HWF VBT-9: Sample 7 (26 juni t/m 3 juli)
-
- Senior
Re: HWF VBT-9: Sample 7 (26 juni t/m 3 juli)
Heeeel mooi! Kijk ik niet van op. Mijn score van 89 zeker waard en met recht de topper van deze VBT.
Met leeftijd en abv toch aardig in de buurt. Hier doen we het voor.
Lekker bezig mannen! Thanks voor de organisatie en tot snel.
0 x
-
- Top bijdrager
Ondanks dat ik er beheurrrrlijk naast zat met m'n notes (zal wat afwijkends gegeten hebben die dag...) vind ik het leuk m'n eerste Mannochmore in het glas gehad te hebben. Kende deze distillery nog niet maar een MM op bourbon mag er wel bijkomen in m'n collectie. Goede keus heren. 

0 x
-
- Actief lid
WhiskyclubSpakenburg schreef:Heeeel mooi! Kijk ik niet van op. Mijn score van 89 zeker waard en met recht de topper van deze VBT.
Qua leeftijd en ABV ontliepen we elkaar niet veel (ik had 15yo en 56,9%). Vond 'm echter geen 89 punten waard - in eerste instantie was hij mooi in balans, maar later vond ik 'm toch wat zurig worden, dat heeft bij mij wel tot een paar punten aftrek geleid.
Ik sluit me van harte aan bij je woorden voor de organisatie! *makes a bow*
0 x
-
- Forum goeroe
Graag gedaan hoor! Het zuurtje vind ik persoonlijk welkom, maar realiseer dat niet iedereen het daar mee eens is.
1 x
Affirmanti incumbit probatio
-
- Forum goeroe
Ahhh tuurlijk, Mannochmore...
Wel eens van gehoord, maar daar hield tot dusverre mijn kennis over deze distillery wel op. Leuk er nu ook een geproefd te hebben, en zeker iets om in de gaten te houden! Alweer bedankt organisatie, voor deze bijzondere dram!

Wel eens van gehoord, maar daar hield tot dusverre mijn kennis over deze distillery wel op. Leuk er nu ook een geproefd te hebben, en zeker iets om in de gaten te houden! Alweer bedankt organisatie, voor deze bijzondere dram!

0 x
-
- Forum goeroe
Mannochmore. Nog nooit van gehoord!
Mooi om een keer te mogen proeven. Zoals ik al aangaf was ie mij te scherp en te sterk, maar misschien dat een Mannochmore op een lager ABV me zo maar zou kunnen bevallen.

Mooi om een keer te mogen proeven. Zoals ik al aangaf was ie mij te scherp en te sterk, maar misschien dat een Mannochmore op een lager ABV me zo maar zou kunnen bevallen.
0 x
-
- Forum goeroe
Het leuke is dat je hem inderdaad niet (meer) vaak tegenkomt. Vroeger, toen de Flora & Fauna-serie van Diageo nog werd gemaakt, kwam hij vaker voor en was het whiskylandschap wat mij betreft ook ietsje leuker daardoor, er waren van meer distilleerderijen mooie expressies. Nu heb je van Mannochmore nog deze https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... hmore-1990 en deze https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... hmore-1990, maar die zijn wat minder betaalbaar...
1 x
-
- Forum goeroe
Die 2 zijn idd flink aan de prijs, beetje jammer inderdaad dat het zo is gegaan.
0 x
-
- Actief lid

Grtz,
EMalt
0 x
-
- Top bijdrager
Zojuist het 2e deel van deze sample ingeschonken en ik vind hem nog steeds super!! Toch eens kijken of ik hier een flesje van kan vinden voor een redelijke prijs 

0 x
-
- Forum goeroe
Ik heb nog een groot deel van de fles open staan, alleen die fles staat momenteel op een plek waar ik er niet bij kan. Bij de eerst volgende gelegenheid kan ik eventueel wel een of meerdere (onderling overleg) voor je vullen (tegen kostprijs, was niet zo duur).
0 x
-
- Top bijdrager
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-9”