
Peiling eenmalige variant Thuisfestival
Moderator: Cask1988
Re: Peiling eenmalige variant Thuisfestival
Sowieso staat het huidige format als een huis. Maar aan een “ deluxe” versie of sponsor versie doe ik ook graag mee. 

2 x
- HammerHead
- Whisk(e)y goeroe

- Berichten: 1759
- Lid geworden op: 07 Jan 2016, 13:10
- Locatie: Delft
- Contact:
Re: Peiling eenmalige variant Thuisfestival
Zo houden. Ik heb op zich geen bezwaar tegen een andere opzet/duurdere sets etc., maar dat hoeft van mij dan niet onder de thuisfestivalvlag.
1 x
- MaltMuppet
- Top bijdrager

- Berichten: 588
- Lid geworden op: 03 Feb 2017, 23:28
- Locatie: Krimpen aan de Lek
Re: Peiling eenmalige variant Thuisfestival
Concept lekker zo houden. Een deluxe versie kan natuurlijk altijd een keer, maar dan zou ik dat onder een separate naam doen, dus los van het Thuisfestival
2 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

- Berichten: 4942
- Lid geworden op: 24 Feb 2015, 09:06
- Locatie: Drenthe
Re: Peiling eenmalige variant Thuisfestival
Houden zoals ie nu is, maar incidenteel mag er best een keer een ‘duurdere’, of eigenlijk ‘minder goedkope’ variant komen. Ik zeg niet allemaal € 250-300 flessen, maar persoonlijk lijkt het me prima om af te sluiten (als echt laatste, of voordat de turf ronde begint) met een echte knaller. Ik hoef niet alleen maar 90+ te drinken, maar als er een x eentje van tussenzit (jaren 70 kost dat nou eenmaal) betekent dat ook niet gelijk een aanslag op het budget….
2 x
Re: Peiling eenmalige variant Thuisfestival
Het concept staat als een huis inderdaad. Maar heb toch de eenmalige hoger budget gestemd, vooral omdat het de kans biedt om nog bijzonderder whisky's ("exclusievere" in marketing termen
) te proeven met échte liefhebbers. Drams waarvan je normaal niet snel de kans krijgt om ze te proeven. Het idee om dat als jubileumeditie (nummer 10?) te doen spreekt me ook wel aan!
En voor de rest: laten we vooral zo door gaan!
) te proeven met échte liefhebbers. Drams waarvan je normaal niet snel de kans krijgt om ze te proeven. Het idee om dat als jubileumeditie (nummer 10?) te doen spreekt me ook wel aan!En voor de rest: laten we vooral zo door gaan!
3 x
- SecondHandPants
- Senior

- Berichten: 296
- Lid geworden op: 18 Sep 2017, 11:47
Re: Peiling eenmalige variant Thuisfestival
Zelfde als Pascal, maar heb 'houwe zo' ingevuld. Concept is gewoon goed: 1x zo bedacht en elke keer raak. Niets meer aan doen. Een enkele special edition met duurdere, moeilijk verkrijgbare drams is overigens ook iets waar ik heus wel voor te porren ben. 

3 x
-
JoachimV10
- Senior

- Berichten: 494
- Lid geworden op: 13 Okt 2020, 10:03
- Locatie: België
Re: Peiling eenmalige variant Thuisfestival
Ik vind het concept heel goed zoals het is!
Ik proef op die manier ook eens whisky's die buiten mijn budget liggen (Ik geef voorlopig max 100 voor een fles) voor een zeer mooie prijs.
Daarnaast is het met de verzendkosten naar België ook al bijna 50 euro voor een avond en dat vind ik wel mooi zo. (Leuk trouwens dat ik op deze manier al samples van Henri en Defeatless heb kunnen meesturen)
Ik doe zeker nog mee met het huidige concept! Top!
Ik proef op die manier ook eens whisky's die buiten mijn budget liggen (Ik geef voorlopig max 100 voor een fles) voor een zeer mooie prijs.
Daarnaast is het met de verzendkosten naar België ook al bijna 50 euro voor een avond en dat vind ik wel mooi zo. (Leuk trouwens dat ik op deze manier al samples van Henri en Defeatless heb kunnen meesturen)
Ik doe zeker nog mee met het huidige concept! Top!
2 x
- Raymond CS
- Senior

- Berichten: 428
- Lid geworden op: 09 Jan 2021, 17:24
- Locatie: Spijkenisse
Re: Peiling eenmalige variant Thuisfestival
MaltMuppet schreef:Concept lekker zo houden. Een deluxe versie kan natuurlijk altijd een keer, maar dan zou ik dat onder een separate naam doen, dus los van het Thuisfestival
Helemaal mee eens
1 x
Sta altijd open voor mooie aanbiedingen. Stuur gerust een pb.
Re: Peiling eenmalige variant Thuisfestival
Sluit me aan bij de meesten. Concept is prima zoals het is, wellicht leuk om eenmalig eens een knaleditie te doen (hoewel de afgelopen edities ook steevast knallers bevatten natuurlijk
).
Voorlopig is er nog meer dan voldoende lekkers te vinden binnen deze bandbreedte..
). Voorlopig is er nog meer dan voldoende lekkers te vinden binnen deze bandbreedte..

1 x
- MaltMuppet
- Top bijdrager

- Berichten: 588
- Lid geworden op: 03 Feb 2017, 23:28
- Locatie: Krimpen aan de Lek
Re: Peiling eenmalige variant Thuisfestival
Mocht er een keer een extra super deluxe versie komen dan doe ik wel mee overigens 

1 x
Re: Peiling eenmalige variant Thuisfestival
Bedankt voor alle stemmingen en goed onderbouwde meningen tot nu toe! Duidelijk een grote meerderheid die het wil houden as it is!
Toch is er ook een behoorlijke groep die een deluxe edition wel zien zitten.
Een aantal keer wordt een 10e jubileum editie genoemd als goeie timing voor zoiets. Een interessante gedachte
Ik zal daar eens op broeden!
De andere opties vallen sowieso af. Wellicht leuk voor een ander om zoiets op te tuigen onder een andere vlag
Voorlopig eerst editie 8 en 9 optuigen!
Editie 8 zal na de zomervakantie gaan worden. Medio eind september gok ik op. Hiervoor gaat nog een oproep volgen. Heb pas 1 concrete fles voor editie 8, in potentie 2 als ik mezelf meereken en 3 als ik vaste stamgast Henri meereken maar das allemaal nog niet concreet. Dus wordt vervolgd!
Toch is er ook een behoorlijke groep die een deluxe edition wel zien zitten.
Een aantal keer wordt een 10e jubileum editie genoemd als goeie timing voor zoiets. Een interessante gedachte
Ik zal daar eens op broeden! De andere opties vallen sowieso af. Wellicht leuk voor een ander om zoiets op te tuigen onder een andere vlag
Voorlopig eerst editie 8 en 9 optuigen!
6 x
Re: Peiling eenmalige variant Thuisfestival
Cask1988 schreef: en 3 als ik vaste stamgast Henri meereken maar das allemaal nog niet concreet
je hebt er 3 dus, want van mij staat er al lang wat klaar

1 x
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

- Berichten: 3106
- Lid geworden op: 14 Sep 2011, 11:59
- Locatie: Middelharnis (G-O)
Re: Peiling eenmalige variant Thuisfestival
Je weet dat je altijd een beroep kan doen op mijn collectie Glen Els bottelingen hè (of andere dichte flessen als ze toevallig in de line up passen).
1 x
- HammerHead
- Whisk(e)y goeroe

- Berichten: 1759
- Lid geworden op: 07 Jan 2016, 13:10
- Locatie: Delft
- Contact:
Re: Peiling eenmalige variant Thuisfestival
Ik wil de komende editie ook wel iets inzetten. Er staat hier nog best een en ander, van elke categorie (bourbon, sherry, peat). 
1 x
Re: Peiling eenmalige variant Thuisfestival
Fat Bastard! schreef:Je weet dat je altijd een beroep kan doen op mijn collectie Glen Els bottelingen hè (of andere dichte flessen als ze toevallig in de line up passen).
Glen Els! Oeh lalaaah

2 x
Terug naar “HWF Thuisfestival SubForum”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

