Moeten we doorgaan?

Alleen voor leden van HWF Tasting Panel

Moderator: defeatless

defeatless
Forum goeroe
Forum goeroe

Moeten we doorgaan?

Ongelezen berichtdoor defeatless » 20 Sep 2019, 01:23

Zo ongeveer dezelfde vraag als de vorige keer....
Er wordt weinig gebruik gemaakt van het forum in deze hoek. Ik heb het idee dat mensen een heleboel samples in de kast hebben staan en deze er gewoon een beetje doorheen glippen.

Ik organiseer het met veel plezier hoor! Maar ik zou toch graag wat meer actie willen zien.

Daarom: Zijn er hier nog 7-8 mensen die heel graag door willen gaan? Anders dan neem ik de moeite niet meer voor een volgende ronde en mag iemand deze edele taak op zich nemen.
0 x

HammerHead
Top bijdrager
Top bijdrager

Re: Moeten we doorgaan?

Ongelezen berichtdoor HammerHead » 20 Sep 2019, 11:35

Ik was zelf al aan het twijfelen of ik nog verder aan het panel zou willen blijven deelnemen. Zoals je al aangeeft glippen deze samples er inderdaad tussendoor bij mij. Er is gewoon teveel keus (ook in mijn eigen whisky kast) en ik merk dat ik er weinig aan toekom om echt even rustig voor een whisky te gaan zitten (wat ik voor het tasting panel eigenlijk wel een vereiste vind). Als ik dan eens de tijd neem dan pak ik alsnog vaak een ander sampletje dat ik al heel lang wilde proeven.

Ik heb de hele Glenburgie ronde bijvoorbeeld nog dicht in de kast staan. Van de Ierse ronde heb ik er inmiddels wel 2 geproefd (de RK en CWC), maar wilde nog ff een tweede rondje doen voor ik mijn definitieve notes op het forum zet.

Ik denk dat mijn achterstand uiteindelijk alleen maar op zal gaan lopen, dus mij mag je van het lijstje afhalen. Bedankt nog voor het organiseren natuurlijk. :goedgedaan
Zeker de 2 al geproefde Ieren, maar ook het Dailuaine rondje bevielen mij uitstekend.
0 x

Nickolaas
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Nickolaas » 20 Sep 2019, 16:21

Ik snap de vraag, Alex. Fijn dat je dit tot dusverre doet.

Ik blijf het leuk vinden en graag deelnemen. Voor mij zit het primair in het ontdekken van distilleries die ik nog niet ken ende het proeven van meuck die ik nog niet ken, en dat dan zo'n bietje met elkaar kunnen vergelijken.

Dat gezegd hebbende. Als er onvoldoende animo is of wanneer Alex ermee stopt, zal ik niet degene zijn die het gaat trekken (bijna een derde kleine hier, nieuwe baan, enzovoorts). Zo eerlijk wil ik ook vast zijn.
0 x

Rien68
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Rien68 » 20 Sep 2019, 16:55

Ik vind het nog altijd leuk om mee te doen, maar ik snap jou ook wel.
Het is inderdaad een heel selectief groepje wat actief deelneemt.

Mocht je ermee willen stoppen snap ik dat heel goed, fijn dat je het op je hebt genomen in ieder geval.
0 x

Willum
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Willum » 20 Sep 2019, 18:46

Wat mij betreft, is het een leuk initiatief en ik ga graag door.
Ik merk alleen dat het me niet altijd lukt om even rustig te gaan zitten voor de notities.
Wat je ook besluit; in elk geval bedankt voor de organisatie.
0 x

Terug naar “HWF Tasting Panel: interne paneldiscussie”