Handig die QR codes op de Old Parr samples, jammer dat die ook niet op die andere 7 samples zitten.
*VOL!!* HWF Thuisfestival editie 9! 04-02-2023
Moderator: Cask1988
Re: *VOL!!* HWF Thuisfestival editie 9! 04-02-2023
De samples zijn gearriveerd hoor, super en met DHL.
Handig die QR codes op de Old Parr samples, jammer dat die ook niet op die andere 7 samples zitten.

2 x
andre8x8 schreef:Handig die QR codes op de Old Parr samples, jammer dat die ook niet op die andere 7 samples zitten.
Ik neem het mee voor de volgende editie… NOT

1 x
PostNL heeft ze keurig afgeleverd vandaag. Dank voor weer een keurig verzorgde zending!
0 x
Alles is binnen. Perfect geregeld. Dank allemaal!!

0 x
Ook met DHL is alles netjes bezorgd hier.
Arthur en Alex dank voor alle moeite die jullie in weer een editie van het thuisfestival hebben gestoken, en de distributie erom heen!
Arthur en Alex dank voor alle moeite die jullie in weer een editie van het thuisfestival hebben gestoken, en de distributie erom heen!
0 x
ooooooooooh spannend! Ik ben gestegen naar de eerste plaats op de wachtlijst!!!
is er nog een waterkansje?
0 x
Luna schreef:ooooooooooh spannend! Ik ben gestegen naar de eerste plaats op de wachtlijst!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Jazeker, een aantal edities geleden hebben er 4 reserves een plekje bemachtigd volgens mij.
0 x
- hoogheid2015
- Whisk(e)y goeroe

Morgen deze morgen ik heb per abuis de set van mikerg ontvangen ipv hammerhead en hoogheid2015. Ik mis nog 1 setje 

0 x
hoogheid2015 schreef:Morgen deze morgen ik heb per abuis de set van mikerg ontvangen ipv hammerhead en hoogheid2015. Ik mis nog 1 setje
We moesten op t laatste moment een correctie doen dus het kan zijn dat je de set hebt met t stickertje van Mike maar das niet erg, zit hetzelfde in. Dan krijgt Mike t setje met die van jou. De set van hammerhead is rechtstreeks naar hem gegaan, dus je mist er geen

0 x
- hoogheid2015
- Whisk(e)y goeroe

- edwinedje
- Forum goeroe

Na een schimmige shemerige overdracht bij een niet nader te noemen pompstation is het setje ook in het Zaanse aangekomen.

3 x
/ Mijn Website met mijn Distillery VisitsIk wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}
Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}
- MaltMuppet
- Top bijdrager

Hier ook inmiddels de samples binnen via Henri. Iedereen al vast weer bedankt voor al het werk! Heb er weer heel veel zin in 

0 x
Helaas, helaas.
Tot nu toe heb ik geen enkele editie gemist van zowel de vituele en de thuis tastings van het forum.
Helaas ben ik 4 februari verhinderd.
Wie van de reservisten kan ik blij maken met mijn stoeltje?
Tot nu toe heb ik geen enkele editie gemist van zowel de vituele en de thuis tastings van het forum.
0 x
andre8x8 schreef:Helaas, helaas.
Dat zal dan Luna zijn. Das de enige op de reservelijst. Wouterk zag van deelname af en Rolf heeft de plek van Tom overgenomen.. regel je de betaling en distributie zelf met Luna?
0 x
Terug naar “HWF Thuisfestival SubForum”