Prima whisky voor een mooie prijs. Heb laatst de Ledaig van 3006 Whisky gekocht en die staat hier inmiddels open in de kast, dat is ook een hele mooi fles. Ben benieuwd naar wat je nog meer voor mooie flessen gaat brengen

Ongelezen berichtdoor politrix » 21 Nov 2018, 20:20


Ongelezen berichtdoor Nederland-paraat » 21 Nov 2018, 22:00
politrix schreef:Bedankt Job![]()
Prima whisky voor een mooie prijs. Heb laatst de Ledaig van 3006 Whisky gekocht en die staat hier inmiddels open in de kast, dat is ook een hele mooi fles. Ben benieuwd naar wat je nog meer voor mooie flessen gaat brengen
Terug naar “HWF Virtual Blind Tasting-10”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten