- het filmpje van Arthur, gescript en gefilmd door de Coen broers waarschijnlijk
- de reactie van Alex bij de laatste dram, is inmiddels toch iets waar je vanaf het begin van de avond naar uitkijkt

Moderator: Cask1988




Fat Bastard! schreef:Nog twee eervolle vermeldingen wat mij betreft:
- het filmpje van Arthur, gescript en gefilmd door de Coen broers waarschijnlijk
- de reactie van Alex bij de laatste dram, is inmiddels toch iets waar je vanaf het begin van de avond naar uitkijkt


/ Mijn Website met mijn Distillery Visits
edwinedje schreef:Ik had gisteren avond (nacht) al even snel op de Ledaig geklikt als "winnaar".
Jij bedoeld vast de Longrow? 
Fat Bastard! schreef:- het filmpje van Arthur, gescript en gefilmd door de Coen broers waarschijnlijk
100% home made 

Cask1988 schreef:edwinedje schreef:Ik had gisteren avond (nacht) al even snel op de Ledaig geklikt als "winnaar".
Ledaig?Jij bedoeld vast de Longrow?

/ Mijn Website met mijn Distillery Visits
fjharms schreef:Mijn zus en ik waren het onderling eens:
1. Cooley
2. Mortlach
3. Glenfiddich
En dat waren alle 3 ook grote verrassingen!
en de Longrow stond bij ons juist onderaan. Niet omdat we niet van peat houden, maar omdat er wat in onze beleving een aantal chemische off-notes in zaten die tegen gingen staan.


Terug naar “HWF Thuisfestival SubForum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast