*VOL!* HWF Thuisfestival editie 8! 08-10-2022
Moderator: Cask1988
- defeatless
- Moderator

- Berichten: 3576
- Lid geworden op: 11 Jun 2014, 23:45
- Locatie: Wageningen
Re: *VOL!* HWF Thuisfestival editie 8! 08-10-2022
Het was me wel weer een daggie inderdaad!
Maar uiteindelijk is alles goed gekomen. 't was voor het eerst dat de achterklep van de stationwagen niet meer dicht kon
.




Maar uiteindelijk is alles goed gekomen. 't was voor het eerst dat de achterklep van de stationwagen niet meer dicht kon
.



10 x
- MaltMuppet
- Top bijdrager

- Berichten: 588
- Lid geworden op: 03 Feb 2017, 23:28
- Locatie: Krimpen aan de Lek
Re: *VOL!* HWF Thuisfestival editie 8! 08-10-2022
Hartelijk dank heren! Heb er weer heel veel zin in
Zijn jullie trouwens ook in te huren voor sinterklaas/kerst kadotjes in pakken?
Zijn jullie trouwens ook in te huren voor sinterklaas/kerst kadotjes in pakken?

0 x
- defeatless
- Moderator

- Berichten: 3576
- Lid geworden op: 11 Jun 2014, 23:45
- Locatie: Wageningen
Re: *VOL!* HWF Thuisfestival editie 8! 08-10-2022
MaltMuppet schreef:Hartelijk dank heren! Heb er weer heel veel zin in![]()
Zijn jullie trouwens ook in te huren voor sinterklaas/kerst kadotjes in pakken?
Bij de juiste hoeveelheid whisky zijn wij tot vrijwel alles in staat
.
2 x
Re: *VOL!* HWF Thuisfestival editie 8! 08-10-2022
defeatless schreef:MaltMuppet schreef:Hartelijk dank heren! Heb er weer heel veel zin in![]()
Zijn jullie trouwens ook in te huren voor sinterklaas/kerst kadotjes in pakken?
Bij de juiste hoeveelheid whisky zijn wij tot vrijwel alles in staat.
Precies. Voor onze professional premium privé inpakservices kost dat je per middag een stuk of 4 premium sigaren, wat goeie drams, een 75cl dubbel, quadrupel of barrel aged bier, een assortiment kaasjes en droge worst, pure chocola, ongezouten nootjes en een homp vlees van ten minste 2kg premium kwaliteit rund voor op de smoker. Uurloon zullen we dan laten zitten, zo zijn we dan ook wel weer

4 x
Re: *VOL!* HWF Thuisfestival editie 8! 08-10-2022
defeatless schreef:Het was me wel weer een daggie inderdaad!
Maar uiteindelijk is alles goed gekomen. 't was voor het eerst dat de achterklep van de stationwagen niet meer dicht kon![]()
.
Lekker bezig mannen, ik kijk er al weer naar uit !
0 x
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

- Berichten: 1729
- Lid geworden op: 06 Sep 2014, 21:32
Re: *VOL!* HWF Thuisfestival editie 8! 08-10-2022
Tsjonge jonge, wat een hoop werk! Respect en bedankt. Ik kijk er naar uit 

0 x
Re: *VOL!* HWF Thuisfestival editie 8! 08-10-2022
In Deventer is het pakket al goed aangekomen
Top verpakt en erg blij met de inhoud!
Top verpakt en erg blij met de inhoud!
0 x
Re: *VOL!* HWF Thuisfestival editie 8! 08-10-2022
Super bedankt weer Alex en Arthur voor alle tijd en energie die er weer in gestoken is.
Zin in 8 oktober
Zin in 8 oktober

0 x
Re: *VOL!* HWF Thuisfestival editie 8! 08-10-2022
bodevami schreef:In Deventer is het pakket al goed aangekomen![]()
Top verpakt en erg blij met de inhoud!
Wat ?
Heb je ze gelijk al opgezopen dan ?
3 x
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

- Berichten: 3106
- Lid geworden op: 14 Sep 2011, 11:59
- Locatie: Middelharnis (G-O)
Re: *VOL!* HWF Thuisfestival editie 8! 08-10-2022
Pakket hier ook binnen. Met heel veel extra samples
Bedankt (in ieder geval) Ed, Edwin, Arthur, Henri. En wie ik dan nog vergeet
NB het sample voor Nickolaas had natuurlijk ook rechtstreeks naar hem gestuurd kunnen worden
Nick, ik drop het flesje bij Kees, die zal best weer wat naar jou gaan versturen de komende tijd
Edit: snap ook wel dat met 35 pakketten inpakken en alle extra's daarbij dit er tussendoor kan glippen!
Bedankt (in ieder geval) Ed, Edwin, Arthur, Henri. En wie ik dan nog vergeet

NB het sample voor Nickolaas had natuurlijk ook rechtstreeks naar hem gestuurd kunnen worden
Nick, ik drop het flesje bij Kees, die zal best weer wat naar jou gaan versturen de komende tijd

Edit: snap ook wel dat met 35 pakketten inpakken en alle extra's daarbij dit er tussendoor kan glippen!
3 x
- defeatless
- Moderator

- Berichten: 3576
- Lid geworden op: 11 Jun 2014, 23:45
- Locatie: Wageningen
Re: *VOL!* HWF Thuisfestival editie 8! 08-10-2022
Fat Bastard! schreef:Pakket hier ook binnen. Met heel veel extra samples![]()
Bedankt (in ieder geval) Ed, Edwin, Arthur, Henri. En wie ik dan nog vergeet
NB het sample voor Nickolaas had natuurlijk ook rechtstreeks naar hem gestuurd kunnen worden![]()
![]()
Nick, ik drop het flesje bij Kees, die zal best weer wat naar jou gaan versturen de komende tijd
Edit: snap ook wel dat met 35 pakketten inpakken en alle extra's daarbij dit er tussendoor kan glippen!
Heb ik serieus iets op de verkeerde hoop gelegd ja?
D'r lag daar voor een godsvermogen op de vloer...
3 x
Terug naar “HWF Thuisfestival SubForum”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


