Pagina 1 van 8

Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-

Geplaatst: 02 Jul 2021, 23:10
door Cask1988
Hallo allemaal,

225 dagen geleden maakte Het Whisky Forum Thuisfestival editie 1 zijn debuut! Inmiddels zijn we 4 geweldig succesvolle edities verder! Een gezellig collectief van forummers: inbrengers en deelnemers! Informeel ouwehoeren, goede discussies en bovenal gewoon rete gezellig! Tijd om editie 5 klaar te stomen! Er zal wat meer tijd tussen vallen door de vakanties deze zomer. Dus jullie geduld zal dus op de proef gesteld worden maar editie 5 is er wederom 1 om naar uit te kijken!

Het principe zal voor de meesten inmiddels bekend zijn maar voor de nieuwe deelnemers:
- Het is een digitale tasting via Google Meet.
- De tasting is informeel van aard en bedoeld om elkaar in een grotere groep toch te kunnen ontmoeten. Het doel is lekker ouwehoeren met elkaar, gezelligheid en ondertussen de whisky’s proeven en kijken of we de juiste distillery’s en eigenschappen kunnen benoemen. Alles vanuit plezier met elkaar!
- Ditmaal een Line up van 8! whisky’s a 2cl
- Om de kosten zoveel mogelijk te drukken zal er gevuld worden in zowel 2cl & 3cl flesjes en/of tubes, zodat er geen nieuwe flesjes aangeschaft hoeven te worden. Oxidatie zal hierbij geen problemen gaan geven.
- Elke sample zal blind worden geproefd, waarna een (kort) filmpje wordt getoond met de onthulling van de fles door degene die de fles voorzien heeft! Alleen de host (Cask1988) kent de volledige line-up i.v.m. het bepalen van een goede volgorde, de anderen kennen ook slechts hun eigen inzending :D
- De tasting zal dit keer plaats vinden op een vrijdag! Te weten: Vrijdagavond 8 oktober 2021. Vanaf 19:30 kunnen jullie inchecken op de stream. Om 20:00 zullen we gaan starten.

Financieel:
De prijs voor een 8x2cl tastingset is voor editie 2 uitgekomen op €36,92 ex. vzk.
De verzendkosten naar de deelnemers zijn nog niet inclusief. Deze worden per persoon worden berekend. Sommigen zullen bij elkaar in de buurt wonen en verzending kunnen combineren, anderen willen misschien wel ophalen enzovoorts.

De ingekorte uitgangspunten (zie editie 4 voor de uitgebreidere versie):
- 35 plaatsen, 8 zijn ditmaal voor de inbrengers/organisatie, totaal dus nog 27 open.
-De inschrijving is definitief nádat de betaling voltooid is.
- Aanmelden is aanwezig zijn :)
- Na betaling volgt de distributie. Op dit topic worden jullie daarover up to date gehouden.
- We houden een reservelijst bij voor degenen die te laat zijn. Al meer dan eens zinvol gebleken ;)

Je kunt je vanaf nu inschrijven voor het ‘Thuisfestival editie 5. Dat doe je door op dit topic te reageren. Ik zal de lijst bijhouden op deze openingspost.

Groeten,
De ‘Het Whisky forum Thuisfestival’ organisatie!

1) Fat Bastard!
2) Henri
3) Daveen
4) Willum
5) Edwinedje
6) Defeatless
7) Cask1988
8) Maltmuppet
9) Rien68
10) Mikser
11) Daan
12) DannyP44
13) Matje
14) WouterK
15) Andre8x8
16) Raymond CS
17) JoachimV10
18) Hammerhead
19) Freezeroz
20) Alan CS
21) Secondhandspants
22) Sander79
23) Nikola
24) Hubert
25) Rolfvandersteen
26) Koning
27) Harrie
28) Nickolaas
29) Cor - VinABC
30) Uridium
31) Tris
32) Roelof
33) Stefsel111
34) JacobaEd
35) Dre

Reservelijst:
1) MikerG
2)
3)
4)
5)

Re: Inschrijving OPEN! Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021

Geplaatst: 11 Jul 2021, 20:02
door Rien68
ik doe graag weer mee

Re: Inschrijving OPEN! Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021

Geplaatst: 11 Jul 2021, 20:02
door Mikser
Ik ben graag weer mee van de partij… count me in

Re: Inschrijving OPEN! Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021

Geplaatst: 11 Jul 2021, 20:02
door Daan
Hoppa! Ich bin dabei! :Slainte

Re: Inschrijving OPEN! Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021

Geplaatst: 11 Jul 2021, 20:02
door dannyp44
Graag

Re: Inschrijving OPEN! Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021

Geplaatst: 11 Jul 2021, 20:02
door Matje
Ik doe mee!

Re: Inschrijving OPEN! Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021

Geplaatst: 11 Jul 2021, 20:02
door Wouterk
Yes, leuk, gezellig, grandioos. ICH BIN DABEI !

Re: Inschrijving OPEN! Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021

Geplaatst: 11 Jul 2021, 20:03
door andre8x8
Yes, count me in

Re: Inschrijving OPEN! Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021

Geplaatst: 11 Jul 2021, 20:03
door Raymond CS
Ja graag

Re: Inschrijving OPEN! Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021

Geplaatst: 11 Jul 2021, 20:03
door JoachimV10
Ik doe graag terug mee!

Re: Inschrijving OPEN! Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021

Geplaatst: 11 Jul 2021, 20:03
door HammerHead
Present!

Re: Inschrijving OPEN! Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021

Geplaatst: 11 Jul 2021, 20:03
door Freezeroz
Ik doe graag weer mee Arthur.

Re: Inschrijving OPEN! Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021

Geplaatst: 11 Jul 2021, 20:03
door Alan CS
Genoten van nr 4, graag weer van de partij met nr 5.

Re: Inschrijving OPEN! Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021

Geplaatst: 11 Jul 2021, 20:03
door Wouterk
Nu zonder mega quote :-D

Check 1-2 ICH BIN DABEI !

Re: Inschrijving OPEN! Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021

Geplaatst: 11 Jul 2021, 20:03
door SecondHandPants
Holadiejee, ik ben nog op tijd! Coronaproof festivals, jeweettoch. Speciaal mijn wekker voor gezet om er op tijd bij te zijn. Nu al dikke bonuspunten voor Arturo. :bigsmile