Amrut 46% Blackadder ( cask 5/2009 )
Geplaatst: 25 Jun 2011, 18:25
Allereerst bedankt JohanBrugge voor de sample.
Heb nog een helftje voor een volgende keer.
N : Een pot mango's + alcohol ( zo zei Johan het en beter kan ik het niet omschrijven). Prachtige zoete geur met ook lychee's en rijpe cavaillon ( van die oranje , meloen), iets van vanille? eventjes wat gras? . Na een tijd anijs, heerlijk!
B : Mooi vol en romig in de mond.
S : Nu wel die kruidigheid die ik niet had in de neus en veel fruit. Iets bitter , maar niet storend.
F : In de afdronk zet de fruitmix zich voort, middellang.
Heerlijke whisky , en voor de prijs ( +- 40€ ) zeker een aanrader.
3e Amrut , 3e voltreffer!
Heb nog een helftje voor een volgende keer.
N : Een pot mango's + alcohol ( zo zei Johan het en beter kan ik het niet omschrijven). Prachtige zoete geur met ook lychee's en rijpe cavaillon ( van die oranje , meloen), iets van vanille? eventjes wat gras? . Na een tijd anijs, heerlijk!
B : Mooi vol en romig in de mond.
S : Nu wel die kruidigheid die ik niet had in de neus en veel fruit. Iets bitter , maar niet storend.
F : In de afdronk zet de fruitmix zich voort, middellang.
Heerlijke whisky , en voor de prijs ( +- 40€ ) zeker een aanrader.
3e Amrut , 3e voltreffer!