Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-

Moderator: Cask1988

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3799
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 18 Sep 2021, 18:35

Freezeroz schreef:Goed werk mannen :goedgedaan.
Ik heb er alweer erg veel zin in :Slainte.

Huh?! Doe jij ook mee dan? Kan me nie heugen dat we een pakketje met jouw naam erop hebben langs zien komen :o
0 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

Gebruikersavatar
Freezeroz
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2176
Lid geworden op: 05 Apr 2018, 14:51
Locatie: (N-H)

Re: Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-

Ongelezen berichtdoor Freezeroz » 18 Sep 2021, 18:41

Cask1988 schreef:
Freezeroz schreef:Goed werk mannen :goedgedaan.
Ik heb er alweer erg veel zin in :Slainte.

Huh?! Doe jij ook mee dan? Kan me nie heugen dat we een pakketje met jouw naam erop hebben langs zien komen :o


Ik hoop het wel, want als het goed is komen er 5 setjes mijn kant op :hoedaf.
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3799
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 18 Sep 2021, 18:56

Freezeroz schreef:
Cask1988 schreef:
Freezeroz schreef:Goed werk mannen :goedgedaan.
Ik heb er alweer erg veel zin in :Slainte.

Huh?! Doe jij ook mee dan? Kan me nie heugen dat we een pakketje met jouw naam erop hebben langs zien komen :o


Ik hoop het wel, want als het goed is komen er 5 setjes mijn kant op :hoedaf.

:bigsmile
0 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

Gebruikersavatar
RolfvanderSteen
Senior
Senior
Berichten: 152
Lid geworden op: 14 Jan 2017, 18:28

Re: Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-

Ongelezen berichtdoor RolfvanderSteen » 19 Sep 2021, 09:45

Cask1988 schreef:Afbeelding
Afbeelding


Twee heerlijke plaatjes :hoera :hoera :hoera
Zin in!
1 x
Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3106
Lid geworden op: 14 Sep 2011, 11:59
Locatie: Middelharnis (G-O)

Re: Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 20 Sep 2021, 07:43

Weer lekker bezig geweest!

Ben stiekem toch wel benieuwd naar wat Alex van zijn Kilchoman sample vond.... ;)
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
defeatless
Moderator
Moderator
Berichten: 3576
Lid geworden op: 11 Jun 2014, 23:45
Locatie: Wageningen

Re: Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-

Ongelezen berichtdoor defeatless » 20 Sep 2021, 10:54

Ja t was me wel weer een zaterdag middag. Dit keer relatief veel individuele zendingen, waardoor de kofferbak echt vol lag.
Maar we hebben het weer als vanouds gered en top afgesloten.

Zowel Willum als Fat Bastard waren zo tof om een sappie voor tijdens het inpakken mee te geven.
Dit Kilchoman unpeated was zeker lekker. Je merkt wel dat ze daar water uit een eigen put hebben, want er zitten zeker nog aardse tonen en een licht peat randje in. Maar ik kon um hebben!
Maar mooi gebalanceerd en een erg romig karakter!

Daarnaast begonnen we aan een Spririt of Freedom 30yo die ik uit mijn archief had meegenomen. Ik denk dat we ongeveer de enigen op aarde waren die gewoon op zaterdagmiddag aan een Springbank 30yo zaten :bigsmile.
7 x

Harrie
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1706
Lid geworden op: 30 Okt 2013, 16:32

Re: Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-

Ongelezen berichtdoor Harrie » 20 Sep 2021, 13:34

Pakketje ontvangen :)
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Jimbeau
Senior
Senior
Berichten: 454
Lid geworden op: 25 Sep 2019, 00:03
Locatie: Helmond

Re: Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-

Ongelezen berichtdoor Jimbeau » 20 Sep 2021, 13:43

IMG_0930.jpg
IMG_0930.jpg (38.41 KiB) 1435 keer bekeken


#ZinIn

Thanks mannen!
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Mikser
Senior
Senior
Berichten: 273
Lid geworden op: 08 Dec 2020, 17:04

Re: Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-

Ongelezen berichtdoor Mikser » 20 Sep 2021, 14:43

Hier ondertussen ook de gelukkige eigenaar van het setje. Ziet er weer top uit. Tnx voor de organisatie :hoera
0 x
Afbeelding

Nikola
Senior
Senior
Berichten: 387
Lid geworden op: 24 Jul 2020, 09:44

Re: Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-

Ongelezen berichtdoor Nikola » 20 Sep 2021, 15:55

Hier ook. :hoedaf
0 x

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3799
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 20 Sep 2021, 16:03

Mikser schreef:Hier ondertussen ook de gelukkige eigenaar van het setje. Ziet er weer top uit. Tnx voor de organisatie :hoera

Zozo das snel! PostNL had er zin an :bigsmile :nl-vlag :belgie-vlag
0 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

Gebruikersavatar
Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3106
Lid geworden op: 14 Sep 2011, 11:59
Locatie: Middelharnis (G-O)

Re: Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 20 Sep 2021, 16:11

Stonden bij mij vanmorgen ook al aan de deur....was alleen niet thuis dus morgen ophalen op postkantoor.
8 hè deze keer? :nat Lekker hoor!
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3106
Lid geworden op: 14 Sep 2011, 11:59
Locatie: Middelharnis (G-O)

Re: Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 20 Sep 2021, 16:13

defeatless schreef:Dit Kilchoman unpeated was zeker lekker. Je merkt wel dat ze daar water uit een eigen put hebben, want er zitten zeker nog aardse tonen en een licht peat randje in. Maar ik kon um hebben!
Maar mooi gebalanceerd en een erg romig karakter!


Komt vooral omdat ze te lui (of misschien doen ze het wel bewust) zijn om de leidingen schoon te maken voordat ze een unpeated batch maken, dus blijft altijd een peaty randje aanzitten.
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
HammerHead
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1759
Lid geworden op: 07 Jan 2016, 13:10
Locatie: Delft
Contact:

Re: Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-

Ongelezen berichtdoor HammerHead » 20 Sep 2021, 18:59

Ook binnen, keurig verpakt in een luxe single malt doos met HWF 5 35x Henri erop. :bigsmile

Vast bewust gedaan om mij op een dwaalspoor te brengen, of moet ik nu alleen nog uitvinden welke sample dit gaat zijn? :lekker
0 x

Gebruikersavatar
Daan
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2760
Lid geworden op: 20 Nov 2015, 10:55
Locatie: Omgeving Utrecht

Re: Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-

Ongelezen berichtdoor Daan » 20 Sep 2021, 20:12

Ook hier binnen! :hoera
0 x
The glass can be half empty or half full. As long as there's whisky in it.

Afbeelding


Terug naar “HWF Thuisfestival SubForum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast