Ronde 4.2: Inhoud
Moderator: defeatless
-
defeatless
- Moderator

- Berichten: 3572
- Lid geworden op: 11 Jun 2014, 23:45
- Locatie: Wageningen
Ronde 4.2: Inhoud
Hoi mensen,
Het idee van André en mij had, helaas, geen draagvlak. Daarom ben ik eens verder gaan kijken.
Er zijn een aantal ideeën geopperd die volgens mij ook goed haalbaar zijn. Één ervan is Glen Ord, een andere is Glenburgie of Glenallachie. Daarnaast werd in het laatste draadje 'niet-Schots' genoemd.
Ik wil jullie de keuze uit deze 4 voorleggen. Meeste stemmen gelden en dan ga ik eind van de week aan de slag! Je kan dus ook 4 opties aanvinken als je alles prima vind.
Het idee van André en mij had, helaas, geen draagvlak. Daarom ben ik eens verder gaan kijken.
Er zijn een aantal ideeën geopperd die volgens mij ook goed haalbaar zijn. Één ervan is Glen Ord, een andere is Glenburgie of Glenallachie. Daarnaast werd in het laatste draadje 'niet-Schots' genoemd.
Ik wil jullie de keuze uit deze 4 voorleggen. Meeste stemmen gelden en dan ga ik eind van de week aan de slag! Je kan dus ook 4 opties aanvinken als je alles prima vind.
2 x
-
FGG
- Forum goeroe

- Berichten: 2694
- Lid geworden op: 31 Aug 2016, 19:35
- Locatie: Hengelo
Re: Ronde 4.2: Inhoud
Ik vond alle opties aantrekkelijk maar ik heb uiteindelijk voor de Glenburgie gekozen. Ik heb al geruime tijd een Glenburgie MoS in de kast staan die mij zeer bevalt dus ik heb altijd al meer willen proeven van deze destilleerderij. Ondertussen is er nog een Glenburgie SV CS bij gekomen en ook die spuug ik niet in.
0 x
-
Rien68
- Forum goeroe

- Berichten: 3101
- Lid geworden op: 20 Dec 2014, 01:39
- Locatie: Fryslân
Re: Ronde 4.2: Inhoud
Ook de Glenburgie hier. Een leuk merk, waarvan ik er nog maar 9 heb mogen proeven.
Daar kan dus wel wat bij.
Daar kan dus wel wat bij.
0 x
-
Nickolaas
- Forum goeroe

- Berichten: 2193
- Lid geworden op: 11 Mar 2014, 22:29
- Locatie: Midden-Limburg
Re: Ronde 4.2: Inhoud
Hier ook Glenburgie. Nog weinig van gehad, wat ik heb gehad vond ik wel fijn!
Laatst gewijzigd door Nickolaas op 11 Feb 2019, 20:36, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
Willum
- Senior

- Berichten: 295
- Lid geworden op: 29 Dec 2016, 09:22
- Locatie: Strijen
-
Wouterk
- Top bijdrager

- Berichten: 897
- Lid geworden op: 24 Jan 2016, 01:03
- Locatie: Eindhoven
Re: Ronde 4.2: Inhoud
Goed voorstel Alex
Glenburgie kan zeer interessant zijn. Tropisch fruit. Ananas vd BBQ. Vooral het iets oudere spul op 2nd fill bourbonvaten kan erg goed zijn. Als ik een suggestie mag doen (bij deze).
Dit zijn o.a. mooie bottelingen (twee zustervaten afkomstig van SV als ik mij niet vergis):
https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... ie-1995-fr
https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... ie-1995-vw
Glenburgie kan zeer interessant zijn. Tropisch fruit. Ananas vd BBQ. Vooral het iets oudere spul op 2nd fill bourbonvaten kan erg goed zijn. Als ik een suggestie mag doen (bij deze).
Dit zijn o.a. mooie bottelingen (twee zustervaten afkomstig van SV als ik mij niet vergis):
https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... ie-1995-fr
https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... ie-1995-vw
1 x
There is more to the picture than meets the eye (NY on HH, MM)
-
andre8x8
- Top bijdrager

- Berichten: 587
- Lid geworden op: 03 Mar 2012, 17:01
-
Rien68
- Forum goeroe

- Berichten: 3101
- Lid geworden op: 20 Dec 2014, 01:39
- Locatie: Fryslân
Re: Ronde 4.2: Inhoud
Wouterk schreef:Goed voorstel Alex
Glenburgie kan zeer interessant zijn. Tropisch fruit. Ananas vd BBQ. Vooral het iets oudere spul op 2nd fill bourbonvaten kan erg goed zijn. Als ik een suggestie mag doen (bij deze).
Dit zijn o.a. mooie bottelingen (twee zustervaten afkomstig van SV als ik mij niet vergis):
https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... ie-1995-fr
https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... ie-1995-vw
Die zien er goed uit

0 x
-
MacErik
- Top bijdrager

- Berichten: 694
- Lid geworden op: 27 Jul 2015, 17:45
- Locatie: Amersfoort
-
defeatless
- Moderator

- Berichten: 3572
- Lid geworden op: 11 Jun 2014, 23:45
- Locatie: Wageningen
Re: Ronde 4.2: Inhoud
Nou duidelijk!
9 stemmen voor Burgie. Ik ga eens rondneuzen voor de flessen. Via PM is me al een mooie aangeboden.
Jullie horen het line-up voorstel van t weekend!
9 stemmen voor Burgie. Ik ga eens rondneuzen voor de flessen. Via PM is me al een mooie aangeboden.
Jullie horen het line-up voorstel van t weekend!
0 x
-
defeatless
- Moderator

- Berichten: 3572
- Lid geworden op: 11 Jun 2014, 23:45
- Locatie: Wageningen
Re: Ronde 4.2: Inhoud
Zijn er mensen die bezwaar hebben tegen de recente (en volgens mij enige courante) OB van Ballentine's Glenburgie?
https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... 5-year-old
Lijkt me wel leuk om dat af te zetten tegen de IB's
https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... 5-year-old
Lijkt me wel leuk om dat af te zetten tegen de IB's
1 x
-
Nickolaas
- Forum goeroe

- Berichten: 2193
- Lid geworden op: 11 Mar 2014, 22:29
- Locatie: Midden-Limburg
Re: Ronde 4.2: Inhoud
defeatless schreef:Zijn er mensen die bezwaar hebben tegen de recente (en volgens mij enige courante) OB van Ballentine's Glenburgie?
https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... 5-year-old
Lijkt me wel leuk om dat af te zetten tegen de IB's
Nope, voor mij juist tof in het vergelijk met IB's.
0 x
-
MacErik
- Top bijdrager

- Berichten: 694
- Lid geworden op: 27 Jul 2015, 17:45
- Locatie: Amersfoort
-
Willum
- Senior

- Berichten: 295
- Lid geworden op: 29 Dec 2016, 09:22
- Locatie: Strijen
-
Rien68
- Forum goeroe

- Berichten: 3101
- Lid geworden op: 20 Dec 2014, 01:39
- Locatie: Fryslân
Terug naar “HWF Tasting Panel: interne paneldiscussie”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten




