Eerlijk gezegd kun je beter 1 keer een goede kopen dan 2 x prut.
Pennypacker is echt een bottomshelf bourbon, slecht nee maar absoluut geen hoogvlieger. Ik vind dat meer 'giet' wiskies.
Oftewel naar binnen gieten.
Probeer eens een Blanton's Silver of een Gentlemen Jack. Of een jack single barrel. Of , of , of.
Die Fighting Cock is echt zijn geld waard.
Welke bourbon van deze 4 ?
- Wolfe Tone
- Actief lid

Re: Welke bourbon?
Volgens mij heb ik nog niemand Woodford Reserve horen noemen.. Toch één van mijn favoriete bourbon merken..
0 x
“I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy.” ~ Tom Waits
Re: Welke bourbon?
Weinig keuzes, Wild Turkey rye staat er jammer genoeg niet bij, de Wild Turkey malt is allang niet meer wat het geweest is evenals de jack Daniels.
0 x
Re: Welke bourbon van deze 4?
Wolfe Tone schreef:Volgens mij heb ik nog niemand Woodford Reserve horen noemen.. Toch één van mijn favoriete bourbon merken..
Willem57 schreef:Weinig keuzes, Wild Turkey rye staat er jammer genoeg niet bij, de Wild Turkey malt is allang niet meer wat het geweest is evenals de jack Daniels.
Zie het eerste bericht.
Ik heb de titel eens aangepast want dit gaat inderdaad maar over een keuze uit 4, vandaar.
Zie b.v. Goede betaalbare bourbon voor een bredere discussie. Los daarvan staan er in deze rubriek "Noord Amerikaanse Whiskey en Whisky" natuurlijk heel veel genoemd !
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Re: Welke bourbon van deze 4?
Piet schreef:Zie het eerste bericht.
Ik heb de titel eens aangepast want dit gaat inderdaad maar over een keuze uit 4, vandaar.
Je mag hem ook sluiten, want ik heb toentertijd gekozen voor de nieuwe Four Roses Single Barrel 50%

0 x
Four roses
Bourbon kenners
Ik heb voor mijn verjaardag een Gall waardebon gekregen. Nou ben ik persoonlijk niet zo "Gallerig" (ik vind vrijwel alle whisky daar te duur), maar ik wil eigenlijk graag een Four roses small batch OF single batch proberen. Het lijkt erop dat de small batch wat zachter zou moeten zijn (iig een iets lager alcohol%) en de single batch wat uitgesprokener is... Iemand ervaring met beide bourbon's??
Ik heb voor mijn verjaardag een Gall waardebon gekregen. Nou ben ik persoonlijk niet zo "Gallerig" (ik vind vrijwel alle whisky daar te duur), maar ik wil eigenlijk graag een Four roses small batch OF single batch proberen. Het lijkt erop dat de small batch wat zachter zou moeten zijn (iig een iets lager alcohol%) en de single batch wat uitgesprokener is... Iemand ervaring met beide bourbon's??
0 x
Re: Four roses
Desmo schreef:Bourbon kenners
Ik heb voor mijn verjaardag een Gall waardebon gekregen. Nou ben ik persoonlijk niet zo "Gallerig" (ik vind vrijwel alle whisky daar te duur), maar ik wil eigenlijk graag een Four roses small batch OF singlebatchbarrel proberen. Het lijkt erop dat de small batch wat zachter zou moeten zijn (iig een iets lager alcohol%) en de singlebatchbarrel wat uitgesprokener is... Iemand ervaring met beide bourbon's??
Niet met beide, maar de Single Barrel is een topper in prijs / kwaliteit!
0 x
Re: Welke bourbon van deze 4 ?
Zelf heb ik zo'n anderhalf jaar terug de FR Single Barrel aangeschaft via de Gall, geloof voor 30 euro. Prima prijs/kwaliteit! Zeker ook voor Gall&Gall, waar ik de whisk(e)y doorgaans veel te duur vind...
0 x
Ik heb kleine partij en het is echt geweldig is, en sorry in geavanceerde Ik begon gewoon om taal te leren
0 x
Mijn oorspronkelijke vraag is beantwoord en niet meer relevant. Ik sluit het topic.
0 x
Terug naar “Noord Amerikaanse Whiskey en Whisky”