HWF-VBT 10: Poll: Wat vind je ervan als we de samples voor de VBT uitleveren in PET flesjes i.p.v. glazen potjes?

De tiende "blinde" forum-proeverij. Terug van weg geweest!

Moderators: FGG, Willum, Dre

Wat vind je ervan als we de samples voor de VBT uitleveren in PET flesjes i.p.v. glazen potjes?

Peiling eindigde op 07 Jun 2018, 23:57

Geen enkel bezwaar tegen PET
6
12%
Prima, het gaat tenslotte om de whisky die erin zit
8
16%
Neutraal
7
14%
Geen PET liefhebber maar voor VBT prima
13
27%
Liever niet
4
8%
Hoe haal je het #@%$&! in je hoofd?!
11
22%
 
Totaal aantal stemmen: 49

Gebruikersavatar
WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional
Berichten: 4942
Lid geworden op: 24 Feb 2015, 09:06
Locatie: Drenthe

Re: HWF-VBT 10: Poll: Wat vind je ervan als we de samples voor de VBT uitleveren in PET flesjes i.p.v. glazen potjes?

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 03 Jun 2018, 16:00

Jij doet mee met VBT toch Edwinedje...?

Ze hebben mij altijd geleerd nooit te fucken met mensen die eten of drankjes voor je bereiden... :P
1 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

Gebruikersavatar
defeatless
Moderator
Moderator
Berichten: 3577
Lid geworden op: 11 Jun 2014, 23:45
Locatie: Wageningen

Re: HWF-VBT 10: Poll: Wat vind je ervan als we de samples voor de VBT uitleveren in PET flesjes i.p.v. glazen potjes?

Ongelezen berichtdoor defeatless » 03 Jun 2018, 16:34

Peter87 schreef:
defeatless schreef:
Je eigen niet voortplanten,


Daar doe je de hele wereld een plezier mee Alex :P


Je bent socialer dan ik gedacht had.

Mijn beweegredenen waren puur egocentrisch.
Een kind vs. Een ruim whiskybudget.
Ongeveer 5 minuten later heb ik een afspraak gemaakt om me maar te laten steriliseren.
9 x

Gebruikersavatar
squaadgras
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4047
Lid geworden op: 21 Jun 2015, 23:04

Re: HWF-VBT 10: Poll: Wat vind je ervan als we de samples voor de VBT uitleveren in PET flesjes i.p.v. glazen potjes?

Ongelezen berichtdoor squaadgras » 03 Jun 2018, 16:35

Beter een knoop in je slurf dan een knoop in je portemonnee...
6 x
2 ∞ & →

Gebruikersavatar
Wouter1981
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1876
Lid geworden op: 09 Jul 2015, 20:01
Contact:

Re: HWF-VBT 10: Poll: Wat vind je ervan als we de samples voor de VBT uitleveren in PET flesjes i.p.v. glazen potjes?

Ongelezen berichtdoor Wouter1981 » 03 Jun 2018, 17:13

Ok ik ben om.
Vooral de laatste argumenten hebben me overgehaald, bedankt Alex, Peter, Soren.
0 x
"Whisky, because no great story ever started with someone eating a salad"


Afbeelding

Gebruikersavatar
Dre
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3044
Lid geworden op: 16 Dec 2015, 01:03
Locatie: Breda

Re: HWF-VBT 10: Poll: Wat vind je ervan als we de samples voor de VBT uitleveren in PET flesjes i.p.v. glazen potjes?

Ongelezen berichtdoor Dre » 03 Jun 2018, 20:25

edwinedje schreef:
Oogadal schreef:Tis wel een heel goed teken dat de VBT organisatie al op het punt is aangekomen dat er ruimte is voor deze discussie!

Dat doet in ieder geval vermoeden dat de VBT drams allemaal al geregeld zijn! :goedgedaan


Bijna dan toch...

Correct! Nog niet álle drams zijn geregeld, dat zou namelijk betekenen dat we de eventuele kostenbesparing door zouden voeren om die vervolgens voor onszelf over te houden, dat gaat natuurlijk niet gebeuren :bigsmile . Er moet nog wel wat ingevuld worden, en eventueel vrijgekomen budget zal dan dáárvoor extra aangewend worden.
0 x

Gebruikersavatar
edwinedje
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2737
Lid geworden op: 10 Jan 2012, 10:05
Locatie: Zaandam
Contact:

Re: HWF-VBT 10: Poll: Wat vind je ervan als we de samples voor de VBT uitleveren in PET flesjes i.p.v. glazen potjes?

Ongelezen berichtdoor edwinedje » 03 Jun 2018, 20:54

Oogadal schreef:Jij doet mee met VBT toch Edwinedje...?

Ze hebben mij altijd geleerd nooit te fucken met mensen die eten of drankjes voor je bereiden... :P


Oh, Ik wist niet dat de Dudes ook een fles hadden ingebracht voor de VBT.... :bigsmile
Ik zal mijn samples met grote zorgvuldigheid benaderen.
1 x
Afbeelding / Mijn Website met mijn Distillery Visits

Ik wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}

Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}

Gebruikersavatar
WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional
Berichten: 4942
Lid geworden op: 24 Feb 2015, 09:06
Locatie: Drenthe

Re: HWF-VBT 10: Poll: Wat vind je ervan als we de samples voor de VBT uitleveren in PET flesjes i.p.v. glazen potjes?

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 03 Jun 2018, 21:05

You missed my point I’m afraid...

Mijn post is niet uit naam van Whiskydudes tenslotte. En Alex schenkt de samples uit denk ik... :lol:
1 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

JvR
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1004
Lid geworden op: 30 Apr 2016, 23:30

Re: HWF-VBT 10: Poll: Wat vind je ervan als we de samples voor de VBT uitleveren in PET flesjes i.p.v. glazen potjes?

Ongelezen berichtdoor JvR » 03 Jun 2018, 21:20

Dre schreef:
edwinedje schreef:
Oogadal schreef:Tis wel een heel goed teken dat de VBT organisatie al op het punt is aangekomen dat er ruimte is voor deze discussie!

Dat doet in ieder geval vermoeden dat de VBT drams allemaal al geregeld zijn! :goedgedaan


Bijna dan toch...

Correct! Nog niet álle drams zijn geregeld, dat zou namelijk betekenen dat we de eventuele kostenbesparing door zouden voeren om die vervolgens voor onszelf over te houden, dat gaat natuurlijk niet gebeuren :bigsmile . Er moet nog wel wat ingevuld worden, en eventueel vrijgekomen budget zal dan dáárvoor extra aangewend worden.


Jaja, ik ga het achteraf allemaal narekenen :lol:
1 x

Gebruikersavatar
Peter87
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4021
Lid geworden op: 30 Okt 2014, 14:56
Contact:

Re: HWF-VBT 10: Poll: Wat vind je ervan als we de samples voor de VBT uitleveren in PET flesjes i.p.v. glazen potjes?

Ongelezen berichtdoor Peter87 » 03 Jun 2018, 21:20

edwinedje schreef:
Oogadal schreef:Jij doet mee met VBT toch Edwinedje...?

Ze hebben mij altijd geleerd nooit te fucken met mensen die eten of drankjes voor je bereiden... :P


Oh, Ik wist niet dat de Dudes ook een fles hadden ingebracht voor de VBT.... :bigsmile
Ik zal mijn samples met grote zorgvuldigheid benaderen.


Lijkt me sowieso erg oncomfortabel om een fles in te brengen :o
1 x
Afbeelding
Whiskydudes

Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!

Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash

Gebruikersavatar
edwinedje
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2737
Lid geworden op: 10 Jan 2012, 10:05
Locatie: Zaandam
Contact:

Re: HWF-VBT 10: Poll: Wat vind je ervan als we de samples voor de VBT uitleveren in PET flesjes i.p.v. glazen potjes?

Ongelezen berichtdoor edwinedje » 03 Jun 2018, 21:33

Oogadal schreef:You missed my point I’m afraid...

Mijn post is niet uit naam van Whiskydudes tenslotte. En Alex schenkt de samples uit denk ik... :lol:


En de PET was van Henri die niet betrokken is of meedoet... dus ik denk dat je Point onduidelijk was... :?
0 x
Afbeelding / Mijn Website met mijn Distillery Visits

Ik wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}

Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}

Gebruikersavatar
FGG
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2694
Lid geworden op: 31 Aug 2016, 19:35
Locatie: Hengelo
Contact:

Re: HWF-VBT 10: Poll: Wat vind je ervan als we de samples voor de VBT uitleveren in PET flesjes i.p.v. glazen potjes?

Ongelezen berichtdoor FGG » 03 Jun 2018, 21:36

Peter87 schreef:
edwinedje schreef:
Oogadal schreef:Jij doet mee met VBT toch Edwinedje...?

Ze hebben mij altijd geleerd nooit te fucken met mensen die eten of drankjes voor je bereiden... :P


Oh, Ik wist niet dat de Dudes ook een fles hadden ingebracht voor de VBT.... :bigsmile
Ik zal mijn samples met grote zorgvuldigheid benaderen.


Lijkt me sowieso erg oncomfortabel om een fles in te brengen :o

Valt reuze mee als je de bodem niet als eerste doet.
2 x
Whisky is the answer... (I don't remember the question)

Afbeelding

Mijn samplelijst

Gebruikersavatar
HammerHead
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1759
Lid geworden op: 07 Jan 2016, 13:10
Locatie: Delft
Contact:

Re: HWF-VBT 10: Poll: Wat vind je ervan als we de samples voor de VBT uitleveren in PET flesjes i.p.v. glazen potjes?

Ongelezen berichtdoor HammerHead » 03 Jun 2018, 21:43

Gemiddeld flesje Claxton's? Succes...
6 x

Gebruikersavatar
edwinedje
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2737
Lid geworden op: 10 Jan 2012, 10:05
Locatie: Zaandam
Contact:

Re: HWF-VBT 10: Poll: Wat vind je ervan als we de samples voor de VBT uitleveren in PET flesjes i.p.v. glazen potjes?

Ongelezen berichtdoor edwinedje » 03 Jun 2018, 21:54

Even een sub vraag...

Als er een besluit voor de PET-Flesjes wordt genomen.
Haken de 9 "tegenstemmers" dan af?
Want dan kan het zijn dat het financiële voordeel weer teniet gedaan word.

:Slainte
0 x
Afbeelding / Mijn Website met mijn Distillery Visits

Ik wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}

Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}

Gebruikersavatar
Dre
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3044
Lid geworden op: 16 Dec 2015, 01:03
Locatie: Breda

Re: HWF-VBT 10: Poll: Wat vind je ervan als we de samples voor de VBT uitleveren in PET flesjes i.p.v. glazen potjes?

Ongelezen berichtdoor Dre » 03 Jun 2018, 22:01

Oogadal schreef:En Alex schenkt de samples uit denk ik... :lol:

Ehhh, nee, we gaan nog niet zó ver om deelnemers in te zetten om de samples uit te schenken ;)
1 x

Gebruikersavatar
HammerHead
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1759
Lid geworden op: 07 Jan 2016, 13:10
Locatie: Delft
Contact:

Re: HWF-VBT 10: Poll: Wat vind je ervan als we de samples voor de VBT uitleveren in PET flesjes i.p.v. glazen potjes?

Ongelezen berichtdoor HammerHead » 03 Jun 2018, 22:01

Zoals ik al eerder probeerde te zeggen, ik ben voor maar kan mijn stem niet wijzigen.
1 x


Terug naar “HWF Virtual Blind Tasting-10”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten