*VOL* Het Whisky Forum Thuisfestival editie 7!

Moderator: Cask1988

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3799
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: *Inschrijving open* Het Whisky Forum Thuisfestival editie 7!

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 01 Mar 2022, 07:28

Als er verder echt geen liefhebbers meer zijn dan gaan de 2 laatste setjes die over zijn bij hoge uitzondering naar Nikola en Franqoise. Hopelijk zijn zij dan tegen die tijd toch nog in de mogelijkheid om er wel bij te zijn. Ik kijk het nog een dagje aan en dan ga ik er vanuit dat iedereen het wel gezien heeft :)
2 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

Gebruikersavatar
Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3106
Lid geworden op: 14 Sep 2011, 11:59
Locatie: Middelharnis (G-O)

Re: *Inschrijving open* Het Whisky Forum Thuisfestival editie 7!

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 01 Mar 2022, 10:37

Zo! Dat is voor het eerst :shock:
Hebben we dan zo'n ongelukkige datum geprikt of is de interesse afgenomen?
0 x
Afbeelding

Nikola
Senior
Senior
Berichten: 387
Lid geworden op: 24 Jul 2020, 09:44

Re: *Inschrijving open* Het Whisky Forum Thuisfestival editie 7!

Ongelezen berichtdoor Nikola » 01 Mar 2022, 10:44

Fat Bastard! schreef:Zo! Dat is voor het eerst :shock:
Hebben we dan zo'n ongelukkige datum geprikt of is de interesse afgenomen?


Wat mij betreft een ongelukkige datum. :domdom
0 x

Gebruikersavatar
edwinedje
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2737
Lid geworden op: 10 Jan 2012, 10:05
Locatie: Zaandam
Contact:

Re: *Inschrijving open* Het Whisky Forum Thuisfestival editie 7!

Ongelezen berichtdoor edwinedje » 01 Mar 2022, 10:52

Fat Bastard! schreef:Zo! Dat is voor het eerst :shock:
Hebben we dan zo'n ongelukkige datum geprikt of is de interesse afgenomen?


April en Mei hebben van nature al veel feestdagen al dan niet in combinatie met schoolvakanties.
Er zullen dus mensen zijn die daar gebruik van maken met de familie iets leuks te doen.

Of mensen die mooi weer anticiperen en dan liever iets buiten doen dan voor een schermpje hangen.
(hoewel je dat natuurlijk ook kunt combineren)

En er gaan natuurlijk allerlei buiten activiteiten van start, sport, theater, festivals etc etc ...
Dus, lang genoeg binnen gezeten ... en iets buiten de deur doen met face-to-face interactie.

Ik denk dat het een combinatie van factoren is waardoor de interesse voor een HWF-TF in April minder groot is.

my 2 cl.
:Slainte
2 x
Afbeelding / Mijn Website met mijn Distillery Visits

Ik wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}

Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}

Gebruikersavatar
fjharms
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1755
Lid geworden op: 24 Mar 2016, 11:56
Locatie: regio Eindhoven

Re: *Inschrijving open* Het Whisky Forum Thuisfestival editie 7!

Ongelezen berichtdoor fjharms » 01 Mar 2022, 11:06

Voor mij inderdaad ook een onhandige datum, dan ben ik net een lang weekend weg...
Dus nee, ook geen kans dat ik toch wel kan.
Ik maak graag gebruik van een setje dat overblijft, als er echt geen gegadigden zijn die er wel bij kunnen zijn.
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3799
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: *Inschrijving open* Het Whisky Forum Thuisfestival editie 7!

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 01 Mar 2022, 12:14

edwinedje schreef:
Fat Bastard! schreef:Zo! Dat is voor het eerst :shock:
Hebben we dan zo'n ongelukkige datum geprikt of is de interesse afgenomen?


April en Mei hebben van nature al veel feestdagen al dan niet in combinatie met schoolvakanties.
Er zullen dus mensen zijn die daar gebruik van maken met de familie iets leuks te doen.

Of mensen die mooi weer anticiperen en dan liever iets buiten doen dan voor een schermpje hangen.
(hoewel je dat natuurlijk ook kunt combineren)

En er gaan natuurlijk allerlei buiten activiteiten van start, sport, theater, festivals etc etc ...
Dus, lang genoeg binnen gezeten ... en iets buiten de deur doen met face-to-face interactie.

Ik denk dat het een combinatie van factoren is waardoor de interesse voor een HWF-TF in April minder groot is.

my 2 cl.
:Slainte

Het is idd dit. Het kan gebeuren natuurlijk ;) sowieso is het onmogelijk om een agenda met 35 man af te stemmen natuurlijk. Maargoed zo is het altijd wat :bigsmile Half - eind juni hadden we weer gezeten met vroege vakantiegangers. Dus realistisch gezien was dit 1 van de laatste mogelijkheden van een tasting vóór de vakantie.

Ik zit nog aan een ander idee te denken:
- kijk eens in je directe omgeving.. is er een vriend/familielid/buurman/collega die het geweldig zou vinden om mee te doen. Kan een leuke introductie zijn tot het whisky forum en deelnemen daaraan?
Hoe denkt de rest daarover? Die beslissing wil ik niet alleen maken :)
0 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

Gebruikersavatar
Raymond CS
Senior
Senior
Berichten: 428
Lid geworden op: 09 Jan 2021, 17:24
Locatie: Spijkenisse

Re: *Inschrijving open* Het Whisky Forum Thuisfestival editie 7!

Ongelezen berichtdoor Raymond CS » 01 Mar 2022, 14:37

Wat ik zelf best wel bijzonder vind is dat er zat nieuwe leden zich aanmelden maar bijna niemand daarvan interesse heeft om gezamenlijk een paar mooie verrassende drankjes te proberen. :Scratch
2 x
Sta altijd open voor mooie aanbiedingen. Stuur gerust een pb.

Roland...
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 798
Lid geworden op: 22 Sep 2012, 15:02
Locatie: omgeving Breda

Re: *Inschrijving open* Het Whisky Forum Thuisfestival editie 7!

Ongelezen berichtdoor Roland... » 01 Mar 2022, 14:49

Ik denk dat het "Google Meet" gebeuren de nieuwe en/of de meeste gevestigde leden afschrikt.
Van mij hoeft dat persoonlijk ook niet...
0 x
Afbeelding

Koning
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 704
Lid geworden op: 15 Nov 2020, 15:45
Locatie: Den Haag

Re: *Inschrijving open* Het Whisky Forum Thuisfestival editie 7!

Ongelezen berichtdoor Koning » 01 Mar 2022, 15:00

Roland... schreef:Ik denk dat het "Google Meet" gebeuren de nieuwe en/of de meeste gevestigde leden afschrikt.
Van mij hoeft dat persoonlijk ook niet...


Werkt toch prima? Makkelijk toegankelijk zonder eerst iets te hoeven installeren. Welke online omgeving zie jij dan liever?
0 x
Afbeelding

Roland...
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 798
Lid geworden op: 22 Sep 2012, 15:02
Locatie: omgeving Breda

Re: *Inschrijving open* Het Whisky Forum Thuisfestival editie 7!

Ongelezen berichtdoor Roland... » 01 Mar 2022, 15:22

Koning schreef:Werkt toch prima? Makkelijk toegankelijk zonder eerst iets te hoeven installeren. Welke online omgeving zie jij dan liever?


In geen één :lol:

Maar ik spreek alleen voor mezelf.
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
HammerHead
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1759
Lid geworden op: 07 Jan 2016, 13:10
Locatie: Delft
Contact:

Re: *Inschrijving open* Het Whisky Forum Thuisfestival editie 7!

Ongelezen berichtdoor HammerHead » 01 Mar 2022, 15:25

Roland... schreef:Ik denk dat het "Google Meet" gebeuren de nieuwe en/of de meeste gevestigde leden afschrikt.
Van mij hoeft dat persoonlijk ook niet...


Lijkt me je reinste kolder. Het thuisfestival heeft nu 6x binnen no time vol gezeten en plotseling zouden mensen dan problemen hebben met Google Meet? Of is er iets gewijzigd aan gebruiksvoorwaarden oid?
2 x

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3799
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: *Inschrijving open* Het Whisky Forum Thuisfestival editie 7!

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 01 Mar 2022, 15:29

Nou ik snap wel wat Roland zegt. Veel mensen vinden online tastings niet fijn of denken dat ze het niet fijn vinden. Om die rede zal niet iedereen zich even graag aanmelden voor zoiets ;) net als met whisky, smaken verschillen :bigsmile

We wachten het nog even af.
Er zijn nog altijd 2 plekjes beschikbaar!
1 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

Gebruikersavatar
Freezeroz
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2176
Lid geworden op: 05 Apr 2018, 14:51
Locatie: (N-H)

Re: *Inschrijving open* Het Whisky Forum Thuisfestival editie 7!

Ongelezen berichtdoor Freezeroz » 01 Mar 2022, 15:50

Roland... schreef:Ik denk dat het "Google Meet" gebeuren de nieuwe en/of de meeste gevestigde leden afschrikt.
Van mij hoeft dat persoonlijk ook niet...


Ik zie het online festival juist als een nieuwe en verassend leuke toevoeging aan de hele belevenis van de whisky hobby.

En aan het eind van de avond hoef ik nog geen 15 meter te lopen voor Ik weer in mijn bed lig :P.

Ik zeg win win.
8 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
MaltMuppet
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 588
Lid geworden op: 03 Feb 2017, 23:28
Locatie: Krimpen aan de Lek

Re: *Inschrijving open* Het Whisky Forum Thuisfestival editie 7!

Ongelezen berichtdoor MaltMuppet » 01 Mar 2022, 15:58

Bizar dat deze editie nog niet vol zit.

Ik vind het net als Roelof ook een aanvulling op de festivals. Super gezellig altijd, en daarna rol je zo je bed in. Geen lange reis naar huis met OV, en je kan overal vanuit het land en buitenland deelnemen. En altijd super mooie en bijzondere bottelingen die we proeven, door liefhebbers en voor liefhebbers :duimop
3 x
The answer may not lie at the bottom of a glass of whisky. But you should at least check!

Afbeelding

Gebruikersavatar
Freezeroz
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2176
Lid geworden op: 05 Apr 2018, 14:51
Locatie: (N-H)

Re: *Inschrijving open* Het Whisky Forum Thuisfestival editie 7!

Ongelezen berichtdoor Freezeroz » 01 Mar 2022, 16:00

Cask1988 schreef:We wachten het nog even af.
Er zijn nog altijd 2 plekjes beschikbaar!


Gewoon nog even geduld Arthur, je formule staat als een huis. Die plekken raak je echt nog wel kwijt hoor.
Persoonlijk zou ik het niet erg vinden als de laatste 2 plekken naar niet forumers gaan. Maar die 4cl verdelen onder de deelnemers mag ook hoor :Slainte.
2 x
Afbeelding


Terug naar “HWF Thuisfestival SubForum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast