Even een muntje geworpen en het kwam op de Ieren.
Zelf ben ik geen held binnen de Ierse whisky, vind de Redbreast 12cs en 15yo erg lekker, maar dan is het ook snel afgelopen. Vanavond heb ik een beetje zitten puzzelen, maar mochten jullie betere ideeën hebben, dan hoor ik het ook graag!
De Connemara komt uit mijn eigen voorraad en zet ik erin voor €60,-. Dit is één van de eerste uitgaves geweest van Connemara 12 deze zit nog in een mooi cigarenhouten kokertje.
Ik heb het volgende voorstel:
https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... 2-year-old
https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... y-2002-cwc
https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/129342
https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... 2-year-old
Met dit voorstel komt het totaal bedrag op
Maar zoals gezegd, verbeter me als je een beter voorstel hebt!
Ik wil volgende week de bestellingen plaatsen, dan heeft iedereen ongeveer in de tweede week van juni de samples binnen en kan de volgende ronde zo begin september weer starten.









