*VOL* Het Whisky Forum Thuisfestival editie 7!
Moderator: Cask1988
Re: *Inschrijving open* Het Whisky Forum Thuisfestival editie 7!
Als er verder echt geen liefhebbers meer zijn dan gaan de 2 laatste setjes die over zijn bij hoge uitzondering naar Nikola en Franqoise. Hopelijk zijn zij dan tegen die tijd toch nog in de mogelijkheid om er wel bij te zijn. Ik kijk het nog een dagje aan en dan ga ik er vanuit dat iedereen het wel gezien heeft
2 x
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

- Berichten: 3106
- Lid geworden op: 14 Sep 2011, 11:59
- Locatie: Middelharnis (G-O)
Re: *Inschrijving open* Het Whisky Forum Thuisfestival editie 7!
Zo! Dat is voor het eerst
Hebben we dan zo'n ongelukkige datum geprikt of is de interesse afgenomen?
Hebben we dan zo'n ongelukkige datum geprikt of is de interesse afgenomen?
0 x
Re: *Inschrijving open* Het Whisky Forum Thuisfestival editie 7!
Fat Bastard! schreef:Zo! Dat is voor het eerst![]()
Hebben we dan zo'n ongelukkige datum geprikt of is de interesse afgenomen?
Wat mij betreft een ongelukkige datum.

0 x
- edwinedje
- Forum goeroe

- Berichten: 2737
- Lid geworden op: 10 Jan 2012, 10:05
- Locatie: Zaandam
- Contact:
Re: *Inschrijving open* Het Whisky Forum Thuisfestival editie 7!
Fat Bastard! schreef:Zo! Dat is voor het eerst![]()
Hebben we dan zo'n ongelukkige datum geprikt of is de interesse afgenomen?
April en Mei hebben van nature al veel feestdagen al dan niet in combinatie met schoolvakanties.
Er zullen dus mensen zijn die daar gebruik van maken met de familie iets leuks te doen.
Of mensen die mooi weer anticiperen en dan liever iets buiten doen dan voor een schermpje hangen.
(hoewel je dat natuurlijk ook kunt combineren)
En er gaan natuurlijk allerlei buiten activiteiten van start, sport, theater, festivals etc etc ...
Dus, lang genoeg binnen gezeten ... en iets buiten de deur doen met face-to-face interactie.
Ik denk dat het een combinatie van factoren is waardoor de interesse voor een HWF-TF in April minder groot is.
my 2 cl.

2 x
/ Mijn Website met mijn Distillery VisitsIk wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}
Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}
- fjharms
- Whisk(e)y goeroe

- Berichten: 1755
- Lid geworden op: 24 Mar 2016, 11:56
- Locatie: regio Eindhoven
Re: *Inschrijving open* Het Whisky Forum Thuisfestival editie 7!
Voor mij inderdaad ook een onhandige datum, dan ben ik net een lang weekend weg...
Dus nee, ook geen kans dat ik toch wel kan.
Ik maak graag gebruik van een setje dat overblijft, als er echt geen gegadigden zijn die er wel bij kunnen zijn.
Dus nee, ook geen kans dat ik toch wel kan.
Ik maak graag gebruik van een setje dat overblijft, als er echt geen gegadigden zijn die er wel bij kunnen zijn.
0 x
Re: *Inschrijving open* Het Whisky Forum Thuisfestival editie 7!
edwinedje schreef:Fat Bastard! schreef:Zo! Dat is voor het eerst![]()
Hebben we dan zo'n ongelukkige datum geprikt of is de interesse afgenomen?
April en Mei hebben van nature al veel feestdagen al dan niet in combinatie met schoolvakanties.
Er zullen dus mensen zijn die daar gebruik van maken met de familie iets leuks te doen.
Of mensen die mooi weer anticiperen en dan liever iets buiten doen dan voor een schermpje hangen.
(hoewel je dat natuurlijk ook kunt combineren)
En er gaan natuurlijk allerlei buiten activiteiten van start, sport, theater, festivals etc etc ...
Dus, lang genoeg binnen gezeten ... en iets buiten de deur doen met face-to-face interactie.
Ik denk dat het een combinatie van factoren is waardoor de interesse voor een HWF-TF in April minder groot is.
my 2 cl.
Het is idd dit. Het kan gebeuren natuurlijk
Half - eind juni hadden we weer gezeten met vroege vakantiegangers. Dus realistisch gezien was dit 1 van de laatste mogelijkheden van een tasting vóór de vakantie.Ik zit nog aan een ander idee te denken:
- kijk eens in je directe omgeving.. is er een vriend/familielid/buurman/collega die het geweldig zou vinden om mee te doen. Kan een leuke introductie zijn tot het whisky forum en deelnemen daaraan?
Hoe denkt de rest daarover? Die beslissing wil ik niet alleen maken
0 x
- Raymond CS
- Senior

- Berichten: 428
- Lid geworden op: 09 Jan 2021, 17:24
- Locatie: Spijkenisse
Re: *Inschrijving open* Het Whisky Forum Thuisfestival editie 7!
Wat ik zelf best wel bijzonder vind is dat er zat nieuwe leden zich aanmelden maar bijna niemand daarvan interesse heeft om gezamenlijk een paar mooie verrassende drankjes te proberen. 

2 x
Sta altijd open voor mooie aanbiedingen. Stuur gerust een pb.
Re: *Inschrijving open* Het Whisky Forum Thuisfestival editie 7!
Ik denk dat het "Google Meet" gebeuren de nieuwe en/of de meeste gevestigde leden afschrikt.
Van mij hoeft dat persoonlijk ook niet...
Van mij hoeft dat persoonlijk ook niet...
0 x
Re: *Inschrijving open* Het Whisky Forum Thuisfestival editie 7!
Roland... schreef:Ik denk dat het "Google Meet" gebeuren de nieuwe en/of de meeste gevestigde leden afschrikt.
Van mij hoeft dat persoonlijk ook niet...
Werkt toch prima? Makkelijk toegankelijk zonder eerst iets te hoeven installeren. Welke online omgeving zie jij dan liever?
0 x
Re: *Inschrijving open* Het Whisky Forum Thuisfestival editie 7!
Koning schreef:Werkt toch prima? Makkelijk toegankelijk zonder eerst iets te hoeven installeren. Welke online omgeving zie jij dan liever?
In geen één
Maar ik spreek alleen voor mezelf.
0 x
- HammerHead
- Whisk(e)y goeroe

- Berichten: 1759
- Lid geworden op: 07 Jan 2016, 13:10
- Locatie: Delft
- Contact:
Re: *Inschrijving open* Het Whisky Forum Thuisfestival editie 7!
Roland... schreef:Ik denk dat het "Google Meet" gebeuren de nieuwe en/of de meeste gevestigde leden afschrikt.
Van mij hoeft dat persoonlijk ook niet...
Lijkt me je reinste kolder. Het thuisfestival heeft nu 6x binnen no time vol gezeten en plotseling zouden mensen dan problemen hebben met Google Meet? Of is er iets gewijzigd aan gebruiksvoorwaarden oid?
2 x
Re: *Inschrijving open* Het Whisky Forum Thuisfestival editie 7!
Nou ik snap wel wat Roland zegt. Veel mensen vinden online tastings niet fijn of denken dat ze het niet fijn vinden. Om die rede zal niet iedereen zich even graag aanmelden voor zoiets
net als met whisky, smaken verschillen 
We wachten het nog even af.
Er zijn nog altijd 2 plekjes beschikbaar!

We wachten het nog even af.
Er zijn nog altijd 2 plekjes beschikbaar!
1 x
Re: *Inschrijving open* Het Whisky Forum Thuisfestival editie 7!
Roland... schreef:Ik denk dat het "Google Meet" gebeuren de nieuwe en/of de meeste gevestigde leden afschrikt.
Van mij hoeft dat persoonlijk ook niet...
Ik zie het online festival juist als een nieuwe en verassend leuke toevoeging aan de hele belevenis van de whisky hobby.
En aan het eind van de avond hoef ik nog geen 15 meter te lopen voor Ik weer in mijn bed lig
.Ik zeg win win.
8 x
- MaltMuppet
- Top bijdrager

- Berichten: 588
- Lid geworden op: 03 Feb 2017, 23:28
- Locatie: Krimpen aan de Lek
Re: *Inschrijving open* Het Whisky Forum Thuisfestival editie 7!
Bizar dat deze editie nog niet vol zit.
Ik vind het net als Roelof ook een aanvulling op de festivals. Super gezellig altijd, en daarna rol je zo je bed in. Geen lange reis naar huis met OV, en je kan overal vanuit het land en buitenland deelnemen. En altijd super mooie en bijzondere bottelingen die we proeven, door liefhebbers en voor liefhebbers
Ik vind het net als Roelof ook een aanvulling op de festivals. Super gezellig altijd, en daarna rol je zo je bed in. Geen lange reis naar huis met OV, en je kan overal vanuit het land en buitenland deelnemen. En altijd super mooie en bijzondere bottelingen die we proeven, door liefhebbers en voor liefhebbers
3 x
Re: *Inschrijving open* Het Whisky Forum Thuisfestival editie 7!
Cask1988 schreef:We wachten het nog even af.
Er zijn nog altijd 2 plekjes beschikbaar!
Gewoon nog even geduld Arthur, je formule staat als een huis. Die plekken raak je echt nog wel kwijt hoor.
Persoonlijk zou ik het niet erg vinden als de laatste 2 plekken naar niet forumers gaan. Maar die 4cl verdelen onder de deelnemers mag ook hoor
.
2 x
Terug naar “HWF Thuisfestival SubForum”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast