De smaken haal ik uit de whisky's, maar ik heb nog niet de ervaring om ze te kunnen koppelen aan een distilleerderij doordat ik nog te weinig verschillende whisky's heb geproefd. Veel geluisterd vooral dus
Ik heb gestemd op de Tomintoul, maar dat had evengoed de Inchmurrin, Glenrothes of Ledaig kunnen zijn.
Verder mijn complimenten aan de organisatie, ik hou de 5e editie in de gaten!

