Groet
Humphrey

Roland... schreef:Dat is mooi k*t dan!!
Fat Bastard! schreef:Iemand vertelde onlangs dat Norbert ergens had gezegd dat Diageo, de nieuwe eigenaren van Balcones, zich alleen nog maar op de Amerikaanse markt willen richten of in ieder geval niet meer gaan exporteren naar EU. Dit geldt dan dus voor alle Balcones bottelingen.
Humphrey01 schreef:Nu ben ik niet zo'n kenner van de Amerikaanse whisky's, na het proeven van de Brimstone was ik toch benieuwd naar de overige bottlelingen die ze maken. Heeft iemand nog een sugestie welke van Balcones de moeite waard is?
Roland... schreef:Humphrey01 schreef:Nu ben ik niet zo'n kenner van de Amerikaanse whisky's, na het proeven van de Brimstone was ik toch benieuwd naar de overige bottlelingen die ze maken. Heeft iemand nog een sugestie welke van Balcones de moeite waard is?
Gewoon ALLES kopen wat je nog tegen kom, in de shop en online! De Brimstone is overigens geen whisky volgens mij, maar wel lekker
Humphrey01 schreef:Klopt is een cornspirit, maar wel lekker
Cask1988 schreef:Op de eclipse na heeft Balcones me verder nog niet enorm kunnen pakken. Voel dan ook niet de noodzaak om ineens volle bak in te gaan slaan. En de ervaring leert dat als er ergens een merk verdwijnt, er ook wel weer een nieuw interessant merk opduikt want de importeur heeft een gat op te vullen. Dus ik ben benieuwd wat er nieuw bij komen gaat!
Terug naar “Noord Amerikaanse Whiskey en Whisky”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten