HWF-VBT 10: Aankondiging!
Re: HWF-VBT 10: Aankondiging!
Keurig pakketje ontvangen! Maar er staan alleen maar nummertjes op de flesjes. Hoe weet ik nu welke whisky er in zit? 
4 x
- hoogheid2015
- Whisk(e)y goeroe

- Berichten: 1105
- Lid geworden op: 28 Okt 2015, 09:39
- Locatie: Den Haag
Re: HWF-VBT 10: Aankondiging!
Rien68 schreef:Ontvangen. Nieuwsgierig naar nummer 8
ja wat een kleurtje zeg
Edit: netjes ingepakt en een mooi glaasje erbij

4 x
- Breedút_Genietsje
- Whisk(e)y goeroe

- Berichten: 1295
- Lid geworden op: 09 Okt 2015, 20:32
- Locatie: Imphy France
- Contact:
Re: HWF-VBT 10: Aankondiging!
Postbode gemist!
1 x
46%, Non Chill-Filtered, Natural Colour; it's a sign of quality
Breedút Genietsje
Breedút Genietsje
Re: HWF-VBT 10: Aankondiging!
Harrie schreef:Kwam het glas van een sponsor?
Wat er precies van een sponsor kwam en niet, is nu lastig te zeggen
Maar door die sponsoren is het totaalpakket (8 samples en een glas) mogelijk geworden...antwoord is dus voornamelijk 'ja'
7 x
Re: HWF-VBT 10: Aankondiging!
Goed ontvangen
Super dat er een glas bij zit, de laatste dagen zijn er enkele gesneuveld...
I'm ready
Super dat er een glas bij zit, de laatste dagen zijn er enkele gesneuveld...
I'm ready
3 x
Re: HWF-VBT 10: Aankondiging!
Breedút_Genietsje schreef:Postbode gemist!
'voordeel' is nu wel dat je het online óók naar een PostNL afhaallocatie kan laten bezorgen, scheelt een eventuele tweede keer missen...
2 x
- fjharms
- Whisk(e)y goeroe

- Berichten: 1755
- Lid geworden op: 24 Mar 2016, 11:56
- Locatie: regio Eindhoven
Re: HWF-VBT 10: Aankondiging!
Hier is het ook binnen (handig, buren die het pakket in ontvangst kunnen nemen
)
Erg goed gedaan heren! Ook leuk dat extraatje
Erg goed gedaan heren! Ook leuk dat extraatje

4 x
- Wouter1981
- Whisk(e)y goeroe

- Berichten: 1876
- Lid geworden op: 09 Jul 2015, 20:01
- Contact:
Re: HWF-VBT 10: Aankondiging!
Binnen!
Ziet er zeer goed uit heren. Die plastic flesjes vallen ook helemaal niet tegen en het glas is al helemaal een mooi extraatje

Ziet er zeer goed uit heren. Die plastic flesjes vallen ook helemaal niet tegen en het glas is al helemaal een mooi extraatje

4 x
-
jonker8011
- Senior

- Berichten: 153
- Lid geworden op: 29 Aug 2011, 21:12
- MaltMuppet
- Top bijdrager

- Berichten: 588
- Lid geworden op: 03 Feb 2017, 23:28
- Locatie: Krimpen aan de Lek
Re: HWF-VBT 10: Aankondiging!
Hier ook pakketje ontvangen, maar nog geen tijd gehad om hem open te maken. Nu wel heel benieuwd 

3 x
Terug naar “HWF Virtual Blind Tasting-10”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten




