
HWF VBT-9: Inschrijving
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

- Berichten: 4942
- Lid geworden op: 24 Feb 2015, 09:06
- Locatie: Drenthe
Re: HWF VBT-9: Inschrijving
Oogadal schreef:Een fractuur is geen enkel probleem Henri. Zegg maar waar
ik begrijp hieruit dat jij mn samples persoonlijk komt brengen
1 x
- caskstrength
- Forum goeroe

- Berichten: 3542
- Lid geworden op: 04 Jun 2013, 01:46
Re: HWF VBT-9: Inschrijving
Alleen maar Nederlanders tot nu toe, waar blijven de Vlamingen? En waar blijven de dames? Slechts één fanatiekeling die zich enthousiast heeft aangemeld!
0 x
Affirmanti incumbit probatio
Re: HWF VBT-9: Inschrijving
Nino heeft het in het VBT café over poepen dus de Vlamingen zullen wel denken dat we hele vreemde feestjes aan het organiseren zijn.
6 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Re: HWF VBT-9: Inschrijving
caskstrength schreef:Alleen maar Nederlanders tot nu toe, waar blijven de Vlamingen? En waar blijven de dames? Slechts één fanatiekeling die zich enthousiast heeft aangemeld!
Alvast 1 Vlaming hier!

1 x
Re: HWF VBT-9: Inschrijving
caskstrength schreef:@ Robbie en Florian (RvdB en FGG): jullie schrijven allebei Alex extra in. Jullie mogen vechten wie hem op de lijst zet en wie nog een ander kan opgeven (mits op tijd).
Uiteraard is er maar 1x nodig. Ik trek mijne voor Alex terug
1 x
- caskstrength
- Forum goeroe

- Berichten: 3542
- Lid geworden op: 04 Jun 2013, 01:46
Re: HWF VBT-9: Inschrijving
Len schreef:caskstrength schreef:Alleen maar Nederlanders tot nu toe, waar blijven de Vlamingen? En waar blijven de dames? Slechts één fanatiekeling die zich enthousiast heeft aangemeld!
Alvast 1 Vlaming hier!
Met excuses, heel goed!
0 x
Affirmanti incumbit probatio
- caskstrength
- Forum goeroe

- Berichten: 3542
- Lid geworden op: 04 Jun 2013, 01:46
Re: HWF VBT-9: Inschrijving
Tot hier hebben alle personen die zich hebben aangemeld, als het goed is een PB ontvangen. Zo niet, dan laat het me aub weten.
1 x
Affirmanti incumbit probatio
-
roylubbers
- Senior

- Berichten: 197
- Lid geworden op: 10 Aug 2015, 20:08
- Locatie: Enschede
Re: HWF VBT-9: Inschrijving
Ik doe ook graag mee!
helemaal de start vergeten dus ben blij dat ik nog mee kan doen 

0 x
- caskstrength
- Forum goeroe

- Berichten: 3542
- Lid geworden op: 04 Jun 2013, 01:46
Re: HWF VBT-9: Inschrijving
Ik heb erg getwijfeld of ik zou meedoen, maar als er nog plekken zijn, dan schrijf mij ook maar in.
0 x
- caskstrength
- Forum goeroe

- Berichten: 3542
- Lid geworden op: 04 Jun 2013, 01:46
Re: HWF VBT-9: Inschrijving
Mermur schreef:Ik heb erg getwijfeld of ik zou meedoen, maar als er nog plekken zijn, dan schrijf mij ook maar in.
Leuk Rob! Natuurlijk kun je nog meedoen. Er zijn nu nog 9 plekken vrij.
1 x
Affirmanti incumbit probatio
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-9”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten




