Tijdens de tasting hier aub geen notes of bevindingen.
Enjoy

Moderator: Bram84

Dre schreef:Trouwens, ik neem aan dat we de gegevens nog per PM toegestuurd krijgen waar we onze bijdrage (voor de volgende ronde) kunnen storten?
Bram84 schreef:Voor de liefhebbers die reeds hebben bevestigd; in de loop van volgende week zullen jullie een betalingsuitnodiging ontvangen.
Van zodra ik jullie overschrijving heb ontvangen, plaats ik een V achter jullie naam (hierboven in deelnemers)

FGG schreef:Dre schreef:Trouwens, ik neem aan dat we de gegevens nog per PM toegestuurd krijgen waar we onze bijdrage (voor de volgende ronde) kunnen storten?
Bram84 schreef:Voor de liefhebbers die reeds hebben bevestigd; in de loop van volgende week zullen jullie een betalingsuitnodiging ontvangen.
Van zodra ik jullie overschrijving heb ontvangen, plaats ik een V achter jullie naam (hierboven in deelnemers)

Bram84 schreef:Eerste betalingen zijn binnen... Ik was verbaasd over de snelheid van sommigen![]()
Belangrijk is ook het verzendadres naar me te sturen via mail. Zou zonde zijn moesten de samples retour worden gestuurd![]()

Terug naar “Grain Tasting 2017”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast