Freezeroz schreef:Goed werk mannen.
Ik heb er alweer erg veel zin in.
Huh?! Doe jij ook mee dan? Kan me nie heugen dat we een pakketje met jouw naam erop hebben langs zien komen
Moderator: Cask1988
Freezeroz schreef:Goed werk mannen.
Ik heb er alweer erg veel zin in.
Cask1988 schreef:Freezeroz schreef:Goed werk mannen.
Ik heb er alweer erg veel zin in.
Huh?! Doe jij ook mee dan? Kan me nie heugen dat we een pakketje met jouw naam erop hebben langs zien komen
.Freezeroz schreef:Cask1988 schreef:Freezeroz schreef:Goed werk mannen.
Ik heb er alweer erg veel zin in.
Huh?! Doe jij ook mee dan? Kan me nie heugen dat we een pakketje met jouw naam erop hebben langs zien komen
Ik hoop het wel, want als het goed is komen er 5 setjes mijn kant op.


Cask1988 schreef:



.
Mikser schreef:Hier ondertussen ook de gelukkige eigenaar van het setje. Ziet er weer top uit. Tnx voor de organisatie


Lekker hoor!
defeatless schreef:Dit Kilchoman unpeated was zeker lekker. Je merkt wel dat ze daar water uit een eigen put hebben, want er zitten zeker nog aardse tonen en een licht peat randje in. Maar ik kon um hebben!
Maar mooi gebalanceerd en een erg romig karakter!



Terug naar “HWF Thuisfestival SubForum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast