HWF VBT-9: Sample 6 (19 t/m 26 juni)
-
- Forum goeroe
Re: HWF VBT-9: Sample 6 (19 t/m 26 juni)
Vond het wel goed weg te krijgen, al was de droogheid wel meer aanwezig dan ik normaliter 'last' van heb. Heb persoonlijk meer last van wegtrekkers van bitterheid, en dat vond ik nog wel meevallen. Heb de notes even doorgespit en veel mensen zijn toch wel gematigd positief ('karaktertje') ware het niet dat iedereen (incluis moi!) alle kanten werd getikt door dit drammetje. Paul, kan je het niet gewoon nu al bekend maken..? Kan niet wachten 

0 x
2 ∞ & →
-
- Top bijdrager
-
- Forum goeroe
Ik heb jammer genoeg geen tijd gehad om mee te proeven deze keer. Ben wel benieuwd geworden
0 x

Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
-
- Forum goeroe
Kan altijd zo genieten van een hoge badass abv!! Die gruwelijk zoet wegtrekt als een homp suikerspin 

1 x
-
- Forum goeroe
Peter87 schreef:Ik heb jammer genoeg geen tijd gehad om mee te proeven deze keer. Ben wel benieuwd geworden
Ook niet nu ff een drammetje?
0 x
-
- Senior
JvR schreef:Casqueteers oid?
Ik hoop zo van niet.... Want dan is hij vast al volledig ingeschreven en gaat het lastig zijn om nog aan een flesje te komen. Maar eigenlijk zat ik aan precies hetzelfde te denken.
0 x
-
- Forum goeroe
Nino schreef:Kan altijd zo genieten van een hoge badass abv!!
Ben ik ook wel van.. geeft zoveel meer smaak en punch. Kan natuurlijk ook doorslaan als het sample nog (veel) te jong is. Deze zit voor mij precies op het randje, hoop eigenlijk dat 't nog in een vat zit en er nog wat beschikbaar van is t.z.t. Maar met mijn geluk..

0 x
2 ∞ & →
-
- Forum goeroe
Vind het wel grappig om bij een enkeling te lezen over rook of turf. Ik heb ook een tijdje enorm getwijfeld of er nou een dergelijke invloed inzat. Eerst wilde ik het ook noteren, maar toch was het de geur en smaak van rook of turf ook weer niet. Maar kon ook niet definiëren wat het dan wél was. Maakt me wel extra nieuwsgierig naar de ontmaskering...
0 x
-
- Forum goeroe
squaadgras schreef:Nino schreef:Kan altijd zo genieten van een hoge badass abv!!
Ben ik ook wel van.. geeft zoveel meer smaak en punch. Kan natuurlijk ook doorslaan als het sample nog (veel) te jong is. Deze zit voor mij precies op het randje, hoop eigenlijk dat 't nog in een vat zit en er nog wat beschikbaar van is t.z.t. Maar met mijn geluk..
Ja hij is meer dan prima zo!
Ben inderdaad heel benieuwd wat het is.. ga voor je duimen

0 x
-
- Forum goeroe
Nino schreef:Peter87 schreef:Ik heb jammer genoeg geen tijd gehad om mee te proeven deze keer. Ben wel benieuwd geworden
Ook niet nu ff een drammetje?
Nee niks.
1 x

Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
-
- Forum goeroe
Excuus aan Erik (WhiskyclubSpakenburg), zijn notitie stond er niet bij. Deze heb ik in de beginpost onder de laatste vorige post gezet. Dit heb ik ook gedaan voor de mensen die maandagmiddag nog hebben ingezonden.
0 x
Affirmanti incumbit probatio
-
- Forum goeroe
-
- Top bijdrager
squaadgras schreef:Nino schreef:Kan altijd zo genieten van een hoge badass abv!!
Je hebt vrij veel geluk dus

3 x
-
- Senior
Super leuk om dit te kunnen proeven! ABV een (heeél) beetje op verkeken. Nu is duidelijk waarom.
Ik had wat meer tijd moeten nemen voor deze sample. Overigens hoop ik dat hij nog wel een tijdje blijft liggen.
Heren Whiskydudes, heel erg dank voor het beschikbaar stellen van deze whisky!
Ik had wat meer tijd moeten nemen voor deze sample. Overigens hoop ik dat hij nog wel een tijdje blijft liggen.
Heren Whiskydudes, heel erg dank voor het beschikbaar stellen van deze whisky!
1 x
-
- Forum goeroe
DIBS!!! dat gezegd te hebben...Ahhh nice mannen
Mooie krachtige dram hoor. Hopelijk verliest hij niet te veel en te snel van die hoge abv.

Mooie krachtige dram hoor. Hopelijk verliest hij niet te veel en te snel van die hoge abv.
0 x
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-9”