Gezien hoe de Corona situatie zich ontwikkelt, is het vrij duidelijk dat de whisky festivals de komende tijd geen doorgang zullen gaan vinden. Met andere woorden: we komen weer meer thuis te zitten

Voor deze ronde heb ik nog een volledig blanco blaadje. Dat betekend dat we echt nog alle kanten op kunnen! Dus heb jij een mooie fles thuis staan, die je wilt delen met 34 andere forumleden tijdens een topavond gezamenlijk proeven, raden en leuke onthullingsfilmpjes, stuur me dan een PB of, als je m’n mobiele nummer al hebt, een appje. Dan ga ik m’n best doen om daar weer een prachtige line up van te maken en editie 6 te gaan organiseren! Hoe meer aanmeldingen hoe beter, dan kan editie 7 namelijk ook al vormgegeven gaan worden

Groeten,
Arthur






maar misschien ook niet, man wat een mysterie nu alweer