Het Whisky Forum Thuisfestival Editie 1 - 28-11-2020
Moderator: Cask1988
Re: Het Whisky Forum Thuisfestival!!
Ik vond het gister al verdacht stil hier op het forum, maar de reden is wel duidelijk 

3 x
- HammerHead
- Whisk(e)y goeroe

Erg naar m'n zin gehad, top avond, mooie drams. Iedereen van de organisatie en degenen die een fles hebben ingezet, hoed af! 

1 x
Bedankt voor de organisatie! Het is veel werk geweest maar het resultaat was er dan ook naar, super!
1 x
Allereerst een groot compliment voor de organisatoren en de forum leden die een fles whisky uit hun privé collectie beschikbaar hebben gesteld.
Zeg nu zelf, hoe vaak wordt je in de gelegenheid gesteld om zulke mooie pareltjes te kunnen en mogen nuttigen. Nogmaals hulde
.
De avond begon voor mij wat rommelig, om 7 uur de laptop gepakt en de Google software gestart. Gelijk al een foutmelding van zoiets van "geen camera gevonden"..... Na enig zoekwerk met Google bleken het de privacy instellingen te zijn op mijn laptop die ervoor zorgden dat de camera niet gestart kon worden. En dat noemt zichzelf een IT'er. Maar goed kwart voor 8 kon ik deelnemen aan het thuisfestival al was het wel met de microfoon uit, het leek mij niet verstandig om een microfoon aan te hebben staan als de rest van de familie gezellig tv zit te kijken. En sowieso heb ik qua kennis nog te weinig in te brengen in de overigens zeer amusante discussies.
Ook ben ik niet toegekomen aan Henri's lijstje met bijgerechten voor de drams. Misschien een tip voor een volgende editie om vooraf al aan te geven wat een passend (en klein) hapje kan zijn bij de dram. Gisteravond heb ik het bij een zak pel pinda's gehouden wat achteraf gezien toch iets te eenzijdig was.

Zeg nu zelf, hoe vaak wordt je in de gelegenheid gesteld om zulke mooie pareltjes te kunnen en mogen nuttigen. Nogmaals hulde
.De avond begon voor mij wat rommelig, om 7 uur de laptop gepakt en de Google software gestart. Gelijk al een foutmelding van zoiets van "geen camera gevonden"..... Na enig zoekwerk met Google bleken het de privacy instellingen te zijn op mijn laptop die ervoor zorgden dat de camera niet gestart kon worden. En dat noemt zichzelf een IT'er. Maar goed kwart voor 8 kon ik deelnemen aan het thuisfestival al was het wel met de microfoon uit, het leek mij niet verstandig om een microfoon aan te hebben staan als de rest van de familie gezellig tv zit te kijken. En sowieso heb ik qua kennis nog te weinig in te brengen in de overigens zeer amusante discussies.
Ook ben ik niet toegekomen aan Henri's lijstje met bijgerechten voor de drams. Misschien een tip voor een volgende editie om vooraf al aan te geven wat een passend (en klein) hapje kan zijn bij de dram. Gisteravond heb ik het bij een zak pel pinda's gehouden wat achteraf gezien toch iets te eenzijdig was.

2 x
Jullie hadden ook ideetjes voor bijgerechtjes bij de drams, leuk zeg, klinkt als een mooi feestje!

0 x
- Wouter1981
- Whisk(e)y goeroe

Tris schreef:Jullie hadden ook ideetjes voor bijgerechtjes bij de drams, leuk zeg, klinkt als een mooi feestje!![]()

Ja, chef Henri had wat aanbevolen
0 x
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

Nou, die boerenkool met worst en spekjes viel toch wat zwaar bij sample 2....
1 x
Hoop dat jullie allemaal een fijne avond hebben gehad! Zo te lezen wel! 
0 x
Was geweldig! Hulde voor de organisatie en de toffe drams! Was gezellig en zeer vermakelijk.
1 x
There is more to the picture than meets the eye (NY on HH, MM)
- Cor de Zwaan
- Actief lid

Mag ik heel zachtjes zeggen dat ik wel jaloers ben dat ik geen deelnemer was? 
4 x
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else.
Ik zie nu pas dat ik samen met mijn mede VBT organisatoren moderator ben van dit topic en een aantal ander thuis festivsl tasting topics.
Dat moet een vergissing zijn
.
Dat moet een vergissing zijn
.
0 x
Freezeroz schreef:Ik zie nu pas dat ik samen met mijn mede VBT organisatoren moderator ben van dit topic en een aantal ander thuis festivsl tasting topics.
Dat moet een vergissing zijn.
Scherp opgemerkt!
Dat we nog altijd de mod optie in beeld hebben wist ik wel. Zal er wel mee te maken hebben dat we het zelfde forumdeel sharen...
0 x
Terug naar “HWF Thuisfestival SubForum”