HWF Thuisfestival editie 2025 - inschrijving
Moderator: Cask1988
-
JoachimV10
- Senior

- defeatless
- Moderator

Re: HWF Thuisfestival editie 2025 - inschrijving
dannyp44 schreef:Ja precies dat...maar al 3 maanden vakantie aangevraagd dus mijn limiet al overschreden...
Maar zal uiteindelijk geen probleem zijn.
Gewoon overuren maken!

1 x
- MaltMuppet
- Top bijdrager

Nog een paar man erbij en dan kunnen we opschalen naar 35 deelnemers 

3 x
Volledig gemist. Schrijf er maar bij, voor wat t waard is
0 x
There is more to the picture than meets the eye (NY on HH, MM)
Fijn om te zien dat de inschrijving zo snel liep dat het Thuisfestival sowieso kan doorgaan in de vorm van 6 x 3cl.
Ik wacht nog één week om te zien of zich nog minimaal 7 andere forumleden melden. Zo niet, dan houden we het bij de oorspronkelijke opzet en zal de financiële afhandeling in gang worden gezet.
Ik wacht nog één week om te zien of zich nog minimaal 7 andere forumleden melden. Zo niet, dan houden we het bij de oorspronkelijke opzet en zal de financiële afhandeling in gang worden gezet.

8 x
- HammerHead
- Whisk(e)y goeroe

Ik heb er persoonlijk geen bezwaar tegen als we een aantal deelnemers onder de 35 blijven, Rob.
Dan houdt ik de resterende cl's gewoon zelf (uiteraard om te rekenen naar de kosten van de fles). Dit geeft me meer gelegenheid om de whisky zelf nog een beetje te leren kennen (daar is 2 cl namelijk erg weinig voor) en motiveert voor toekomstige tastings ook inbreng van een veel groter deel van m'n collectie.
Dan houdt ik de resterende cl's gewoon zelf (uiteraard om te rekenen naar de kosten van de fles). Dit geeft me meer gelegenheid om de whisky zelf nog een beetje te leren kennen (daar is 2 cl namelijk erg weinig voor) en motiveert voor toekomstige tastings ook inbreng van een veel groter deel van m'n collectie.
3 x
- MaltMuppet
- Top bijdrager

HammerHead schreef:Ik heb er persoonlijk geen bezwaar tegen als we een aantal deelnemers onder de 35 blijven, Rob.
Bedoel je dan houden bij die 23 deelnemers a 3cl? Of ergens tussen de 23 en 35 en dan naar 2cl? Anders hou je nog steeds niets over…
0 x
Terug naar “HWF Thuisfestival SubForum”