hoogheid2015 schreef:En nog bedankt voor het extra flesje Tullibardine 1993 CA( meegeleverd, voor wie is tie?)
Voor Koning AKA Pascal
Kanonnen, wel geluk gehad met t pakketje dan
heel apart..Moderator: Cask1988
hoogheid2015 schreef:En nog bedankt voor het extra flesje Tullibardine 1993 CA( meegeleverd, voor wie is tie?)
heel apart..

hoogheid2015 schreef:Wel verbazingwekkend, kreeg om 10 uur een bericht dat mijn pakket was afgeleverd, ik kwam 16 uur uit mijn werk stond het pakketje voor mijn deur, ik woon dan wel in het goede gedeelte van Den Haag
.. maar ik vertrouw mijn fiets nog geen eens voor de deur.

Cask1988 schreef:Hier wel eens gebeurd met de DPD. Zat ook maar €400+ aan whisky in en heeft er de hele dag gestaan terwijl wij werken waren :?

/ Mijn Website met mijn Distillery VisitsCask1988 schreef:hoogheid2015 schreef:En nog bedankt voor het extra flesje Tullibardine 1993 CA( meegeleverd, voor wie is tie?)
Voor Koning AKA Pascal
Kanonnen, wel geluk gehad met t pakketje danheel apart..
Freezeroz schreef:Namens mijn forum buurman Roelof (die ivm een verkoudheid niets meer ruikt momenteel) mag ik (na overleg met Arthur) zijn setje voor het forum festival van aanstaande zaterdag aanbieden aan de eerste op de reserve lijst.
Dat is Daveen dus, als Daveen nog steeds mee wil doen zaterdag mag hij contact met mij opnemen. Dan zorg ik voor een zsm verzending van het setje.
Groet Roelof

Freezeroz schreef:Namens mijn forum buurman Roelof (die ivm een verkoudheid niets meer ruikt momenteel) mag ik (na overleg met Arthur) zijn setje voor het forum festival van aanstaande zaterdag aanbieden aan de eerste op de reserve lijst.
Dat is Daveen dus, als Daveen nog steeds mee wil doen zaterdag mag hij contact met mij opnemen. Dan zorg ik voor een zsm verzending van het setje.
Groet Roelof
Sander79 schreef:Weer te laat...![]()
Graag dan weer op de reservelijst.
Terug naar “HWF Thuisfestival SubForum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast