Erwin of andere reservisten: have fun in my stead!

Moderator: Cask1988


erwinzanen schreef:Inmiddels heb ik me voorgesteld en ben ik in afwachting of ik nog bij de proeverij er tussen kan.


Cask1988 schreef:erwinzanen schreef:Inmiddels heb ik me voorgesteld en ben ik in afwachting of ik nog bij de proeverij er tussen kan.
Dat kan dus. Maar dan moet je wel je PB lezen

Iedereen die mee doet heeft de deelnamelink zojuist ontvangen. Zo niet, let me know 



Terug naar “HWF Thuisfestival SubForum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast