HWF-VBT 10: Aankondiging!
- HammerHead
- Whisk(e)y goeroe

- Berichten: 1759
- Lid geworden op: 07 Jan 2016, 13:10
- Locatie: Delft
- Contact:
Re: HWF-VBT 10: Aankondiging!
Dre schreef:Breedút_Genietsje schreef:Postbode gemist!
'voordeel' is nu wel dat je het online óók naar een PostNL afhaallocatie kan laten bezorgen, scheelt een eventuele tweede keer missen...
Heb ik gisteren al gedaan, omdat ik vandaag de postbode sowieso had gemist. Vanaf morgen op te halen bij het pakketpunt 200 m bij mij vandaan.
2 x
Re: HWF-VBT 10: Aankondiging!
Hier het pakketje ook goed ontvangen, tof dat er een leuke verrassing bij zit! Can't wait! 

3 x
- defeatless
- Moderator

- Berichten: 3577
- Lid geworden op: 11 Jun 2014, 23:45
- Locatie: Wageningen
Re: HWF-VBT 10: Aankondiging!
Heren en aanhangsels!
Dank voor het pakketje en het glas. Ziet er goed uit zo. Van super bleek naar goed donker. Ik ben benieuwd.
Dank voor het pakketje en het glas. Ziet er goed uit zo. Van super bleek naar goed donker. Ik ben benieuwd.
3 x
- Erik Elixir
- Senior

- Berichten: 419
- Lid geworden op: 23 Mei 2011, 21:31
- Locatie: Bunschoten-Spakenburg
Re: HWF-VBT 10: Aankondiging!
Ziet er goed uit hoor!
Veel dank voor de goede zorgen en het werk zover.
Veel dank voor de goede zorgen en het werk zover.
4 x
Re: HWF-VBT 10: Aankondiging!
Pakketje ontvangen
Leuk hoor, Ook het extraatje erg leuk. Dit ziet er zeer goed uit. Ik heb er zin in.
Leuk hoor, Ook het extraatje erg leuk. Dit ziet er zeer goed uit. Ik heb er zin in.
4 x
Re: HWF-VBT 10: Aankondiging!
Hier ook pakketje binnen. Bedankt. Ziet er goed uit. Had net een glas kapot dus komt goed uit.
3 x
- Petrovitski
- Senior

- Berichten: 299
- Lid geworden op: 26 Sep 2016, 19:28
- Locatie: Arnhem
Re: HWF-VBT 10: Aankondiging!
Ziet er geweldig uit. Ze hebben het afgeleverd bij een winkel die helaas al gesloten was toen ik gisteren thuis kwam. Vandaag snel ophalen!
4 x
Re: HWF-VBT 10: Aankondiging!
Hier ook netjes ontvangen. Alvast bedankt voor de goede organisatie!
3 x
- HammerHead
- Whisk(e)y goeroe

- Berichten: 1759
- Lid geworden op: 07 Jan 2016, 13:10
- Locatie: Delft
- Contact:
Re: HWF-VBT 10: Aankondiging!
En binnen, mooi pakketje, mooi glaasje. Had er nog niet zo eentje. Kom ik inmiddels op vier typen net verschillende gevormde glazen om spirits uit te kunnen proeven. 

3 x
Re: HWF-VBT 10: Aankondiging!
In uitstekende staat ontvangen, leuk extraatje, perfecte organisatie


3 x
Melchior
The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.
The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.
Re: HWF-VBT 10: Aankondiging!
ook hier vandaag alles in goed orde mogen ontvangen. ziet er allemaal al veel belovend uit.
top gedaan
top gedaan

3 x
Re: HWF-VBT 10: Aankondiging!
Na even snel ruiken heb ik toch al een donkerbruin vermoeden over een bepaalde sample 

3 x
- edwinedje
- Forum goeroe

- Berichten: 2737
- Lid geworden op: 10 Jan 2012, 10:05
- Locatie: Zaandam
- Contact:
Re: HWF-VBT 10: Aankondiging!
Rien68 schreef:Ontvangen. Nieuwsgierig naar nummer 8
Net mijn pakketje bij Rien opgehaald. Thanks.
Ziet er goed uit organisatie !! Let the tastings begin....
Willum schreef:Wat er precies van een sponsor kwam en niet, is nu lastig te zeggen![]()
Door de verzendkosten te delen met Rien voel ik mij toch ook een heeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje sponsor

8 x
/ Mijn Website met mijn Distillery VisitsIk wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}
Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}
Terug naar “HWF Virtual Blind Tasting-10”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten



