defeatless schreef:Cor de Zwaan schreef:Kan ik alvast inschrijven voor editie 4
Nee, die zit ook al vol!Editie 6 die in 2023 begint, daar maakt je evt. nog een kleine kans.
Tegen die tijd hangt mijn baard al in mijn whisky

Moderator: Cask1988
defeatless schreef:Cor de Zwaan schreef:Kan ik alvast inschrijven voor editie 4
Nee, die zit ook al vol!Editie 6 die in 2023 begint, daar maakt je evt. nog een kleine kans.
SecondHandPants schreef:Het is echt gestoord. Binnen een uur uitverkocht?!
edwinedje schreef:SecondHandPants schreef:Het is echt gestoord. Binnen een uur uitverkocht?!
Ben benieuwd wat het met de kaartverkoop gaat doen als het eerste Whiskyfestival aankondigt wel door te gaan
Wouter1981 schreef:Ik dacht dat sample 7 van editie 2 gesponsord werd door AstraZeneca.
En sample 7 van editie 3 ook weer, zodat wij onze dubbele dosis vast binnen hebben een daarna weer volop naar de fysieke festivals kunnen gaan.
Wouter1981 schreef:Nickolaas schreef:Wouter1981 schreef:Ik dacht dat sample 7 van editie 2 gesponsord werd door AstraZeneca.
En sample 7 van editie 3 ook weer, zodat wij onze dubbele dosis vast binnen hebben een daarna weer volop naar de fysieke festivals kunnen gaan.
Als ik de berichtgeving zo volg, is het maar de vraag of het vaccin van die fabrikant op tijd gaat zijn voor deze Thuisfestivals.
Ik linkte dat juist aan elkaar.
Groot onderzoek door de EU naar waar nu al die doses zijn gebleven.
Nou, bij Cask1988 in de sample potjes natuurlijk!
Cask1988 schreef:Alle betaalverzoekjes zijn de deur uit! Heb je betaald dan komt er een groen vinkje achter je naam en is je inschrijving definitief
Duurt het te lang en reageer je na een herinnering nog niet, dan worden mensen op de reservelijst grote blij![]()
- - - 8< - - - Mod knip tbvd Leesbaarheid
Nikola schreef:Mag ik op de reservelijst?
Cask1988 schreef:Alle betalingen zijn binnen, daarmee zijn alle inschrijving definitiefNu als de wiedeweerga op vaka... ehh de inbrengers uitbetalen
En de distributie op gang brengen!
Terug naar “HWF Thuisfestival SubForum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten