Wat betreft mijn bevindingen en gokjes, maar gauw vergeten en door naar samples 3 en 4

En alvast weer de complimenten aan de organisatie, een hele goeie bourbon én een verrassende Glen Els, het meedoen aan deze VBT is nu alweer gerechtvaardigd!

Oogadal schreef:Geef 'm dan vooral wat meer tijd en vooral warmte Henri. En geen water, dan valt ie uit elkaar
henri schreef:Oogadal schreef:Geef 'm dan vooral wat meer tijd en vooral warmte Henri. En geen water, dan valt ie uit elkaar
ga ik doen ed, had ik van de week niet gedaan, daar zou wel eens een groot verschil kunnen zitten
want dat is ook de tip die ik meekreeg toen ik wist dat ik een els ging drinken
Oogadal schreef:Ik kan er in meegaan dat je iets lekker of minder lekker vindt. Maar om dan ook in het afgeschermde deel gelijk te roepen; 'niet te zuipen, niet te doen, riool' etc vind ik niet ok. Je scoort 'm 40 punten en zit daarmee niet eens op de helft van wat anderen scoren. (en bijna 49 punten onder de WB score)
Vandaar ook mijn opmerking dat het me opvalt dat je alles wat dicht bij je bekende profiel komt kunt waarderen, maar je zo ongeveer alles wat buiten dat beeld valt met de grond gelijk maakt.
Je kunt het ook wat genuanceerder brengen denk ik, da's voor de andere deelnemers ook leuker lijkt me. Of probeer eens anders te proeven, dit is een dram die best veel tijd en warmte (!!) nodig heeft en ik las dat je een kwartier al lang vindt? Even een omschakeling van zo koud uit de fles naar in een glas en de tijd nemen, maar zeker de moeite waard....
defeatless schreef:.
henri schreef:defeatless schreef:.
Alex, even iets anders.. zie dat je je volledige inzending van de 2 op whiskybase plaatst..
denk dat dit voor 99,9% van de WB gebruikers die de 2 pagina's zullen bezoeken wat vreemd overkomt
het is namelijk niet een normale proefnotitie zoals je ze daar nu leest..
bij de borurbon zie je teksten als:
"stro, en bourboncask invloeden. Begint lekker"
"Er zit een luchtje in wat ik in bourbon's terug vind"
"Sowieso een Bourbon.... Schot voor de boeg: Makers Mark CS?""
en bij de els zie je teksten als:
"Glenrothes alert! ..... Er zijn trouwens ook Oloroso vaten misbruikt voor deze ellende"
"Dit zou wel eens die Rothes van WhB kunnen zijn waar iedereen van overliep. Anders kan het ook nog wel eens een Ben Nevis wezen"
staat natuurlijk allemaal een beetje raar op de site van whiskybase, als je een bourbon met bourbon vergelijkt met een bourbonluchtje en daar ook nog een scholt voor de boeg doet naar makers mark
ook komt de glenrothes opmerking van de whb waar iedereen van overliep daar raar over gezien het om els gaat.
je teksten zijn hier bij het VBT wellicht duidelijk waar het om gaat, maar mij lijkt dat ze in dit geval niet op de pagina van whiskybase passen.
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-9”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast