HWF VBT-9: Inschrijving

De negende "blinde" forum-proeverij.
Gebruikersavatar
WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional
Berichten: 4942
Lid geworden op: 24 Feb 2015, 09:06
Locatie: Drenthe

Re: HWF VBT-9: Inschrijving

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 05 Mei 2017, 20:47

Een fractuur is geen enkel probleem Henri. Zegg maar waar :P
6 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

Gebruikersavatar
henri
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 5494
Lid geworden op: 10 Apr 2013, 17:02
Locatie: Rotterdam

Re: HWF VBT-9: Inschrijving

Ongelezen berichtdoor henri » 05 Mei 2017, 20:58

Oogadal schreef:Een fractuur is geen enkel probleem Henri. Zegg maar waar :P


ik begrijp hieruit dat jij mn samples persoonlijk komt brengen ;) gezellig!
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
caskstrength
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3542
Lid geworden op: 04 Jun 2013, 01:46

Re: HWF VBT-9: Inschrijving

Ongelezen berichtdoor caskstrength » 05 Mei 2017, 21:09

Alleen maar Nederlanders tot nu toe, waar blijven de Vlamingen? En waar blijven de dames? Slechts één fanatiekeling die zich enthousiast heeft aangemeld!
0 x
Affirmanti incumbit probatio

Gebruikersavatar
Peter87
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4021
Lid geworden op: 30 Okt 2014, 14:56
Contact:

Re: HWF VBT-9: Inschrijving

Ongelezen berichtdoor Peter87 » 05 Mei 2017, 21:11

Nino heeft het in het VBT café over poepen dus de Vlamingen zullen wel denken dat we hele vreemde feestjes aan het organiseren zijn.
6 x
Afbeelding
Whiskydudes

Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!

Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash

Ter veld
Senior
Senior
Berichten: 373
Lid geworden op: 09 Feb 2014, 13:28
Locatie: Drenthe

Re: HWF VBT-9: Inschrijving

Ongelezen berichtdoor Ter veld » 05 Mei 2017, 21:14

ook ik doe graag weer mee aan het VBT :hoedaf
altijd erg leuk om te doen :goedgedaan
0 x
Afbeelding

Len
Senior
Senior
Berichten: 376
Lid geworden op: 21 Jul 2016, 00:20
Locatie: Blankenberge

Re: HWF VBT-9: Inschrijving

Ongelezen berichtdoor Len » 05 Mei 2017, 21:17

caskstrength schreef:Alleen maar Nederlanders tot nu toe, waar blijven de Vlamingen? En waar blijven de dames? Slechts één fanatiekeling die zich enthousiast heeft aangemeld!

Alvast 1 Vlaming hier! :bigsmile
1 x

RvdB
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 865
Lid geworden op: 08 Apr 2015, 10:39

Re: HWF VBT-9: Inschrijving

Ongelezen berichtdoor RvdB » 05 Mei 2017, 21:20

caskstrength schreef:@ Robbie en Florian (RvdB en FGG): jullie schrijven allebei Alex extra in. Jullie mogen vechten wie hem op de lijst zet en wie nog een ander kan opgeven (mits op tijd).


Uiteraard is er maar 1x nodig. Ik trek mijne voor Alex terug :cool:
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
caskstrength
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3542
Lid geworden op: 04 Jun 2013, 01:46

Re: HWF VBT-9: Inschrijving

Ongelezen berichtdoor caskstrength » 05 Mei 2017, 21:23

Len schreef:
caskstrength schreef:Alleen maar Nederlanders tot nu toe, waar blijven de Vlamingen? En waar blijven de dames? Slechts één fanatiekeling die zich enthousiast heeft aangemeld!

Alvast 1 Vlaming hier! :bigsmile


Met excuses, heel goed!
0 x
Affirmanti incumbit probatio

Gebruikersavatar
caskstrength
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3542
Lid geworden op: 04 Jun 2013, 01:46

Re: HWF VBT-9: Inschrijving

Ongelezen berichtdoor caskstrength » 05 Mei 2017, 21:24

Tot hier hebben alle personen die zich hebben aangemeld, als het goed is een PB ontvangen. Zo niet, dan laat het me aub weten.
1 x
Affirmanti incumbit probatio

roylubbers
Senior
Senior
Berichten: 197
Lid geworden op: 10 Aug 2015, 20:08
Locatie: Enschede

Re: HWF VBT-9: Inschrijving

Ongelezen berichtdoor roylubbers » 05 Mei 2017, 21:43

Ik doe ook graag mee! :) helemaal de start vergeten dus ben blij dat ik nog mee kan doen :jazzybass
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
wrc1
Senior
Senior
Berichten: 210
Lid geworden op: 26 Jan 2016, 19:49
Locatie: Belgie

Re: HWF VBT-9: Inschrijving

Ongelezen berichtdoor wrc1 » 05 Mei 2017, 21:55

Als er nog plaats is doe ik super graag mee voor de eerste keer !!!
0 x
There is no bad whisky. There are only some whisky's that aren't as good as others.

Afbeelding

Gebruikersavatar
caskstrength
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3542
Lid geworden op: 04 Jun 2013, 01:46

Re: HWF VBT-9: Inschrijving

Ongelezen berichtdoor caskstrength » 05 Mei 2017, 22:01

Natuurlijk, je staat er op!
0 x
Affirmanti incumbit probatio

Gebruikersavatar
Mermur
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2107
Lid geworden op: 09 Feb 2014, 18:28
Locatie: Nijmegen
Contact:

Re: HWF VBT-9: Inschrijving

Ongelezen berichtdoor Mermur » 05 Mei 2017, 22:07

Ik heb erg getwijfeld of ik zou meedoen, maar als er nog plekken zijn, dan schrijf mij ook maar in.
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
caskstrength
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3542
Lid geworden op: 04 Jun 2013, 01:46

Re: HWF VBT-9: Inschrijving

Ongelezen berichtdoor caskstrength » 05 Mei 2017, 22:14

Mermur schreef:Ik heb erg getwijfeld of ik zou meedoen, maar als er nog plekken zijn, dan schrijf mij ook maar in.


Leuk Rob! Natuurlijk kun je nog meedoen. Er zijn nu nog 9 plekken vrij.
1 x
Affirmanti incumbit probatio

Bert71
Actief lid
Actief lid
Berichten: 62
Lid geworden op: 16 Apr 2016, 16:05

Re: HWF VBT-9: Inschrijving

Ongelezen berichtdoor Bert71 » 05 Mei 2017, 22:18

Ik ben ook graag weer van de partij!
0 x


Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-9”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten