HWF-VBT 10: Aankondiging!

De tiende "blinde" forum-proeverij. Terug van weg geweest!

Moderators: FGG, Willum, Dre

Harrie
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1706
Lid geworden op: 30 Okt 2013, 16:32

Re: HWF-VBT 10: Aankondiging!

Ongelezen berichtdoor Harrie » 25 Sep 2018, 13:20

Keurig pakketje ontvangen! Maar er staan alleen maar nummertjes op de flesjes. Hoe weet ik nu welke whisky er in zit? ;)
4 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rien68
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3110
Lid geworden op: 20 Dec 2014, 01:39
Locatie: Fryslân

Re: HWF-VBT 10: Aankondiging!

Ongelezen berichtdoor Rien68 » 25 Sep 2018, 14:58

Ontvangen. Nieuwsgierig naar nummer 8 :Scratch
4 x

Gebruikersavatar
hoogheid2015
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1105
Lid geworden op: 28 Okt 2015, 09:39
Locatie: Den Haag

Re: HWF-VBT 10: Aankondiging!

Ongelezen berichtdoor hoogheid2015 » 25 Sep 2018, 16:02

Rien68 schreef:Ontvangen. Nieuwsgierig naar nummer 8 :Scratch


ja wat een kleurtje zeg :o
Edit: netjes ingepakt en een mooi glaasje erbij :respect
4 x

Harrie
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1706
Lid geworden op: 30 Okt 2013, 16:32

Re: HWF-VBT 10: Aankondiging!

Ongelezen berichtdoor Harrie » 25 Sep 2018, 16:35

Kwam het glas van een sponsor?
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Breedút_Genietsje
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1295
Lid geworden op: 09 Okt 2015, 20:32
Locatie: Imphy France
Contact:

Re: HWF-VBT 10: Aankondiging!

Ongelezen berichtdoor Breedút_Genietsje » 25 Sep 2018, 16:39

20180925_163507_resized.jpg
20180925_163507_resized.jpg (315.7 KiB) 1912 keer bekeken


Postbode gemist! :-x
1 x
46%, Non Chill-Filtered, Natural Colour; it's a sign of quality
Breedút Genietsje

JvR
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1004
Lid geworden op: 30 Apr 2016, 23:30

Re: HWF-VBT 10: Aankondiging!

Ongelezen berichtdoor JvR » 25 Sep 2018, 16:52

Idem, altijd fijn die accurate bezorgtijden.
0 x

Gebruikersavatar
Willum
Senior
Senior
Berichten: 295
Lid geworden op: 29 Dec 2016, 09:22
Locatie: Strijen

Re: HWF-VBT 10: Aankondiging!

Ongelezen berichtdoor Willum » 25 Sep 2018, 16:54

Harrie schreef:Kwam het glas van een sponsor?


Wat er precies van een sponsor kwam en niet, is nu lastig te zeggen :zwijg
Maar door die sponsoren is het totaalpakket (8 samples en een glas) mogelijk geworden...antwoord is dus voornamelijk 'ja' :?
7 x

Len
Senior
Senior
Berichten: 376
Lid geworden op: 21 Jul 2016, 00:20
Locatie: Blankenberge

Re: HWF-VBT 10: Aankondiging!

Ongelezen berichtdoor Len » 25 Sep 2018, 17:08

Goed ontvangen :duimop

Super dat er een glas bij zit, de laatste dagen zijn er enkele gesneuveld...
I'm ready :)
3 x

Gebruikersavatar
Dre
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3044
Lid geworden op: 16 Dec 2015, 01:03
Locatie: Breda

Re: HWF-VBT 10: Aankondiging!

Ongelezen berichtdoor Dre » 25 Sep 2018, 17:25

Breedút_Genietsje schreef:Postbode gemist! :-x

'voordeel' is nu wel dat je het online óók naar een PostNL afhaallocatie kan laten bezorgen, scheelt een eventuele tweede keer missen...
2 x

Gebruikersavatar
fjharms
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1755
Lid geworden op: 24 Mar 2016, 11:56
Locatie: regio Eindhoven

Re: HWF-VBT 10: Aankondiging!

Ongelezen berichtdoor fjharms » 25 Sep 2018, 18:26

Hier is het ook binnen (handig, buren die het pakket in ontvangst kunnen nemen :-) )
Erg goed gedaan heren! Ook leuk dat extraatje :goedgedaan
4 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
MacErik
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 694
Lid geworden op: 27 Jul 2015, 17:45
Locatie: Amersfoort

Re: HWF-VBT 10: Aankondiging!

Ongelezen berichtdoor MacErik » 25 Sep 2018, 18:41

pakje binnen :yes
leuk van het extraatje :Slainte
3 x
Afbeelding

andre8x8
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 587
Lid geworden op: 03 Mar 2012, 17:01

Re: HWF-VBT 10: Aankondiging!

Ongelezen berichtdoor andre8x8 » 25 Sep 2018, 19:16

hier ook gearriveerd.

En leuk, toch nog glas in het pakketje.
3 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Wouter1981
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1876
Lid geworden op: 09 Jul 2015, 20:01
Contact:

Re: HWF-VBT 10: Aankondiging!

Ongelezen berichtdoor Wouter1981 » 25 Sep 2018, 19:45

Binnen!

Ziet er zeer goed uit heren. Die plastic flesjes vallen ook helemaal niet tegen en het glas is al helemaal een mooi extraatje

:hoedaf
4 x
"Whisky, because no great story ever started with someone eating a salad"


Afbeelding

jonker8011
Senior
Senior
Berichten: 153
Lid geworden op: 29 Aug 2011, 21:12

Re: HWF-VBT 10: Aankondiging!

Ongelezen berichtdoor jonker8011 » 25 Sep 2018, 21:11

Prachtige kleuren ook!
3 x

Gebruikersavatar
MaltMuppet
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 588
Lid geworden op: 03 Feb 2017, 23:28
Locatie: Krimpen aan de Lek

Re: HWF-VBT 10: Aankondiging!

Ongelezen berichtdoor MaltMuppet » 25 Sep 2018, 21:28

Hier ook pakketje ontvangen, maar nog geen tijd gehad om hem open te maken. Nu wel heel benieuwd :lekker
3 x
The answer may not lie at the bottom of a glass of whisky. But you should at least check!

Afbeelding


Terug naar “HWF Virtual Blind Tasting-10”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten