Laat je vooral niet ontmoedigen door het ‘geweld’ dat al langs is gekomen

Moderator: Cask1988

francken schreef:Hoi Arthur,
Mijn voorstel van 18 februari als prive bericht naar jou, is wat mij betreft nog steeds van kracht.
Maar ik weet niet of het voor jou nog steeds, een toegevoegde waarde heeft en of het "past".
Ik denk dat jij dat veel beter kan beoordelen.
Wel denk ik, dat ik wel ietsepietsje hulp/instructies moet hebben omdat het voor mij de eerste keer is.
Ik hoor het wel en groetjes,
Tonny



WhiskyDudes schreef:Of deze keer x WEL een goede Glendronach Daan…![]()
Maar ja, das altijd risico met een dichte fles, je proeft m zelf ook pas in de line-up.


HammerHead schreef:Mijn lijstje van mei vorig jaar staat ook nog grotendeels overeind, Arthur. Meeste daarvan zit nog dicht. Mocht je daarnaast nog specifiek naar een bepaalde rijpingsstijl op zoek zijn dan duik ik m'n kast nog wel ff in.

Cask1988 schreef:HammerHead schreef:Mijn lijstje van mei vorig jaar staat ook nog grotendeels overeind, Arthur. Meeste daarvan zit nog dicht. Mocht je daarnaast nog specifiek naar een bepaalde rijpingsstijl op zoek zijn dan duik ik m'n kast nog wel ff in.
Zou je me het lijstje nog eens willen pb’en of appen? Heb pas grote schoonmaak gehouden dus alle eerdere aanbiedingen heb ik niet meer




Terug naar “HWF Thuisfestival SubForum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast