caskstrength schreef:@ Robbie en Florian (RvdB en FGG): jullie schrijven allebei Alex extra in. Jullie mogen vechten wie hem op de lijst zet en wie nog een ander kan opgeven (mits op tijd).
Ik lees 'm nu pas, dus ik denk dat 't niet meer nodig is...

caskstrength schreef:@ Robbie en Florian (RvdB en FGG): jullie schrijven allebei Alex extra in. Jullie mogen vechten wie hem op de lijst zet en wie nog een ander kan opgeven (mits op tijd).
jonker8011 schreef:Sjonge toch, twee uur te laat. Vorige ook al gemist. Reservelijst dan maar. Dit begint lastig te worden voor mensen die ook gewoon een leven hebben...
jonker8011 schreef:Sjonge toch, twee uur te laat. Vorige ook al gemist. Reservelijst dan maar. Dit begint lastig te worden voor mensen die ook gewoon een leven hebben...
RvdB schreef:jonker8011 schreef:Sjonge toch, twee uur te laat. Vorige ook al gemist. Reservelijst dan maar. Dit begint lastig te worden voor mensen die ook gewoon een leven hebben...
Dus in jouw beleving hebben wij allemaal geen leven? Omdat we op vrijdagavond om 20.00 uur even hebben kunnen inloggen om te registreren? Beetje een 'slechte verliezer' reactie...
defeatless schreef:Florian en Robbie!!!!!!
Bedankt voor het inschrijven!
Peter87 schreef:RvdB schreef:jonker8011 schreef:Sjonge toch, twee uur te laat. Vorige ook al gemist. Reservelijst dan maar. Dit begint lastig te worden voor mensen die ook gewoon een leven hebben...
Dus in jouw beleving hebben wij allemaal geen leven? Omdat we op vrijdagavond om 20.00 uur even hebben kunnen inloggen om te registreren? Beetje een 'slechte verliezer' reactie...
Je word altijd door een strontkar overreden. Nooit door een gouden koets. Lekker laten gaan.
caskstrength schreef:Ik zou zeggen: relax. Wij hebben een plek, dat telt. Hoe anderen iets willen kwalificeren, ze doen maar, het raakt me niet.
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-9”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten