edwinedje schreef:Door de verzendkosten te delen met Rien voel ik mij toch ook een heeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje sponsor
En dat is terecht.
Door jullie en andere "delers" hebben we zo'n 8 keer kunnen besparen op verzendkosten, dat geeft weer een beetje extra ruimte voor de inhoud van het pakket.







