Nu wil ik daar wat vroeg aan beginnen, aangezien velen op vakantie zullen gaan.
Mijn voorstel is als volgt:
Datum
Voor 31 augustus stuur ik de nieuwe samples op.
De notities worden voor 30 november geplaatst.
Inhoud
Een aantal hebben aangegeven te willen gaan voor Fettercairn. Dit lijkt me een goed plan omdat het ook een voor mij onbekende distilleerder is.
Ik heb even zitten puzzelen, maar ik ben eruit, althans ik denk dat ik een leuk 4-tal heb gevonden.
Twee jonkies:
Cadenhead Small Batch 9 yo
Best Dram 10 yo
Twee oudere:
Douglas Laing 20 yo
Hunter Laing 20 yo
Eens kijken wie van de broers het beste is!
Lijkt dit jullie wat? En zo nee, wat zou je anders willen?








