Pagina 1 van 9

HWF VBT-9: Inschrijving

Geplaatst: 05 Mei 2017, 16:16
door caskstrength
Wil je meedoen aan VBT-9? Schrijf je dan hier in door vanaf vrijdag 5 mei, 20:00 uur een bericht te posten. Helaas ben ik mogelijk om 20:00 niet direct zelf online, en plaats ik de inschrijving al op een eerder tijdstip. Let in verband daarmee op het volgende: Eerdere reacties en PB’s worden niet in behandeling genomen en verwijderd. Ze kunnen zelfs leiden tot het mislopen van deelname als na 20:00 voldoende eerdere inschrijvers zijn ;).

Je mag naast jezelf maximaal 1 ander forumlid inschrijven. Inschrijvingen zijn pas definitief na betaling van de kosten binnen 7 dagen. Als je je hebt ingeschreven krijg je de betalingsgegevens.

Deelnemers VBT-9

v = betaald en dus bevestigd

01. Oogadal v
02. Caskstrength v
03. MikerG v
04. Peter87 v
05. FGG v
06. Defeatless v
07. Dre v
08. Henri v
09. Squaadgras v
10. RvdB v
11. MBC v
12. fjharms v
13. Wouter1981 v
14. Nino v
15. Berrysaki v
16. Zjoske v
17. Hoogheid2015 v
18. edwinedje v
19. Len v
20. MaltMuppet v
21. Daveen v
22. Andre8x8 v
23. Willum v
24. Mardo v
25. Laurens
26. Amputeck v
27. MacErik v
28. Joris v
29. Gerritbakker57 v
30. JvR v
31. roylubbers v
32. wrc1 v
33. mermur v
34. Bert71 v
35. Ruud1983 v
36. Willem vd K & WhiskyclubSpakenburg v
37. Ter Veld v
38. Wouterk v
39. EMalt v
40. AquaVitae v
41. Toontje v
42. Drinkingwhisky v

Reservelijst

1. Skiddilly
2. Stefsel111
3. Jonker8011
4. Breedút_Genietsje
5.

Re: HWF VBT-9: Inschrijving

Geplaatst: 05 Mei 2017, 16:24
door Joris
Verdorie, had gehoopt dat het nu al kon :Cry Dan hopen dat ik er over vier uurtjes op tijd bij kan zijn :hoera

Re: HWF VBT-9: Inschrijving

Geplaatst: 05 Mei 2017, 16:31
door MacErik
Lig al in m'n slaapzak voor de computer :P

Re: HWF VBT-9: Inschrijving

Geplaatst: 05 Mei 2017, 16:37
door caskstrength
Joris schreef:Verdorie, had gehoopt dat het nu al kon :Cry Dan hopen dat ik er over vier uurtjes op tijd bij kan zijn :hoera


Tja met de eerder gecommuniceerde tijd van 20:00 leek me deze oplossing wel zo fair voor iedereen ;)

Re: HWF VBT-9: Inschrijving

Geplaatst: 05 Mei 2017, 19:58
door squaadgras

Re: HWF VBT-9: Inschrijving

Geplaatst: 05 Mei 2017, 19:59
door MikerG
yo ik doe graag mee :)

Re: HWF VBT-9: Inschrijving

Geplaatst: 05 Mei 2017, 20:00
door Peter87
Ik doe mee

Re: HWF VBT-9: Inschrijving

Geplaatst: 05 Mei 2017, 20:00
door FGG
Bij deze schrijf ik me in voor de VBT-9.

For what it's worth: Alex(Defeatless) ook.

Re: HWF VBT-9: Inschrijving

Geplaatst: 05 Mei 2017, 20:00
door caskstrength
En ook Dre doet dit keer weer mee (mijn extra aanmelding)

Re: HWF VBT-9: Inschrijving

Geplaatst: 05 Mei 2017, 20:00
door squaadgras
Henri & squaadgras melden zich.

Re: HWF VBT-9: Inschrijving

Geplaatst: 05 Mei 2017, 20:00
door RvdB
Ik schrijf mezelf en Alex aka Mr. Satans Anus aka Defeatless in!

Re: HWF VBT-9: Inschrijving

Geplaatst: 05 Mei 2017, 20:00
door henri
plekje voor mij en 1 plekje voor squaadgras svp

Re: HWF VBT-9: Inschrijving

Geplaatst: 05 Mei 2017, 20:00
door MBC
Ik doe weer graag mee met deze VBT.

Re: HWF VBT-9: Inschrijving

Geplaatst: 05 Mei 2017, 20:00
door fjharms
en 3...2...1 het is 20:00u!
Ik doe graag mee :-)

Re: HWF VBT-9: Inschrijving

Geplaatst: 05 Mei 2017, 20:00
door caskstrength
Lekker snel heren en dame!