Peiling eenmalige variant Thuisfestival

Moderator: Cask1988

Wat zou jouw voorkeur genieten t.a.v. het thuisfestival?

Niets wijzigen, het normale concept is top!
17
57%
Eenmalig een hoger budget (setje rond de €60)
10
33%
Eenmalige ‘sponsorversie’ waarbij we onze favo slijters een plekje in de spotlights gunnen en zij ons een mooie dram
2
7%
Een thema, b.v. 1 regio, een vintage of een specifieke distillery of bottelaar
1
3%
Anders, namelijk…
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 30

Hubert
Senior
Senior
Berichten: 333
Lid geworden op: 23 Mei 2020, 15:58
Locatie: Den Haag

Re: Peiling eenmalige variant Thuisfestival

Ongelezen berichtdoor Hubert » 25 Apr 2022, 15:51

Sowieso staat het huidige format als een huis. Maar aan een “ deluxe” versie of sponsor versie doe ik ook graag mee. :bigsmile
2 x

Gebruikersavatar
HammerHead
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1759
Lid geworden op: 07 Jan 2016, 13:10
Locatie: Delft
Contact:

Re: Peiling eenmalige variant Thuisfestival

Ongelezen berichtdoor HammerHead » 25 Apr 2022, 16:35

Zo houden. Ik heb op zich geen bezwaar tegen een andere opzet/duurdere sets etc., maar dat hoeft van mij dan niet onder de thuisfestivalvlag.
1 x

Gebruikersavatar
MaltMuppet
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 588
Lid geworden op: 03 Feb 2017, 23:28
Locatie: Krimpen aan de Lek

Re: Peiling eenmalige variant Thuisfestival

Ongelezen berichtdoor MaltMuppet » 25 Apr 2022, 17:37

Concept lekker zo houden. Een deluxe versie kan natuurlijk altijd een keer, maar dan zou ik dat onder een separate naam doen, dus los van het Thuisfestival
2 x
The answer may not lie at the bottom of a glass of whisky. But you should at least check!

Afbeelding

Gebruikersavatar
WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional
Berichten: 4942
Lid geworden op: 24 Feb 2015, 09:06
Locatie: Drenthe

Re: Peiling eenmalige variant Thuisfestival

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 25 Apr 2022, 19:19

Houden zoals ie nu is, maar incidenteel mag er best een keer een ‘duurdere’, of eigenlijk ‘minder goedkope’ variant komen. Ik zeg niet allemaal € 250-300 flessen, maar persoonlijk lijkt het me prima om af te sluiten (als echt laatste, of voordat de turf ronde begint) met een echte knaller. Ik hoef niet alleen maar 90+ te drinken, maar als er een x eentje van tussenzit (jaren 70 kost dat nou eenmaal) betekent dat ook niet gelijk een aanslag op het budget….
2 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

Koning
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 704
Lid geworden op: 15 Nov 2020, 15:45
Locatie: Den Haag

Re: Peiling eenmalige variant Thuisfestival

Ongelezen berichtdoor Koning » 25 Apr 2022, 19:37

Het concept staat als een huis inderdaad. Maar heb toch de eenmalige hoger budget gestemd, vooral omdat het de kans biedt om nog bijzonderder whisky's ("exclusievere" in marketing termen :domdom ) te proeven met échte liefhebbers. Drams waarvan je normaal niet snel de kans krijgt om ze te proeven. Het idee om dat als jubileumeditie (nummer 10?) te doen spreekt me ook wel aan!

En voor de rest: laten we vooral zo door gaan!
3 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
SecondHandPants
Senior
Senior
Berichten: 296
Lid geworden op: 18 Sep 2017, 11:47

Re: Peiling eenmalige variant Thuisfestival

Ongelezen berichtdoor SecondHandPants » 26 Apr 2022, 14:15

Zelfde als Pascal, maar heb 'houwe zo' ingevuld. Concept is gewoon goed: 1x zo bedacht en elke keer raak. Niets meer aan doen. Een enkele special edition met duurdere, moeilijk verkrijgbare drams is overigens ook iets waar ik heus wel voor te porren ben. :bigsmile
3 x

JoachimV10
Senior
Senior
Berichten: 494
Lid geworden op: 13 Okt 2020, 10:03
Locatie: België

Re: Peiling eenmalige variant Thuisfestival

Ongelezen berichtdoor JoachimV10 » 27 Apr 2022, 15:15

Ik vind het concept heel goed zoals het is!

Ik proef op die manier ook eens whisky's die buiten mijn budget liggen (Ik geef voorlopig max 100 voor een fles) voor een zeer mooie prijs.

Daarnaast is het met de verzendkosten naar België ook al bijna 50 euro voor een avond en dat vind ik wel mooi zo. (Leuk trouwens dat ik op deze manier al samples van Henri en Defeatless heb kunnen meesturen)

Ik doe zeker nog mee met het huidige concept! Top! :duimop
2 x
Afbeelding
(open flessen)

Gebruikersavatar
Raymond CS
Senior
Senior
Berichten: 428
Lid geworden op: 09 Jan 2021, 17:24
Locatie: Spijkenisse

Re: Peiling eenmalige variant Thuisfestival

Ongelezen berichtdoor Raymond CS » 27 Apr 2022, 16:24

MaltMuppet schreef:Concept lekker zo houden. Een deluxe versie kan natuurlijk altijd een keer, maar dan zou ik dat onder een separate naam doen, dus los van het Thuisfestival


Helemaal mee eens :duimop
1 x
Sta altijd open voor mooie aanbiedingen. Stuur gerust een pb.

Gebruikersavatar
Jimbeau
Senior
Senior
Berichten: 454
Lid geworden op: 25 Sep 2019, 00:03
Locatie: Helmond

Re: Peiling eenmalige variant Thuisfestival

Ongelezen berichtdoor Jimbeau » 28 Apr 2022, 18:01

Sluit me aan bij de meesten. Concept is prima zoals het is, wellicht leuk om eenmalig eens een knaleditie te doen (hoewel de afgelopen edities ook steevast knallers bevatten natuurlijk :bigsmile ).

Voorlopig is er nog meer dan voldoende lekkers te vinden binnen deze bandbreedte.. :Slainte
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
MaltMuppet
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 588
Lid geworden op: 03 Feb 2017, 23:28
Locatie: Krimpen aan de Lek

Re: Peiling eenmalige variant Thuisfestival

Ongelezen berichtdoor MaltMuppet » 29 Apr 2022, 15:57

Mocht er een keer een extra super deluxe versie komen dan doe ik wel mee overigens :bigsmile
1 x
The answer may not lie at the bottom of a glass of whisky. But you should at least check!

Afbeelding

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3799
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: Peiling eenmalige variant Thuisfestival

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 01 Mei 2022, 22:58

Bedankt voor alle stemmingen en goed onderbouwde meningen tot nu toe! Duidelijk een grote meerderheid die het wil houden as it is!
Toch is er ook een behoorlijke groep die een deluxe edition wel zien zitten.
Een aantal keer wordt een 10e jubileum editie genoemd als goeie timing voor zoiets. Een interessante gedachte :bigsmile Ik zal daar eens op broeden!

De andere opties vallen sowieso af. Wellicht leuk voor een ander om zoiets op te tuigen onder een andere vlag ;)

Voorlopig eerst editie 8 en 9 optuigen! :duimop Editie 8 zal na de zomervakantie gaan worden. Medio eind september gok ik op. Hiervoor gaat nog een oproep volgen. Heb pas 1 concrete fles voor editie 8, in potentie 2 als ik mezelf meereken en 3 als ik vaste stamgast Henri meereken maar das allemaal nog niet concreet. Dus wordt vervolgd!
6 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

Gebruikersavatar
henri
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 5494
Lid geworden op: 10 Apr 2013, 17:02
Locatie: Rotterdam

Re: Peiling eenmalige variant Thuisfestival

Ongelezen berichtdoor henri » 02 Mei 2022, 00:05

Cask1988 schreef: en 3 als ik vaste stamgast Henri meereken maar das allemaal nog niet concreet


je hebt er 3 dus, want van mij staat er al lang wat klaar :bigsmile
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3106
Lid geworden op: 14 Sep 2011, 11:59
Locatie: Middelharnis (G-O)

Re: Peiling eenmalige variant Thuisfestival

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 02 Mei 2022, 09:47

Je weet dat je altijd een beroep kan doen op mijn collectie Glen Els bottelingen hè (of andere dichte flessen als ze toevallig in de line up passen).
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
HammerHead
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1759
Lid geworden op: 07 Jan 2016, 13:10
Locatie: Delft
Contact:

Re: Peiling eenmalige variant Thuisfestival

Ongelezen berichtdoor HammerHead » 02 Mei 2022, 13:26

Ik wil de komende editie ook wel iets inzetten. Er staat hier nog best een en ander, van elke categorie (bourbon, sherry, peat). :cool:
1 x

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3799
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: Peiling eenmalige variant Thuisfestival

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 06 Mei 2022, 21:11

Fat Bastard! schreef:Je weet dat je altijd een beroep kan doen op mijn collectie Glen Els bottelingen hè (of andere dichte flessen als ze toevallig in de line up passen).

Glen Els! Oeh lalaaah :bigsmile
2 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?


Terug naar “HWF Thuisfestival SubForum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast