HWF VBT-9 "Free your mind" aankondiging
-
- Forum goeroe
HWF VBT-9 "Free your mind" aankondiging
Na een tussenstop met alleen maar single grains in de vorm van een VT is het weer tijd voor een VBT, de 9e editie! Deze zal plaatsvinden van 5 juni tot 3 juli 2017. De VBT is een tasting waarbij je 6 blinde samples (met slechts een nummer op het etiket dus) van 5cl krijgt thuisgestuurd die over 6 weken (1 per week) worden geproefd, geroken, beoordeeld, bediscussieerd, beschreven...
VBT 9 wordt wederom georganiseerd door Oogadal (Edwin) en caskstrength (Paul). Het thema van de VBT 9 is “Free your mind”. Lekker, vaag, dus alles is mogelijk!
Iedereen is welkom, van uiterste beginner tot doorgewinterde aficionado. We zien graag van iedere deelnemer samplenotities (die worden dan per week gebundeld, waarna discussie kan plaatsvinden voor de onthulling van de identiteit van het sample). Je notities mogen zo uitgebreid of basaal zijn als je zelf wil.
Aanmelden kan in een speciaal aanmeldonderwerp. Dit zal online komen op vrijdag 5 mei, om 20:00. Deelname gaat op volgorde van aanmelding en is pas definitief als het verschuldigde bedrag van €49 binnen 7 dagen na aanmelding wordt voldaan. Dit is inclusief verzendkosten.
Om tegemoet te komen aan eventuele vakantie vierende leden mag een forumlid naast zichzelf maximaal 1 ander lid inschrijven, mits die persoon wel gewoon zelf binnen 7 dagen na aanmelding de betaling doet.
Meer algemene info: HWF VBT-9: Algemene Info
VBT 9 wordt wederom georganiseerd door Oogadal (Edwin) en caskstrength (Paul). Het thema van de VBT 9 is “Free your mind”. Lekker, vaag, dus alles is mogelijk!
Iedereen is welkom, van uiterste beginner tot doorgewinterde aficionado. We zien graag van iedere deelnemer samplenotities (die worden dan per week gebundeld, waarna discussie kan plaatsvinden voor de onthulling van de identiteit van het sample). Je notities mogen zo uitgebreid of basaal zijn als je zelf wil.
Aanmelden kan in een speciaal aanmeldonderwerp. Dit zal online komen op vrijdag 5 mei, om 20:00. Deelname gaat op volgorde van aanmelding en is pas definitief als het verschuldigde bedrag van €49 binnen 7 dagen na aanmelding wordt voldaan. Dit is inclusief verzendkosten.
Om tegemoet te komen aan eventuele vakantie vierende leden mag een forumlid naast zichzelf maximaal 1 ander lid inschrijven, mits die persoon wel gewoon zelf binnen 7 dagen na aanmelding de betaling doet.
Meer algemene info: HWF VBT-9: Algemene Info
6 x
Affirmanti incumbit probatio
-
- Whisk(e)y goeroe
Re: HWF VBT-9 "Free your mind" aankondiging
Leuk, het is weer bijna zover!!!
Ik zie alleen een discrepantie tussen deze post en de Algemene Info - hier staat inschrijving op 5 mei, in de andere staat
Status:
- Inschrijving start op 15 mei om 20:00

Ik zie alleen een discrepantie tussen deze post en de Algemene Info - hier staat inschrijving op 5 mei, in de andere staat
Status:
- Inschrijving start op 15 mei om 20:00
0 x
-
- Forum goeroe
Thx Françoise! Het is aangepast naar 5 mei!
0 x
Affirmanti incumbit probatio
-
- Moderator
Wie o Wie wil mij inschrijven?
Ik ben op 5 mei ernstig bezig, waardoor ik het gegarandeerd niet haal met inschrijven. Stuur me ff een pb!
Ik ben op 5 mei ernstig bezig, waardoor ik het gegarandeerd niet haal met inschrijven. Stuur me ff een pb!
0 x
-
- Top bijdrager
Komt goed Alex 
Verwachten jullie de samples voor 22 mei bij de deelnemers thuis te hebben? Want dan kan ik vanaf vakantie adres nog meedoen de eerste weken

Verwachten jullie de samples voor 22 mei bij de deelnemers thuis te hebben? Want dan kan ik vanaf vakantie adres nog meedoen de eerste weken

2 x
-
- (Whisky)Professional
Ja, die zijn beslist voor 22 mei bij iedere deelnemer.
0 x
-
- Top bijdrager
-
- Senior
Oei, weer een leuke! Ik ben vrijdag helaas ook verhinderd, iemand die mij zou kunnen inschrijven? 

0 x
-
- Senior
ga me vrijdag proberen in te schrijven. 1x dat ik aan zo iets zou meedoen. Hopelijk kan ik mij inschrijven (als het niet te rap uitverkocht is) en kan ik een mooie bijdrage leveren (alhoewel ik dat betwijfel tussen al die experts)
0 x
-
- Top bijdrager
wrc1 schreef:ga me vrijdag proberen in te schrijven. 1x dat ik aan zo iets zou meedoen. Hopelijk kan ik mij inschrijven (als het niet te rap uitverkocht is) en kan ik een mooie bijdrage leveren (alhoewel ik dat betwijfel tussen al die experts)
Zo sta ik er ook in....

0 x
-
- Forum goeroe
Ah, mooi. Ik ga zeker mee doen deze keer. Morgen is onze middelste jarig, maar ik sneak wel ff naar boven voor de inschrijving. Gaat goed komen.
0 x
-
- Forum goeroe
Leuk! Tegelijk met de ProefOlympics, dat wordt hard werken 

0 x
-
- Whisk(e)y goeroe
Top, na muziek in de stad gewoon op tijd thuis zijn om in te schrijven 

0 x
-
- Forum goeroe
Kay schreef:Leuk! Tegelijk met de ProefOlympics, dat wordt hard werken
Ik hoop niet dat je al je energie daar verbruikt hebt?
Van Harte met je eerste plaats.

Voor de Facebookers;
https://www.facebook.com/groups/3511383 ... 0/?fref=nf

1 x

Ik wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}
Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}
-
- Forum goeroe
edwinedje schreef:Kay schreef:Leuk! Tegelijk met de ProefOlympics, dat wordt hard werken
Ik hoop niet dat je al je energie daar verbruikt hebt?
Van Harte met je eerste plaats.![]()
Voor de Facebookers;
https://www.facebook.com/groups/3511383 ... 0/?fref=nf
Besloten groep dus ik zie niet zo veel. SMWG. S... M.... Whisky Groep....
0 x
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-9”