JvR schreef:Klopt het dat de data ook veranderd zijn? Had eind mei /half juli in mijn hoofd..8 weken te lang?
kan goed zijn.. levering in mei ( nog steeds ) maar dat was op basis van 6 weken 1 sample, nus is het 4weken x2 samples
JvR schreef:Klopt het dat de data ook veranderd zijn? Had eind mei /half juli in mijn hoofd..8 weken te lang?
Na een tussenstop met alleen maar single grains in de vorm van een VT is het weer tijd voor een VBT, de 9e editie! Deze zal plaatsvinden van 5 juni tot 3 juli 2017. De VBT is een tasting waarbij je 6 blinde samples (met slechts een nummer op het etiket dus) van 5cl krijgt thuisgestuurd die over 6 weken (1 per week) worden geproefd, geroken, beoordeeld, bediscussieerd, beschreven...

andre8x8 schreef:Hier ook binnen, ik mis alleen nog de accutol.

Oogadal schreef:Ik lees dat we een vrijwilliger hebben om die 344 samples voor VBT10 af te vullen!![]()
Wouter1981 schreef:Ik ben trouwens wel heel benieuwd welke van de 8 de eerste botteling van whiskdudes is.

Peter87 schreef:Wouter1981 schreef:Ik ben trouwens wel heel benieuwd welke van de 8 de eerste botteling van whiskdudes is.
Nummer 9

Len schreef:We zijn wel meer gewend van Bpost![]()
Morgen komen ze, ik voel het!
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-9”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten