*Vooraankondiging* Het Whisky Forum Thuisfestival Editie 3!!
Geplaatst: 20 Jan 2021, 22:47
Hallo allemaal,
Met veel plezier kan ik melden dat de line up voor het Thuisfestival editie 3 al rond is! Doordat de inschrijving voor editie 2 zo snel vol zat, en er daarna veel interesse en vraag was naar editie 3, heb ik besloten om eerder te beginnen met het organiseren van ronde 3. Daardoor zal er wat minder tijd zitten tussen editie 2 en 3, dan tussen editie 1 en 2. Het is wederom een fantastische line up geworden! Samen met 6 collega leden hebben we weer 7 bijzondere, mooie of interessante flessen beschikbaar gesteld voor het Thuisfestival. Wie de inbrengers zijn, blijft nog even gissen voor jullie
De setprijs. kan ik alvast bekend maken. Deze is uitgekomen op €32,18 exclusief verzendkosten. Precies tussen editie 1 en 2 in dus
Achter de schermen zijn we samen een geschikte datum aan het zoeken, zodat alle inbrengers zelf ook kunnen deelnemen. Kijkrichting is ergens tussen half april en begin mei, een goeie maand na editie 2. Zodra de definitieve datum bekend is zal ik deze hier tijdig bekend maken aangeven wanneer de inschrijving open gaat! Hier nu dus nog niet vol enthousiasme gaan inschrijven dus
Er zijn ditmaal wel weer 28 plaatsen te vullen (bij editie 2 waren dit er 27).
Groeten,
De organisatie
Met veel plezier kan ik melden dat de line up voor het Thuisfestival editie 3 al rond is! Doordat de inschrijving voor editie 2 zo snel vol zat, en er daarna veel interesse en vraag was naar editie 3, heb ik besloten om eerder te beginnen met het organiseren van ronde 3. Daardoor zal er wat minder tijd zitten tussen editie 2 en 3, dan tussen editie 1 en 2. Het is wederom een fantastische line up geworden! Samen met 6 collega leden hebben we weer 7 bijzondere, mooie of interessante flessen beschikbaar gesteld voor het Thuisfestival. Wie de inbrengers zijn, blijft nog even gissen voor jullie
De setprijs. kan ik alvast bekend maken. Deze is uitgekomen op €32,18 exclusief verzendkosten. Precies tussen editie 1 en 2 in dus

Achter de schermen zijn we samen een geschikte datum aan het zoeken, zodat alle inbrengers zelf ook kunnen deelnemen. Kijkrichting is ergens tussen half april en begin mei, een goeie maand na editie 2. Zodra de definitieve datum bekend is zal ik deze hier tijdig bekend maken aangeven wanneer de inschrijving open gaat! Hier nu dus nog niet vol enthousiasme gaan inschrijven dus

Er zijn ditmaal wel weer 28 plaatsen te vullen (bij editie 2 waren dit er 27).
Groeten,
De organisatie
