Ze hebben mij altijd geleerd nooit te fucken met mensen die eten of drankjes voor je bereiden...

Peter87 schreef:defeatless schreef:
Je eigen niet voortplanten,
Daar doe je de hele wereld een plezier mee Alex

edwinedje schreef:Oogadal schreef:Tis wel een heel goed teken dat de VBT organisatie al op het punt is aangekomen dat er ruimte is voor deze discussie!
Dat doet in ieder geval vermoeden dat de VBT drams allemaal al geregeld zijn!
Bijna dan toch...
. Er moet nog wel wat ingevuld worden, en eventueel vrijgekomen budget zal dan dáárvoor extra aangewend worden.
Oogadal schreef:Jij doet mee met VBT toch Edwinedje...?
Ze hebben mij altijd geleerd nooit te fucken met mensen die eten of drankjes voor je bereiden...
/ Mijn Website met mijn Distillery Visits
Dre schreef:edwinedje schreef:Oogadal schreef:Tis wel een heel goed teken dat de VBT organisatie al op het punt is aangekomen dat er ruimte is voor deze discussie!
Dat doet in ieder geval vermoeden dat de VBT drams allemaal al geregeld zijn!
Bijna dan toch...
Correct! Nog niet álle drams zijn geregeld, dat zou namelijk betekenen dat we de eventuele kostenbesparing door zouden voeren om die vervolgens voor onszelf over te houden, dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Er moet nog wel wat ingevuld worden, en eventueel vrijgekomen budget zal dan dáárvoor extra aangewend worden.
edwinedje schreef:Oogadal schreef:Jij doet mee met VBT toch Edwinedje...?
Oh, Ik wist niet dat de Dudes ook een fles hadden ingebracht voor de VBT....![]()
Ik zal mijn samples met grote zorgvuldigheid benaderen.

Oogadal schreef:You missed my point I’m afraid...
Mijn post is niet uit naam van Whiskydudes tenslotte. En Alex schenkt de samples uit denk ik...
/ Mijn Website met mijn Distillery VisitsPeter87 schreef:edwinedje schreef:Oogadal schreef:Jij doet mee met VBT toch Edwinedje...?
Oh, Ik wist niet dat de Dudes ook een fles hadden ingebracht voor de VBT....![]()
Ik zal mijn samples met grote zorgvuldigheid benaderen.
Lijkt me sowieso erg oncomfortabel om een fles in te brengen

/ Mijn Website met mijn Distillery VisitsOogadal schreef:En Alex schenkt de samples uit denk ik...

Terug naar “HWF Virtual Blind Tasting-10”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten