Het whisky forum Thuisfestival editie 4! —VOL—

Moderator: Cask1988

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3799
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Het whisky forum Thuisfestival editie 4! —VOL—

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 23 Apr 2021, 11:33

Here we go!

Editie 3 was wederom een groot succes met mooie drams, leuke gesprekken en gezelligheid tot in de kleine uurtjes, ook na de eigenlijke tasting. Hoogtijd om te starten met een inschrijving voor editie 4 dus :bigsmile Deze ronde is wel iets duurder vergeleken met de eerste 3 edities maar dan heb je ook wel een line up... :schotland

Het principe zal voor de meesten inmiddels bekend zijn maar voor de nieuwe deelnemers:
- Het is een digitale tasting via Google Meet.
- De tasting is informeel van aard en bedoeld om elkaar in een grotere groep toch te kunnen ontmoeten. Het doel is lekker ouwehoeren met elkaar, gezelligheid en ondertussen de whisky’s proeven en kijken of we de juiste distillery’s en eigenschappen kunnen benoemen. Alles vanuit plezier met elkaar!
- Line up van 7 whisky’s a 2cl
- Om de kosten zoveel mogelijk te drukken zal er gevuld worden in zowel 2cl & 3cl flesjes en/of tubes, zodat er geen nieuwe flesjes aangeschaft hoeven te worden. Oxidatie zal hierbij geen problemen gaan geven.
- Elke sample zal blind worden geproefd, waarna een (kort) filmpje wordt getoond met de onthulling van de fles door degene die de fles voorzien heeft! Alleen de host (Cask1988) kent de volledige line-up i.v.m. het bepalen van een goede volgorde, de anderen kennen ook slechts hun eigen inzending :D
- De tasting zal plaats vinden op: Zaterdag 26 juni 2021. Vanaf 19:30 kunnen jullie inchecken op de stream. Om 20:00 zullen we gaan starten.


Financieel:
De prijs voor een 7x2cl tastingset is voor editie 4 uitgekomen op €35,80 ex. vzk.
De verzendkosten naar de deelnemers zijn nog niet inclusief. Deze worden per persoon worden berekend. Sommigen zullen bij elkaar in de buurt wonen en verzending kunnen combineren, anderen willen misschien wel ophalen enzovoorts.

Zoals bekend, geen winst, uitsluitend vrijwillig en de inbrengers betalen zelf ook gewoon hun set.

Enkele uitgangspunten/regels:
- 35 plaatsen, 7 zijn voor de inbrengers/organisatie, totaal dus nog 28 beschikbaar.
-De inschrijving is definitief nádat de betaling voltooid is. Je krijgt dan een groen vinkje achter je naam.
- Er geldt een betalingstermijn van 1 week na ontvangst van het betaalverzoek. Na 1 betalingsherinnering gaat je plek naar de volgende op de lijst.
- Betaling geschiedt middels een ING betaalverzoek.
- We gaan er bij een afname van het tastingset vanuit dat je ook daadwerkelijk op de avond zelf aanwezig bent. We willen voorkomen dat deze mooie setjes alleen worden gekocht om vervolgens niet deel te nemen. Dat schiet z’n doel immers voorbij ;)
- Je kunt alleen jezelf opgeven, geen anderen.
- Wanneer alle ingeschreven personen de betaling voltooid hebben, volgt het afvullen van de samples en zal de distributie gaan lopen. Hierover zal via dit topic weer gecommuniceerd worden.
- We houden evt. weer een kleine reservelijst bij. Bij afmelding ná een betaling koppelen we je aan een reserve deelnemer en regelen jullie het onderling verder.
- T.z.t. zullen de gegevens rondom de stream worden gedeeld met de deelnemers per PB.

Je kunt je vanaf nu inschrijven voor het ‘Thuisfestival editie 4. Dat doe je door op dit topic te reageren. Ik zal de lijst bijhouden op deze openingspost.

Groeten,
De ‘Het Whisky forum Thuisfestival’ organisatie!

1) Defeatlesss
2) MikerG
3) Hubert
4) Rolfvdsteen
5) Henri
6) Fat Bastard!
7) Cask1988
8) Matje
9) Raymond CS
10) Maltmuppet
11) Daan
12) Edwinedje
13) Koning
14) DannyP44
15) Wouterk
16) Hammerhead
17) Freezeroz
18) Daan Tje
19) Andre8x8
20) Fjharms
21) Daveen
22) Alan CS
23) Mikser
24) Willum
25) Secondhandpants
26) JoachimV10
27) Rien68
28) DrinkingWhisky
29) Wouter1981
30) Nicola
31) Dre
32) Politrix
33) BarryM
34) Zr40
35) Harrie

Reservelijst:
1) Tris
22 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

Gebruikersavatar
Matje
Senior
Senior
Berichten: 149
Lid geworden op: 10 Jul 2013, 22:11
Locatie: Culemborg

Re: Inschrijving open!! Het whisky forum Thuisfestival editie 4!

Ongelezen berichtdoor Matje » 25 Apr 2021, 20:01

Ik doe graag mee!
0 x

Gebruikersavatar
Raymond CS
Senior
Senior
Berichten: 428
Lid geworden op: 09 Jan 2021, 17:24
Locatie: Spijkenisse

Re: Inschrijving open!! Het whisky forum Thuisfestival editie 4!

Ongelezen berichtdoor Raymond CS » 25 Apr 2021, 20:01

Ik doe graag weer mee!
0 x
Sta altijd open voor mooie aanbiedingen. Stuur gerust een pb.

Gebruikersavatar
MaltMuppet
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 588
Lid geworden op: 03 Feb 2017, 23:28
Locatie: Krimpen aan de Lek

Re: Inschrijving open!! Het whisky forum Thuisfestival editie 4!

Ongelezen berichtdoor MaltMuppet » 25 Apr 2021, 20:01

Ik doe ook deze keer weer graag mee!
0 x
The answer may not lie at the bottom of a glass of whisky. But you should at least check!

Afbeelding

Gebruikersavatar
Daan
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2760
Lid geworden op: 20 Nov 2015, 10:55
Locatie: Omgeving Utrecht

Re: Inschrijving open!! Het whisky forum Thuisfestival editie 4!

Ongelezen berichtdoor Daan » 25 Apr 2021, 20:01

Yes! Ich bin dabei! :Slainte
1 x
The glass can be half empty or half full. As long as there's whisky in it.

Afbeelding

Gebruikersavatar
edwinedje
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2737
Lid geworden op: 10 Jan 2012, 10:05
Locatie: Zaandam
Contact:

Re: Inschrijving open!! Het whisky forum Thuisfestival editie 4!

Ongelezen berichtdoor edwinedje » 25 Apr 2021, 20:01

Yes please..
0 x
Afbeelding / Mijn Website met mijn Distillery Visits

Ik wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}

Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}

Koning
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 704
Lid geworden op: 15 Nov 2020, 15:45
Locatie: Den Haag

Re: Inschrijving open!! Het whisky forum Thuisfestival editie 4!

Ongelezen berichtdoor Koning » 25 Apr 2021, 20:01

Ja, ik doe graag weer mee!
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
dannyp44
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 825
Lid geworden op: 25 Feb 2017, 14:45
Locatie: Elburg

Re: Inschrijving open!! Het whisky forum Thuisfestival editie 4!

Ongelezen berichtdoor dannyp44 » 25 Apr 2021, 20:01

Graag
0 x

Wouterk
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 898
Lid geworden op: 24 Jan 2016, 01:03
Locatie: Eindhoven

Re: Inschrijving open!! Het whisky forum Thuisfestival editie 4!

Ongelezen berichtdoor Wouterk » 25 Apr 2021, 20:01

Uiteraard doe ik graag mee
0 x
There is more to the picture than meets the eye (NY on HH, MM)

Gebruikersavatar
HammerHead
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1759
Lid geworden op: 07 Jan 2016, 13:10
Locatie: Delft
Contact:

Re: Inschrijving open!! Het whisky forum Thuisfestival editie 4!

Ongelezen berichtdoor HammerHead » 25 Apr 2021, 20:01

Hahaha F5 F5 bingo! Ik doe ook weer mee. :bigsmile
1 x

Gebruikersavatar
Freezeroz
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2176
Lid geworden op: 05 Apr 2018, 14:51
Locatie: (N-H)

Re: Inschrijving open!! Het whisky forum Thuisfestival editie 4!

Ongelezen berichtdoor Freezeroz » 25 Apr 2021, 20:01

Ja ik doe ook graag weer mee.
0 x
Afbeelding

Daan Tje
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 503
Lid geworden op: 20 Jul 2015, 13:31
Contact:

Re: Inschrijving open!! Het whisky forum Thuisfestival editie 4!

Ongelezen berichtdoor Daan Tje » 25 Apr 2021, 20:02

:hoera Yoooooo
0 x

andre8x8
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 587
Lid geworden op: 03 Mar 2012, 17:01

Re: Inschrijving open!! Het whisky forum Thuisfestival editie 4!

Ongelezen berichtdoor andre8x8 » 25 Apr 2021, 20:02

Ben ik nog op tijd ?
Ik doe graag weer mee !
:nat
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
fjharms
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1755
Lid geworden op: 24 Mar 2016, 11:56
Locatie: regio Eindhoven

Re: Inschrijving open!! Het whisky forum Thuisfestival editie 4!

Ongelezen berichtdoor fjharms » 25 Apr 2021, 20:02

ik doe graag weer mee!
0 x
Afbeelding

Daveen
Senior
Senior
Berichten: 205
Lid geworden op: 04 Aug 2015, 16:27
Locatie: IJsselstein

Re: Inschrijving open!! Het whisky forum Thuisfestival editie 4!

Ongelezen berichtdoor Daveen » 25 Apr 2021, 20:02

Ik doe graag weer een keer mee
0 x
Afbeelding


Terug naar “HWF Thuisfestival SubForum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast