Hierbij alvast een nader bericht voor de 1e ronde.
Datum
Daarbij meteen de vraag:
Wanneer willen jullie proeven en de notities plaatsen? Ik begreep van een enkeling dat zij in juni op vakantie gaat, en dus mogelijk van tevoren de flessen in ontvangst zou willen nemen. We zouden dus kunnen afspreken dat:
- Verzending plaats vindt voor 31 mei
- Notities geplaatst worden voor 31 augustus
Dan heeft iedereen waarschijnlijk voldoende tijd om naar eigen inzicht te proeven.
Op gemeenschappelijk proeven kom ik later terug.
Laat aub weten wat je hier van vindt.
Inhoud
Het leek me leuk om met een verticaaltje te beginnen, en dan een redelijk bijzondere: vier whiskies uit het zelfde jaar van distillatie. Ik heb 4 flessen van Old Pulteney gevonden uit 2006:
https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... y-2006-mos
https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... y-2006-mos
https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... teney-2006
https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... ey-2006-ca
Dus aub aan eenieder de vraag om deze flessen vooral niet zelf in te gaan slaan
Wat vinden jullie van dit idee?








