Het Whisky Forum Thuisfestival Editie 2! 06-03-2021

Moderator: Cask1988

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3765
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: HetWhiskyForum Thuisfestival Editie 2!!!

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 06 Dec 2020, 22:54

henri schreef:
Cask1988 schreef:
Fat Bastard! schreef:Ah, zie dat ik zelfs op tijd had kunnen zijn om me in te schrijven maar iemand anders heeft dat al voor mij gedaan! :duimop
Thanks Arthur :D

Het verdiende privilege als je een fles beschikbaar stelt :goedgedaan


de verplicjting dat je zelf dus een setje afneemt bedoel je :gnif

Zo kan je t ook bekijken ja :P

Nog 2 plekkies vrij!
0 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

Gebruikersavatar
Wouter1981
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1875
Lid geworden op: 09 Jul 2015, 20:01
Contact:

Re: HetWhiskyForum Thuisfestival Editie 2!!!

Ongelezen berichtdoor Wouter1981 » 06 Dec 2020, 23:15

Ik doe graag weer mee :goedgedaan
0 x
"Whisky, because no great story ever started with someone eating a salad"


Afbeelding

MartinB
Senior
Senior
Berichten: 199
Lid geworden op: 07 Feb 2019, 09:16
Locatie: Delden

Re: HetWhiskyForum Thuisfestival Editie 2!!!

Ongelezen berichtdoor MartinB » 07 Dec 2020, 08:33

Ik wil graag meedoen!

(het laatste plekje??)

-edit- :hoera :hoera :hoera :hoera
Laatst gewijzigd door MartinB op 07 Dec 2020, 14:09, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

Daveen
Senior
Senior
Berichten: 203
Lid geworden op: 04 Aug 2015, 16:27
Locatie: IJsselstein

Re: HetWhiskyForum Thuisfestival Editie 2!!!

Ongelezen berichtdoor Daveen » 07 Dec 2020, 09:50

Ik ook, maar waarschijnlijk net ietsje te laat.
0 x
Afbeelding

Sander79
Senior
Senior
Berichten: 384
Lid geworden op: 02 Nov 2019, 10:15

Re: HetWhiskyForum Thuisfestival Editie 2!!!

Ongelezen berichtdoor Sander79 » 07 Dec 2020, 11:03

Weer te laat... :(

Graag dan weer op de reservelijst.
0 x

Gebruikersavatar
SecondHandPants
Senior
Senior
Berichten: 296
Lid geworden op: 18 Sep 2017, 11:47

Re: HetWhiskyForum Thuisfestival Editie 2!!!

Ongelezen berichtdoor SecondHandPants » 07 Dec 2020, 13:02

Wéér te laat? :domdom Doe maar weer op de reservelijst dan!
0 x

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3765
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: HetWhiskyForum Thuisfestival Editie 2!!!

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 07 Dec 2020, 13:05

Hallo iedereen!

De inschrijving zit vol :shock: Het is echt hard gegaan dit keer zeg. Tof om zoveel enthousiasme te voelen en gaaf dat we de 2e editie nu daadwerkelijk kunnen gaan uitvoeren!

Daveen, Sander79 en Secondhandpants zijn de eerste 3 op de reservelijst. Mocht je onverwacht toch verhinderd zijn, laat het weten :goedgedaan

Vanavond zal ik de PB’s rond gaan sturen voor de verzendgegevens én de gewenste verzendmethode. Inventariseer vast met elkaar als je wilt zendingen wilt combineren. Hoe sneller wij de gegevens hebben, hoe sneller de betalingen en distributie op gang kunnen komen :)

Groeten,
De Organisatie :Proost
7 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3765
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: HetWhiskyForum Thuisfestival Editie 2!!!

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 07 Dec 2020, 20:25

iedereen is hetzij via PB, hetzij via app benaderd voor de verzendgegevens voor editie 2! Als je geen bericht hebt gehad, laat het me zsm weten dan stuur ik je deze alsnog!
6 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3765
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: HetWhiskyForum Thuisfestival Editie 2!!!

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 08 Dec 2020, 21:24

Alle verzendgegevens zijn al binnen. Ging snel omdat ik deze van veel deelnemers van ronde 1 nog had. De nieuwe deelnemers hebben ook lekker snel gereageerd. Top! :goedgedaan
Vanavond zal ik de PB’s met daarin de betaal link rondsturen naar iedereen! Als alle betalingen binnen zijn komt de distributie op gang :)

Heb je geen betaalverzoek gehad maar ben je wel deelnemer? Let me know!
10 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3765
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: HetWhiskyForum Thuisfestival Editie 2!!!

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 09 Dec 2020, 18:29

Het gaat weer als de gesmeerde bliksem met de betalingen! Dank daarvoor! :goedgedaan Nog 7 betalingen en de distributie kan op gang gaan komen :Slainte
7 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3765
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: HetWhiskyForum Thuisfestival Editie 2!!!

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 11 Dec 2020, 14:10

Hallo allemaal,

Alle betalingen zijn binnen en daarmee zijn alle inschrijvingen definitief! :goedgedaan mocht je onverhoopt toch verhinderd zijn en iemand anders een plezier willen doen, check dan even onderaan de deelnemers op de reservelijst ;)

Alle inbrengers zijn uitbetaald en de distributie kan langzamerhand op gang gaan komen als ook de onthullingsfilmpjes. De foto’s van de sociale werkplaats zullen hier ook wel weer voorbij komen onderhand :P Uiteraard gevolgd door een PB met de T&T code van je pakket.

To be continued!
15 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3765
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: Het Whisky Forum Thuisfestival Editie 2 - 06-03-2021

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 07 Jan 2021, 15:45

Hallo allemaal,

Allereerst de beste wensen voor iedereen! Op een mooi en gezond nieuw whiskyjaar :Proost Om de stemming er vast weer een klein beetje in te krijgen voor editie 2 van het Thuisfestival hier een kleine update: de logistiek komt langzaam maar zeker op gang! Zaterdag 6 februari zullen alle pakketjes gemaakt, verpakt en verstuurd gaan worden met behulp ban Alex (Defeatless). Dus ergens in week 2 van februari kunnen jullie je sample set thuis verwachten :goedgedaan

Kan iedereen er nog mooi even een paar weken naar kijken alvorens te openen! :lekker

Groeten,
De organisatie
11 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

Gebruikersavatar
Raymond CS
Senior
Senior
Berichten: 414
Lid geworden op: 09 Jan 2021, 17:24
Locatie: Spijkenisse

Re: Het Whisky Forum Thuisfestival Editie 2 - 06-03-2021

Ongelezen berichtdoor Raymond CS » 11 Jan 2021, 16:56

Cask1988 schreef:Hallo allemaal,

Allereerst de beste wensen voor iedereen! Op een mooi en gezond nieuw whiskyjaar :Proost Om de stemming er vast weer een klein beetje in te krijgen voor editie 2 van het Thuisfestival hier een kleine update: de logistiek komt langzaam maar zeker op gang! Zaterdag 6 februari zullen alle pakketjes gemaakt, verpakt en verstuurd gaan worden met behulp ban Alex (Defeatless). Dus ergens in week 2 van februari kunnen jullie je sample set thuis verwachten :goedgedaan

Kan iedereen er nog mooi even een paar weken naar kijken alvorens te openen! :lekker

Groeten,
De organisatie


Jammer, ik had een me een maandje eerder moeten aanmelden, hopelijk komt er snel nog een forum thuis tasting, maar gezien het werk wat jullie er aan hebben zal ik er een jaartje op moeten wachten en dan is het hopelijk niet meer nodig :Cry
0 x
Sta altijd open voor mooie aanbiedingen. Stuur gerust een pb.

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3765
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: Het Whisky Forum Thuisfestival Editie 2 - 06-03-2021

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 11 Jan 2021, 18:52

Raymond CS schreef:Jammer, ik had een me een maandje eerder moeten aanmelden, hopelijk komt er snel nog een forum thuis tasting, maar gezien het werk wat jullie er aan hebben zal ik er een jaartje op moeten wachten en dan is het hopelijk niet meer nodig :Cry

Geen zorgen. Editie 3 is al vorm aan het krijgen achter de schermen :goedgedaan Kort na de 2e editie zal de inschrijving voor editie 3 ook gelanceerd worden. Goed in de gaten houden dus ;)
6 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

Gebruikersavatar
Raymond CS
Senior
Senior
Berichten: 414
Lid geworden op: 09 Jan 2021, 17:24
Locatie: Spijkenisse

Re: Het Whisky Forum Thuisfestival Editie 2 - 06-03-2021

Ongelezen berichtdoor Raymond CS » 12 Jan 2021, 12:38

Cask1988 schreef:
Raymond CS schreef:Jammer, ik had een me een maandje eerder moeten aanmelden, hopelijk komt er snel nog een forum thuis tasting, maar gezien het werk wat jullie er aan hebben zal ik er een jaartje op moeten wachten en dan is het hopelijk niet meer nodig :Cry

Geen zorgen. Editie 3 is al vorm aan het krijgen achter de schermen :goedgedaan Kort na de 2e editie zal de inschrijving voor editie 3 ook gelanceerd worden. Goed in de gaten houden dus ;)


Top bedankt voor de info :duimop
0 x
Sta altijd open voor mooie aanbiedingen. Stuur gerust een pb.


Terug naar “HWF Thuisfestival SubForum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast