Nogmaals dank Alex

Ongelezen berichtdoor Roland... » 05 Mei 2024, 15:12

Ongelezen berichtdoor Slight » 05 Mei 2024, 15:47
Roland... schreef:Moet ‘t perse een bourbon zijn, of sta je ook open voor ‘n rye, wheated bourbon of ‘n american single malt?

Ongelezen berichtdoor Reichenbach » 06 Mei 2024, 19:09
Ongelezen berichtdoor Slight » 06 Mei 2024, 21:35

Ongelezen berichtdoor Slight » 09 Mei 2024, 10:04
Ongelezen berichtdoor Roland... » 09 Mei 2024, 10:40
Slight schreef:Oké, het is toch heel wat anders geworden. Ik heb gewoon eens gek gedaan, en ik heb gekozen voor een Jack Daniel's Single Barrel Barrel Strength (64.5%). Het is wel een kleine gok, want ik weet nog niet welk vatnummer ik ga ontvangen. Maar ik durf de gok wel te wagen, want ik hoor er over het algemeen veel goeds over. De notes die reviewers omschrijven die bevallen me wel. We gaan 't zien.
Terug naar “Noord Amerikaanse Whiskey en Whisky”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


