SirNagalot schreef:Ik ben verbaasd over de tasting notes en dan vooral over de vele mensen die menen dat het een wat eenvoudige dram is met weinig meer smaken dan de typische peat. Het lijkt er wel op dat de meesten de sample niet voldoende tijd gegeven hebben of te veel overgehouden hebben om te proeven na de bekendmaking?
Ik heb 'm wel degelijk de tijd gegeven. Vandaar ook mijn constatering
"Initieel vind ik deze niet zo geweldig (te eenzijdig), maar als ie langer in het glas zit komt ie meer in balans."







