HWF Thuisfestival editie 2025 - inschrijving

Moderator: Cask1988

bodevami
Top bijdrager
Top bijdrager

Re: HWF Thuisfestival editie 2025 - inschrijving

Ongelezen berichtdoor bodevami » 05 Mei 2025, 22:12

MaltMuppet schreef:
HammerHead schreef:Ik heb er persoonlijk geen bezwaar tegen als we een aantal deelnemers onder de 35 blijven, Rob.

Dan houdt ik de resterende cl's gewoon zelf (uiteraard om te rekenen naar de kosten van de fles). Dit geeft me meer gelegenheid om de whisky zelf nog een beetje te leren kennen (daar is 2 cl namelijk erg weinig voor) en motiveert voor toekomstige tastings ook inbreng van een veel groter deel van m'n collectie.

Bedoel je dan houden bij die 23 deelnemers a 3cl? Of ergens tussen de 23 en 35 en dan naar 2cl? Anders hou je nog steeds niets over…

Ik denk dat hij bedoelt om 2cL samples te gebruiken en als we de 35 niet halen, dat de fles dus niet leeg gaat, maar dat hij dan meer voor zichzelf over houdt en dat uitgebreider kan proeven.
0 x

HammerHead
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor HammerHead » 06 Mei 2025, 10:45

Wat Michael zegt inderdaad. Ik heb best een behoorlijk aantal flessen staan die ik zou willen aanwenden voor een tasting, maar niet als ik er zelf maar 2-3 cl van meekrijg. Persoonlijk hou ik toch het liefst een 6 tot 10 cl over om wat uitgebreider te kunnen proeven.

En voor de huidige line-up:
Ik zie nu 28 deelnemers, 28 x 2,5 cl is ook precies 70. ;)
5 x

bodevami
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor bodevami » 06 Mei 2025, 15:17

HammerHead schreef:Wat Michael zegt inderdaad. Ik heb best een behoorlijk aantal flessen staan die ik zou willen aanwenden voor een tasting, maar niet als ik er zelf maar 2-3 cl van meekrijg. Persoonlijk hou ik toch het liefst een 6 tot 10 cl over om wat uitgebreider te kunnen proeven.

En voor de huidige line-up:
Ik zie nu 28 deelnemers, 28 x 2,5 cl is ook precies 70. ;)

Dit vind ik qua schenken dan weer net een wat onhandiger maat haha, heb mooie schenkertjes voor 2 cL en heb samplesflesje van 3cL.
1 x

Mermur
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Mermur » 10 Mei 2025, 09:35

Mermur schreef:Fijn om te zien dat de inschrijving zo snel liep dat het Thuisfestival sowieso kan doorgaan in de vorm van 6 x 3cl. :duimop

Ik wacht nog één week om te zien of zich nog minimaal 7 andere forumleden melden. Zo niet, dan houden we het bij de oorspronkelijke opzet en zal de financiële afhandeling in gang worden gezet. :Slainte

Gegeven dat zich deze week geen nieuwe forumleden hebben aangemeld en er onder de inbrengers (en mij) geen consensus was over eventuele andere opties, heb ik besloten bij de oorspronkelijke opzet van 23 deelnemers met 6 samples van 3cl te blijven. Ik neem in de komende dagen via pb contact op met degenen die zich hebben ingeschreven over de praktische afhandeling (verzender, betaling). :Slainte
12 x
Afbeelding

Mermur
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Mermur » 12 Mei 2025, 21:13

De pb's over de financiële afhandeling zijn de deur uit en ik heb de eerste reacties ontvangen. Zodra ik gezien heb dat de deelnemer betaald heeft (ik check mijn rekening regelmatig maar niet iedere paar minuten), is diens inschrijving definitief en komt er een groen vinkje achter diens naam in de openingspost.
5 x
Afbeelding

Mermur
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Mermur » 17 Mei 2025, 09:56

Alle deelnemers hebben betaald en de inbrengers zijn zojuist uitbetaald; daarmee zijn de financiën afgehandeld.

De samples zullen na de zomer, enkele weken vóór 17 oktober, worden opgestuurd. Details daarover volgen in deze draad. Ik kijk ernaar uit!
13 x
Afbeelding

Aaaan taaaaaafel
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Aaaan taaaaaafel » 17 Mei 2025, 15:30

Uitstekend geregeld zo, complimenten :goedgedaan
0 x

francken
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor francken » 17 Mei 2025, 17:43

Toppie en iedereen bedankt die een steentje bijdraagt.

Tonny
0 x

Terug naar “HWF Thuisfestival SubForum”