HWF-VBT 10: Aankondiging!

De tiende "blinde" forum-proeverij. Terug van weg geweest!

Moderators: FGG, Willum, Dre

Gebruikersavatar
Willum
Senior
Senior
Berichten: 295
Lid geworden op: 29 Dec 2016, 09:22
Locatie: Strijen

Re: HWF-VBT 10: Aankondiging!

Ongelezen berichtdoor Willum » 27 Sep 2018, 06:21

edwinedje schreef:Door de verzendkosten te delen met Rien voel ik mij toch ook een heeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje sponsor :bigsmile

En dat is terecht.
Door jullie en andere "delers" hebben we zo'n 8 keer kunnen besparen op verzendkosten, dat geeft weer een beetje extra ruimte voor de inhoud van het pakket.
8 x

Gebruikersavatar
PunxsutawneyPhil
Senior
Senior
Berichten: 183
Lid geworden op: 22 Mei 2013, 13:36
Locatie: Heerenveen

Re: HWF-VBT 10: Aankondiging!

Ongelezen berichtdoor PunxsutawneyPhil » 28 Sep 2018, 13:28

PunxsutawneyPhil schreef:Geweldig jongens (en meisjes)!

Nu al; bedankt :goedgedaan :Pipersmile


Pakket ontvangen. Prima geregeld. Ik wilde nog op zoek naar zo'n glas, top!

Ik heb me in kunnen houden en heb nog niet geroken :lekker
4 x
De gustibus et coloribus non est disputandum

Afbeelding

Gebruikersavatar
FGG
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2694
Lid geworden op: 31 Aug 2016, 19:35
Locatie: Hengelo
Contact:

Re: HWF-VBT 10: Aankondiging!

Ongelezen berichtdoor FGG » 28 Sep 2018, 14:27

Petrovitski schreef:Vandaag snel ophalen!

En? Is dat ondertussen gelukt?
1 x
Whisky is the answer... (I don't remember the question)

Afbeelding

Mijn samplelijst

Gebruikersavatar
Petrovitski
Senior
Senior
Berichten: 299
Lid geworden op: 26 Sep 2016, 19:28
Locatie: Arnhem

Re: HWF-VBT 10: Aankondiging!

Ongelezen berichtdoor Petrovitski » 28 Sep 2018, 17:36

Vandaag eindelijk... Winkel ws gesloten, eigenaar gebeld en heeft het pakje bij me in het trappenhuis gezet.. Mooie kleurtjes en bedankt voor het cadeautje!
2 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
politrix
Senior
Senior
Berichten: 126
Lid geworden op: 28 Feb 2017, 08:31

Re: HWF-VBT 10: Aankondiging!

Ongelezen berichtdoor politrix » 28 Sep 2018, 18:32

Willum schreef:
edwinedje schreef:Door de verzendkosten te delen met Rien voel ik mij toch ook een heeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje sponsor :bigsmile

En dat is terecht.
Door jullie en andere "delers" hebben we zo'n 8 keer kunnen besparen op verzendkosten, dat geeft weer een beetje extra ruimte voor de inhoud van het pakket.


Ben ik even blij dat ik daar aan mee heb kunnen helpen! Keurig pakket mannen :Party
3 x


Terug naar “HWF Virtual Blind Tasting-10”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten