Single Malt Irish Whiskey 2002 WB
Geplaatst: 07 Dec 2017, 00:55
Ik proefde vanavond de Ierse botteling ter ere van de Whiskybase Gathering 2016. Goed spul hoor. Vooral de smaak kon mij bekoren. Afdronk viel wat tegen.
Hier vind je mijn volledige proefnotities: http://www.whiskyblog010.nl/2017/12/single-malt-irish-whiskey-2002-wb/.
Hier vind je mijn volledige proefnotities: http://www.whiskyblog010.nl/2017/12/single-malt-irish-whiskey-2002-wb/.