Nieuwe proevers gezocht!

Een aparte ruimte waarin het (toekomstige) HWF tasting panel zich voorstelt, waarin proefnotities van flessen staan, en waar deze flessen van commentaar en discussie worden voorzien.

Moderator: defeatless

Forumregels
HWF Tasting Panel is in principe een vaste groep mensen die proeven en discussiëren. De discussie is open voor iedereen, graag zelfs. Het enige dat we aan "gasten" vragen is om niet te hard in te breken (zoals bijv. eigen notities te plaatsen). Vragen stellen en/of een opinie of bespiegeling plaatsen is natuurlijk toegestaan en wordt zelfs aangemoedigd!
Gebruikersavatar
defeatless
Moderator
Moderator
Berichten: 3203
Lid geworden op: 11 Jun 2014, 23:45
Locatie: Wageningen

Nieuwe proevers gezocht!

Ongelezen berichtdoor defeatless » 31 Mei 2019, 11:50

Na een kleine evaluatie van het Tasting Panel zijn twee leden afgehaakt.
Geen enkel probleem natuurlijk. Maar vandaar zijn wij op zoek naar:

Twee nieuwe vaste leden voor HFW Tasting Panel

Wat is het?
Het tastingpanel bestaat uit 12 leden. Wij proeven 4 keer per jaar een wat onbekende distillery of thema. Deze wordt middels een poll gekozen, waarna er een viertal flessen wordt gekocht. De aanschafprijs van de flessen ligt gemiddeld onder de €80,- excl. verzending zodat het pakket niet boven de €45,- uit komt.

Iedereen krijgt 4 keer 6cl opgestuurd en schrijft zijn of haar bevindingen op het forum. Zo simpel is het . Op deze manier krijg je over de loop van de tijd een hele rits aan reviews van onbekende distilleries.

Aankomend thema is: Iers. Dus wil je meedoen, laat het even weten. Dan krijg je van mij toegang tot het interne gedeelte op het forum.
0 x

pascaldo
Senior
Senior
Berichten: 261
Lid geworden op: 24 Dec 2017, 09:20
Locatie: Noord-Brabant(zuid-oost)

Re: Nieuwe proevers gezocht!

Ongelezen berichtdoor pascaldo » 31 Mei 2019, 14:05

Ik heb op zich wel interesse hierin, maar aangezien ik mezelf nog een echte noob vind ook wat betreft het onderscheiden van geuren en smaken.
Wil ik voor mezelf aan t eind van het jaar de balans opmaken of ik er wel/niet mee door wil gaan en voldoende toegevoegde waarde van en voor mijzelf zie.
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
defeatless
Moderator
Moderator
Berichten: 3203
Lid geworden op: 11 Jun 2014, 23:45
Locatie: Wageningen

Re: Nieuwe proevers gezocht!

Ongelezen berichtdoor defeatless » 31 Mei 2019, 19:56

pascaldo schreef:Ik heb op zich wel interesse hierin, maar aangezien ik mezelf nog een echte noob vind ook wat betreft het onderscheiden van geuren en smaken.
Wil ik voor mezelf aan t eind van het jaar de balans opmaken of ik er wel/niet mee door wil gaan en voldoende toegevoegde waarde van en voor mijzelf zie.


Dus je wilt meedoen, met de optie om over twee rondes te evalueren? Lijkt me prima!
0 x

pascaldo
Senior
Senior
Berichten: 261
Lid geworden op: 24 Dec 2017, 09:20
Locatie: Noord-Brabant(zuid-oost)

Re: Nieuwe proevers gezocht!

Ongelezen berichtdoor pascaldo » 31 Mei 2019, 20:27

defeatless schreef:
pascaldo schreef:Ik heb op zich wel interesse hierin, maar aangezien ik mezelf nog een echte noob vind ook wat betreft het onderscheiden van geuren en smaken.
Wil ik voor mezelf aan t eind van het jaar de balans opmaken of ik er wel/niet mee door wil gaan en voldoende toegevoegde waarde van en voor mijzelf zie.


Dus je wilt meedoen, met de optie om over twee rondes te evalueren? Lijkt me prima!


Ja dat klopt ja
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ruud
Senior
Senior
Berichten: 147
Lid geworden op: 10 Nov 2010, 16:42
Locatie: Hengelo
Contact:

Re: Nieuwe proevers gezocht!

Ongelezen berichtdoor Ruud » 01 Jun 2019, 09:21

Bij deze, dat vind ik wel een leuk alternatief.

Ik heb de opstart destijds even aan me voorbij laten gaan, maar spring nu graag in het gaatje :duimop
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
defeatless
Moderator
Moderator
Berichten: 3203
Lid geworden op: 11 Jun 2014, 23:45
Locatie: Wageningen

Re: Nieuwe proevers gezocht!

Ongelezen berichtdoor defeatless » 01 Jun 2019, 10:51

Top, geregeld!
1 x


Terug naar “HWF Tasting Panel”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast