HWF VBT-9: Inschrijving
- caskstrength
- Forum goeroe

Re: HWF VBT-9: Inschrijving
Eén en ander vergt wel wat organisatorische impact. Daar moeten we nog eens goed naar kijken. We komen er z.s.m. op terug.
0 x
Affirmanti incumbit probatio
- caskstrength
- Forum goeroe

- TurboMcKwek
- Forum goeroe

Nogmaals als er geen meerderheid is dan hoeft er voor mij niet teveel moeite gedaan te worden (hou ik gewoon m'n klep
). Kwam ter sprake en heb gepoogd het aan te kaarten: that's all.
0 x
2 ∞ & →
Ik ben het wel met Turbo Mckwek eens voor wat het waard is.
2 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- TurboMcKwek
- Forum goeroe

Peter87 schreef:Ik ben het wel met Turbo Mckwek eens voor wat het waard is.

Voor deze Turbo: veel!

1 x
2 ∞ & →
- caskstrength
- Forum goeroe

Na contact te hebben gehad met mede-organisator en voormalig organisator willen we jullie de kans geven om als test een soort zandbak in te richten, waar jullie naar hartenlust kunnen "spelen": discussiëren, raden, ervaringen/scores delen, etc.. Dit gebeurt dan wel onder de voorwaarde dat er niets lekt naar het officiële deel.
Mensen die toegang tot het bewuste forum willen, kunnen zich bij mij melden. Graag alleen deelnemers aan het VBT, overige verzoeken worden niet in behandeling genomen.
Mensen die toegang tot het bewuste forum willen, kunnen zich bij mij melden. Graag alleen deelnemers aan het VBT, overige verzoeken worden niet in behandeling genomen.
3 x
- TurboMcKwek
- Forum goeroe

Leuk, nog even meedenken; misschien evt. nog aangeven dat tasting notes eerst moeten worden ingeleverd voordat het wachtwoord (elke week anders?) kan gevraagd worden zodoende alle tasting notes wel puur persoonlijk blijven? Mijn intentie was niet om een eenheidsworst aan tasting notes te reproduceren (of die mogelijkheid te bieden). Again, think with me..
0 x
2 ∞ & →
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Denk dat een 1 malig password voldoende is: mochten de reagluurders in het afgeschermde deel in de verleiding komen notes te knippen en plakken dan is dat ieders verantwoording. Vandaar ook 'test'; werkt het niet dan is het eenmalig.
0 x
- TurboMcKwek
- Forum goeroe

- caskstrength
- Forum goeroe

Nu the way: de zandbak is hier te vinden: Het gok maar raak-forum. Check voor eerst de spelregels nadat je de code hebt ontvangen 

0 x
sh.., helemaal gemist dit. Zet me maar op de reservelijst, al ga ik er niet uit dat nog 10 man afhaken.
0 x
- caskstrength
- Forum goeroe

Even een opmerking in dit topic, zodat iedereen het leest: er zijn al redelijk wat notities binnen, waarvoor dank! Ik mis er echter nu toch nog 25 voor sample 1 en 26 voor sample 2. Natuurlijk hebben we nog een weekend voor de boeg, maar toch hierbij een vriendelijke herinnering aan degenen die nog geen samples hebben ingestuurd, dat maandag de deadline is vwb bovengenoemde samples.
2 x
- caskstrength
- Forum goeroe

We gaan de goede kant op! Van de niet-organiserende deelnemers heb ik van 6 personen nog geen notitie ontvangen. Wellicht druppelen er nog wat binnen in de loop van de dag. Deze probeer ik tijdig te verwerken en omstreeks 8 uur online te zetten. Verwacht een minder precieze timing dan bij de vorige editie, maar ik doe mijn uiterste best alles zo punctueel mogelijk te plaatsen!
4 x
- caskstrength
- Forum goeroe

Aan alle deelnemers: we hebben wat organisatorische mededelingen, die kun je hier lezen: caskstrength @ HWF VBT-9: VBT Café
0 x
- caskstrength
- Forum goeroe

Hoi allemaal,
Vergeten jullie de notities niet in te sturen? Ik verwacht er nog 26 van sample 3 en 28 van sample 4
Vergeten jullie de notities niet in te sturen? Ik verwacht er nog 26 van sample 3 en 28 van sample 4
0 x
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-9”