Definitieve samenstelling van HWF Tasting Panel
Moderator: defeatless
-
HammerHead
- Whisk(e)y goeroe

- Berichten: 1759
- Lid geworden op: 07 Jan 2016, 13:10
- Locatie: Delft
-
Willum
- Senior

- Berichten: 295
- Lid geworden op: 29 Dec 2016, 09:22
- Locatie: Strijen
Re: Definitieve samenstelling van HWF Tasting Panel
Mijn reden om mee te doen zijn met name om meer nadrukkelijk te proeven, te beschrijven wat ik proef, en daarover nog eens wat door te kletsen met de andere proevers. Daarbij is het doel om via dit panel ook vooral nieuwe dingen te proeven.
Mij lijkt het goed om vooraf te peilen. Zelf heb ik geen blokkades op smaak/soort maar het kan zijn dat het proeven niet past ivm vakantie o.i.d..
Als er teveel geinteresseerden zijn, lijkt het me logisch dat de eerste elf voorgaan (jammer voor mij) dat is dan de basis-11 die het in principe doen. Na een jaar zou altijd gekeken kunnen worden wie er door wil en wie van de bank er interesse heeft in een basisplek.
Mij lijkt het goed om vooraf te peilen. Zelf heb ik geen blokkades op smaak/soort maar het kan zijn dat het proeven niet past ivm vakantie o.i.d..
Als er teveel geinteresseerden zijn, lijkt het me logisch dat de eerste elf voorgaan (jammer voor mij) dat is dan de basis-11 die het in principe doen. Na een jaar zou altijd gekeken kunnen worden wie er door wil en wie van de bank er interesse heeft in een basisplek.
0 x
-
caskstrength
- Forum goeroe

- Berichten: 3542
- Lid geworden op: 04 Jun 2013, 01:46
Re: Definitieve samenstelling van HWF Tasting Panel
Dame en heren,
Een kort bericht, met het uitdrukkelijke verzoek om dit voor je te houden en niet te gaan speculeren.
Het spijt me erg te moeten zeggen dat ik definitief al mijn taken zal moeten neerleggen en ff helemaal te stoppen met alles dat met whisky te maken heeft. Er zijn heel recent andermaal zaken voorgevallen die mij er toe hebben doen besluiten dat dit helaas zo moet zijn. Dit heeft echter niets met het whisky forum als zodanig te maken, noch met personen die hier actief zijn of waren.
Laat het feit dat dit idee van mij kwam vooral geen belemmering zijn om er toch mee verder te gaan.
Het ga jullie goed
Paul
Een kort bericht, met het uitdrukkelijke verzoek om dit voor je te houden en niet te gaan speculeren.
Het spijt me erg te moeten zeggen dat ik definitief al mijn taken zal moeten neerleggen en ff helemaal te stoppen met alles dat met whisky te maken heeft. Er zijn heel recent andermaal zaken voorgevallen die mij er toe hebben doen besluiten dat dit helaas zo moet zijn. Dit heeft echter niets met het whisky forum als zodanig te maken, noch met personen die hier actief zijn of waren.
Laat het feit dat dit idee van mij kwam vooral geen belemmering zijn om er toch mee verder te gaan.
Het ga jullie goed
Paul
0 x
Affirmanti incumbit probatio
-
fjharms
- Whisk(e)y goeroe

- Berichten: 1755
- Lid geworden op: 24 Mar 2016, 11:56
- Locatie: regio Eindhoven
Re: Definitieve samenstelling van HWF Tasting Panel
Allereerst:
Heel veel sterkte Paul, en ik hoop dat wat er aan de hand is, van voorbijgaande aard is, en je je snel weer onder ons kan begeven.
Ik respecteer je beslissing om het niet aan de grote klok te hangen, maar aangezien er net wat zeer leuke initiatieven door jou zijn opgestart, gaat het wel opvallen als je plotseling wegvalt...
Nu even praktisch - excuses aan Paul als dit hard op zijn dak valt.
Het gat dat Paul achterlaat is voor mij niet 1-2-3 op te vullen.
Zijn er mensen die daar zo in kunnen/durven springen, of parkeren we dit toch wel heel leuke initiatief voorlopig?
0 x
-
defeatless
- Moderator

- Berichten: 3572
- Lid geworden op: 11 Jun 2014, 23:45
- Locatie: Wageningen
Re: Definitieve samenstelling van HWF Tasting Panel
Oei das ff minder.
Maar ik wil het wel oppakken. Vind het niet erg om dit eens in het kwartaal te doen!
Maar ik wil het wel oppakken. Vind het niet erg om dit eens in het kwartaal te doen!
6 x
-
Rien68
- Forum goeroe

- Berichten: 3101
- Lid geworden op: 20 Dec 2014, 01:39
- Locatie: Fryslân
-
HammerHead
- Whisk(e)y goeroe

- Berichten: 1759
- Lid geworden op: 07 Jan 2016, 13:10
- Locatie: Delft
-
Nickolaas
- Forum goeroe

- Berichten: 2193
- Lid geworden op: 11 Mar 2014, 22:29
- Locatie: Midden-Limburg
Re: Definitieve samenstelling van HWF Tasting Panel
Sjezus Paul. Hoop dat het je goed gaat. Veel dank voor jouw inzet hier
0 x
-
Wouter1981
- Whisk(e)y goeroe

- Berichten: 1876
- Lid geworden op: 09 Jul 2015, 20:01
Re: Definitieve samenstelling van HWF Tasting Panel
Wat een abrupt einde Paul. En dat net wanneer het leek dat je weer helemaal terug was.
Hoop voor je dat het inderdaad 'ff' is, zoals je zelf zegt.
Alex, top dat jij het stokje wil overnemen. Mijn zege heb je, want het idee was leuk.
Betekent dit indirect dat de kans op peat tussen de samples nu wat kleiner wordt? (Vind ik persoonlijk geen probleem hoor)
Hoop voor je dat het inderdaad 'ff' is, zoals je zelf zegt.
Alex, top dat jij het stokje wil overnemen. Mijn zege heb je, want het idee was leuk.
Betekent dit indirect dat de kans op peat tussen de samples nu wat kleiner wordt? (Vind ik persoonlijk geen probleem hoor)
0 x
-
Harrie
- Whisk(e)y goeroe

- Berichten: 1706
- Lid geworden op: 30 Okt 2013, 16:32
Re: Definitieve samenstelling van HWF Tasting Panel
Veel sterkte, Paul. Hopelijk is de reden niet te ernstig..
0 x
-
MacErik
- Top bijdrager

- Berichten: 694
- Lid geworden op: 27 Jul 2015, 17:45
- Locatie: Amersfoort
Re: Definitieve samenstelling van HWF Tasting Panel
Heel vervelend Paul en ontzettend Jammer. Ik hoop dat het tijdelijk is. Sterkte!
0 x
-
Wouterk
- Top bijdrager

- Berichten: 897
- Lid geworden op: 24 Jan 2016, 01:03
- Locatie: Eindhoven
Re: Definitieve samenstelling van HWF Tasting Panel
Heel vervelend bericht Paul. Sterkte!
0 x
There is more to the picture than meets the eye (NY on HH, MM)
-
defeatless
- Moderator

- Berichten: 3572
- Lid geworden op: 11 Jun 2014, 23:45
- Locatie: Wageningen
Re: Definitieve samenstelling van HWF Tasting Panel
Wouter1981 schreef:Alex, top dat jij het stokje wil overnemen. Mijn zege heb je, want het idee was leuk.
Betekent dit indirect dat de kans op peat tussen de samples nu wat kleiner wordt? (Vind ik persoonlijk geen probleem hoor)
Thanks!
Ik moet nog even wachten op de MOD rechten voor dit stukje. Maar ik was voornemens om de eerste opzet van Paul te volgen. En ook de tijdsspanne aan te houden.
Nu is dat misschien wat kort, maar ik ga m'n best doen!
Wat betreft de samenstelling voor de volgende keren, ik denk dat ik iets ga verzinnen van een stemronde, dus dat iedereen een whisky mag (met de nadruk op mag) aandragen, aan de hand van een thema en dat we dan een stemronde houden waarbij de 4 populairste aangeschaft gaan worden.
4 x
Terug naar “HWF Tasting Panel: interne paneldiscussie”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten

