Highland Park 1988 G&M

Hier beperken we ons tot Schotse single malt (Scottish Single Malt), dus afkomstig van één distilleerderij.
brechtvds
Top bijdrager
Top bijdrager

Highland Park 1988 G&M

Ongelezen berichtdoor brechtvds » 03 Nov 2015, 13:54

heb vorige week een fles highland park 1988 G&m aangekocht hij was wel prijzig 140 maar heb het er toch op gewaagd om hem te kopen bij het openen van de fles kreeg ik direct een heerlijk zoete peer geur de whisky heeft een mooi yellow gold kleur
distilled 1988
bottled 2013
43%abv

nose
verry nice nose verry complex with a lot of different fruit notes and a gentle amount of sweet smoke some pear ,pineapple, lemon, nuts ,herbs, vanilla , even some orange zest and a hint of leather in the back ground

Taste
mmmm dark chocolate and some nuts , caramel , honey , again orange zest just like in the smelle

Finish
long cherry finish with some dark chocolate and a hint of citrus fruit with some pepper

heerlijke whisky jammer van de prijs vond 140 euro veel geld maar achteraf gezien is hij volledig zijn geld waard het enige min punt vind ik de avb mss was hij nog beter met 46% abv

de reden voor mijn engels review : heb deze gekopieerd van mijn wb review maar had niet echt zin om deze nog helemaal te vertalen :Tongue
foto van de fles vind je in bijlage
Bijlagen
5705-7959highlandpark1988-2013themacphailscollection.jpg
5705-7959highlandpark1988-2013themacphailscollection.jpg (153.05 KiB) 1342 keer bekeken
2 x

Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”