Balcones Distillery Co., Waco, Texas

Verenigde Staten van Amerika en Canada verdienen een eigen plek.
Gebruikersavatar
WhiskyLiam
Senior
Senior
Berichten: 472
Lid geworden op: 23 Mar 2014, 15:01

Re: Balcones Distillery Co., Waco, Texas

Ongelezen berichtdoor WhiskyLiam » 13 Nov 2022, 04:25

Reichenbach schreef:Het valt me wel eens op bij Amerikaanse reviewers. Omgekeerd is het ook wel eens het geval, Buffalow Trace is daar 45%, hier 40%.

Troost ik me met de gedachte dat ze daar in verhouding ook wel wat meer betalen voor de Schotse whisky.

Ik dacht eerder ook dat ze overal 45% waren. In Michigan kocht ik enkele jaren terug BT op 45%. In Pennsylvania waar ik nu zit zijn ze net als bij ons 40% voor de 0.7/0.75 L.
1 x


Terug naar “Noord Amerikaanse Whiskey en Whisky”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten