MacErik schreef:Waar plaatsen we de bevindingen eigenlijk? Ik heb de week 1 samples( 2 stuks) al naar binnen “ gewerkt”. Dit weekend is nummer 3 (week 2) alweer aan de beurt
Week 1: Head #1 tot head #2 [26-28 Jan]
Maar het topic staat nog dicht
Moderator: Bram84

MacErik schreef:Waar plaatsen we de bevindingen eigenlijk? Ik heb de week 1 samples( 2 stuks) al naar binnen “ gewerkt”. Dit weekend is nummer 3 (week 2) alweer aan de beurt

MacErik schreef:Oh hemeltje.....op 1 of andere manier heb ik week 1 ( van 2018) onthouden....![]()
Ik vond het al erg rustig op het front.....maar goed terugstoppen gaat niet en....ik heb er geen spijt van
Bram84 schreef:Jaja dame en heren... het is bijna zover...

Bram84 schreef:Ik moet er ook nog aan beginnen. Heb al wel een slokje van elke fles uit, maar niet voldoende om iets neer te pennen. Nu eerst die verdomde verkoudheid weg krijgen

FGG schreef:Dus ik denk dat ik vanavond dan maar eens ga beginnen.

defeatless schreef:Goed! ik heb dus zojuist serieus 2 a4-tjes vol gekliederd met tasting notes voor de h2h.
Voor mij ook een first dat ik er zoveel over kan lullen.
Mag ik wel de tip geven om niet meteen alles achterover te kwaffen? dit heeft echt wel zo z' n tijd nodig!

hoogheid2015 schreef:Ik doe dan wel niet mee aan de grain tasting. maar heb nu een drammetje https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/103646/north-british-1991-whb voor me neus. pff dit is toch een partij aangenaam, gewoon nog te koop

Terug naar “Grain Tasting 2018”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten